|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Iets natekenen gebeurt anders vrij regelmatig. |
|
Een r natekenen zal inderdaad iets minder voorkomen. |
|
Manny van Oosten. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: WTF! Sjezus, veel sterkte voor Eline, familie, vrienden en kennissen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-02-2011 9:58] |
|
idd, Manny van Oosten is vanmorgen om 7:15 overleden aan de gevolgen van A.L.S. Manny R.I.P. |
|
RIP Manny! Veel te snel en veel te jong. En zo oneerlijk. Verschrikkelijk dat hij 19 maart niet eens heeft mogen halen. Veel sterkte voor de nabestaanden met dit verlies. see you at occultfest! |
|
Govrrrrr. Zal hem missen. Boeiender |
|
Je moeder. |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik zal mijn lieve oom erg gaan missen. Rest in peace my friend... http://www.youtube.com/watch?v=AqtiRbBxthc |
|
Ik kende hem helemaal niet, maar natuurlijk gecondoleerd! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zat eerst aan die gast van Wildboyz te denken, maar deze Manny ken ik ook wel van zien. Goeie gitarist in elk geval, en zo jong pleite gaan klopt sowieso niet. Sterkte toegewenst aan de direct betrokkenen. Er gaan er sowieso teveel momenteel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: +1 Straks de LP van Blackout maar eens op de spelert gooien. Bareuh... |
|
quote: dat heb ik zojuist ook gedaan... Afgelopen weken ging het erg hard bergafwaards met hem... Zeker omdat ik hem niet dagelijks maar op zn hoogst eenmaal per week zag tijdens het repeteren... echt een verschrikkelijke ziekte.. |
|
9 maart is er een herdenkingsbijeenkomst in Hedon ter ere van Manny. Boeiender |
|
|
|
Mike Starr, oud bassist Alice in Chains, 44 jaar. |
|
Drugs wederom |
|
Zonder truqz hadden ze ook niet zulke muziek gemaakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Gelul. Denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Drugs maken meer kapot dan je lief is inderdaad. Bareuh... |
|
duizenden Japanners en Nate Dogg signature |
|
Nate dogg ja? Jammer, vette muziek had die man. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |