![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ein-de-lijk. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wie is er dood dan? ![]() |
|
Volgens mij is vannacht ook de poa van een collega/vriendin van me overleden als ik zo een steunbetuiging op hyves moet interpreteren... Je moeder. ![]() |
|
quote: Haha, ja, heel veel mensen hebben dat, was bij mij op het VWO niet anders. Ik vormde zelf de spreekwoordelijke uitzondering op die regel, ik weet nog dat ik voor beide eindexamens literatuur (schriftelijk / mondeling) een 10 heb gehaald. Vorig jaar heb ik op de universiteit colleges gevolgd over de Nederlandse literatuurgeschiedenis van 1800 tot nu, afgezien van postmodernistische literatuur en poëzie was dat best wel interessant als ik eerlijk ben. Zoals ik al zei is W.F. Hermans hier favoriet, en dan met name de verhalenbundel Paranoia en het boek Onder Professoren, lekkere cynische zwartgalligheid. Ook De Avonden en Werther Nieland van Reve zijn zeer de moeite waard, en wat 'nieuwere' literatuur betreft vond ik Tirza van Grunberg goed, hoewel Gstaad 95-98 van Marek v/d Jagt (pseudoniem van Grunberg) nog meer punten scoort wat mij betreft. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Ik heb ook altijd, deels opgedrongen door mijn moeder, deels omdat ik het ergens wel leuk vond, veel Nederlandse literatuur gelezen. Ik was geen grote fan van Mulisch, maar dat hij goed kon schrijven was wel duidelijk. ![]() |
|
Ik wil binnenkort Het Kaartenhuis ook nog een keer lezen, lekker pretentieus. ![]() |
|
Dat is het probleem met Mulisch vind ik, dat hij zo pretentieus is. Bij "de ontdekking van de hemel" ben ik daardoor al na een paar pagina's afgehaakt, zoveel als die man in een paar bladzijden probeert te proppen. De aanslag vond ik wel een heel mooi boek. Ik vind het jammer dat men Reve, Mulisch en Hermans altijd als de grote drie ziet. Er is veel betere Nederlandse literatuur verschenen m.i. Een Deelder, Johnny van Doorn, Carmiggelt of Bomans zijn m.i. veel genialer en vooral leesbaarder. Maar ja, w.s. niet elitair genoeg omdat het voor gewone mensen ook te snappen is ofzo. Nederlands beste schrijver is ongetwijfeld Karel van het Reve, die man kan zelfs interessant schrijven over Russische letterkunde, terwijl mijn interesse daar niet ligt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Giphart. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 31-10-2010 15:26] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Die ook ja. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Uhhh, waar moeten we die van kennen? ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
TV. Je moeder. ![]() |
|
Oma Veerkamp geloof ik Black seeds of bunny! ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:De oma van Rene? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Da's dan een heel recente foto zo te zien. ![]() |
|
![]() WTF? Google toch! (Overigens nog steeds geen idee wie de hel het is... of was.) "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Moet je wel weten wie het is eh? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Ik doelde op die advertentie. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 10-11-2010 1:09] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
DOH! ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Google baseert de volgorde van hits toch deels op je opgebouwde zoekgeschiedenis? Dus tja. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Nope, de eigenaars van de site hebben waarschijnlijk ook op het woord "oma" resultaten opgekocht. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Tuurlijk ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |