|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idd, sterkte |
|
Sterkte NYB. Bareuh... |
|
Dank jullie, maar ik wens juist haar familie en vrienden en bekenden die haar echt kenden veel sterkte. Vrijdag avond nog super gezellig met z'n allen in de Cave en dan dit zo plots. =) |
|
quote: Ik las het net ja, tering. Had het er dit weekend nog met mijn pa over dat we allebei wel uitkeken naar zijn optreden op het Highlands Bluesfestival dit jaar hier in de buurt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Altijd kut als er iemand zo jong en plots overlijdt. Sterkte. |
|
Balen van Moore, dat was echt wel een harde baas. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
zonde van Gary moore natuurlijk. maar zijn muziek in zijn "blues"periode was wle te kut voor woorden. Maar ik ga "Victims of the future" nog eens hard draaien straks. |
|
heel erg spijtig van Moore Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Garry is dus in zijn eigen kots gestikt blijkbaar, hoe rock en roll weer damn................ Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik had iets met hartfalen gehoord. Heb je een linkje? edit: Verrek... De doodsoorzaak van gitarist Gary Moore is vandaag bekend gemaakt. De wereldberoemde gitarist is overleden door middel van stikking in zijn eigen braaksel, na overmatig drankgebruik. http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2011/02/moore_stikte_in_braaksel.html [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-02-2011 20:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Onbedoelde zelfmoord. Tsja, eigen schuld. Je moeder. |
|
quote:Dat gebeurt die muzikanten wel vaak. |
|
Ik weet alleen zo gauw jimi hendrix. Maar die had slaaptabletten op en stikte toen in z'n kots. Met drank...heu... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: je vergeet Bon Scot Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
True! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja, zich inhouden met drinken kunnen dat soort mensen blijkbaar niet, best raar dat je altijd hoort dat het muzikanten zijn die stikken in hun kots. Bon Scott van AC/DC toch ook ? Blijft een raar iets, muzikanten, drank en kots. Je hoort nooit van zakenmannen die stikken in hun kots. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Die zullen er vast wel zijn though Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Die zijn er dan ook niet beroemd genoeg voor dat het in het nieuws zou komen |
|
Ik wil dat wel eens lezen, zo ondertussen. Weer de zoveelste muzikant die zich niet kan beheersen met drank en daardoor stikt in zijn eigen kots dat kennen we onderhand wel, het wordt echt een beetje vervelend. Of een of andere beroemdheid, mag ook van mij. Maar serieus, dat van die muzikanten ben ik nu echt wel kotsbeu. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Je hebt echt wel genoeg bekende zakenmannen hoor. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Die Gary zit daarboven gewoon te zuipen met André Hazes, wat ik je brom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hazes is vermoord. Door Heineken. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Vergeet de Unox niet heh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Hahaha. Maar evengoed... Die vrouw van m is ook niet echt helemaal wijs.....om je man gewoon Heineken te laten drinken, echt dan hou je niet van 'm. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |