![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Marie-Rose Morel signature ![]() |
|
quote: Haar politieke gedachtengoed deelde ik langs geen kanten maar 38 jaar is veel te jong voor te sterven. Heel spijtig ook voor de nabestaanden (2 zoontjes, respectievelijk 3 en 5 jaar oud). http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/Wetstraat/article/detail/1219783/2011/02/08/Marie-Rose-Morel-overleden.dhtml [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-02-2011 0:10] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Kleine gniffel om de hoofddoekjesfoto. ![]() |
|
quote: Ja, die had ze van collega Wilders nooit mogen dragen. Fijn dat ze niet bij de PVV zat voor haar. Boeiender ![]() |
|
quote: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1008150/allah-dwong-morel-tot-hoofddoek-en-bestraft-haar-in-het-hellevuur.aspx ![]() signature ![]() |
|
quote: En dan die collega van VB, ook triest. Boeiender ![]() |
|
da's pas ziek ja signature ![]() |
|
![]() Phil Vane Extreme Noise Terror (up de achtergrond) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-02-2011 12:38] signature ![]() |
|
quote:Iets aan de lever? Ik heb die band nog nooit nuchter gezien. Edit: Bandleden dus, om commentaar voor te zijn, van ENT dus, zij waren elk optreden zat, terwijl ik redelijk nuchter was. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-02-2011 12:38] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote:*zucht* Ik heb ze twee keer gezien, wanvertoningen doordat de band lam was. Ook van anderen heb ik dat steeds gehoord over ENT. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: LOL Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: +1 Koekje van eigen deeg noemen ze dat. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Nou heb ik het weer gedaan zeker? Bijdehantje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nee, aangekoekt lerareninstinct. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Jouw leraren hebben er anders wel toe bijgedragen dat jij je kon ontwikkelen tot de vervelende wijsneus die je nu bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Vooral mijn leraar Nederlands ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hihi. Boeiender ![]() |
|
quote: Was het maar zo'n feest... Maar goed, Phil is in zijn slaap overleden. Zo zie je maar weer, in bed gaan de meeste mensen dood. Bareuh... ![]() |
|
quote:Ik teken ervoor. Mooi ongemerkt er tussenuit knijpen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: +1 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Liefst, erna tekenen is nogal moeilijk. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |