![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Militair omgekomen bij oefening op kazerne SCHAARSBERGEN - Een militair is zaterdagochtend rond 09.00 uur omgekomen door een ongeval tijdens een oefening op de Oranjekazerne in Schaarsbergen (Gelderland). Dat heeft de Koninklijke Marechaussee, die het ongeval onderzoekt, bekendgemaakt. De militair gleed uit op een klimtoren, kwam ten val en overleed ter plaatse. Luchtmobiééééééééééééééééééél..... PT! Heb er zelf ook nog de AMOL gedaan... Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Gisteren is mijn Opa helaas onverwachts overleden. zou iemand die Pim kent van Officum Triste en ook Simone op de hoogte hiervan kunnen stellen? Ik weet dat ze echt een groot zwak voor deze lieve man hadden, en het was wederzijds. alvast enorm bedankt hiervoor, wie hen dan ook op de hoogte stelt. Mijn lieve Opa was 95 jaar. Rust zacht Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Gecondoleerd kerel. ![]() |
|
Sterkte kerel! Ik ken Pim niet, maar ik kan hem wel via de Muur PM'en. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Pim weet het. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dankzij Zelthor ben ik op de hoogte gebracht Alco. Gecondoleerd, ook namens Simone. Heel veel sterkte! ![]() |
|
Gecondoleerd Alco.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
+1 95 is sterk signature ![]() |
|
Gecondoleerd. ![]() |
|
Mooie leeftijd, maar altijd te vroeg. Gecondoleerd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mijn dezelneming Alco ![]() Ook overleden, Nonkel Bob ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Zowel Beli als Alco gecondoleerd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wat Ralph zegt. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
dank je wel lieve mensen. ook thanks Zel, lieve Pim en Simone. kon dit wel even gebruiken. ![]() ook gecondoleerd Beli, veel sterkte en kracht toegewenst. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Gecondoleerd beide, succes gewenst de komende tijd. ![]() |
|
Hans van Mierlo ![]() |
|
quote: Ik was in de veronderstelling dat die al lang dood was... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 12-03-2010 0:08] ![]() |
|
Dennis Hopper. Stond op MSN today. ![]() |
|
Verder alleen nog nergens bevestigd. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ja wtf ik lees het nu ook nergens anders, dus ook niet meer op MSNtoday. =/ ![]() |
|
WTF! Overal staat dat hij opgegeven is enzo, maar nog niet dood. Ik zag het vanmorgen toch écht ergens staan, anders post ik het niet natuurlijk. ![]() |
|
MSN Today is natuurlijk sowieso een wat dubieuze nieuwsbron. ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Half en half ontopic: ![]() |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |