![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bastianus is de gerontofiel, niet ik. ![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Ik wil Ascendant Grotesque alvast aanmelden voor dit topic. ![]() |
|
Que? ![]() |
|
Got Gilf? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
We gaan binnenkort op de vuist, ik dacht ik reserveer vast een plek voor die jongen. ![]() |
|
:') Je moeder. ![]() |
|
![]() "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Acteur Leslie Nielsen overleden LOS ANGELES - De Canadese acteur Leslie Nielsen, die vooral bekend is geworden door zijn rollen in komische films als The Naked Gun-reeks, is zondag aan de gevolgen van een longontsteking overleden. Dat heeft een woordvoerder van Nielsen laten weten. Nielsen is 84 jaar geworden. Hij overleed in een ziekenhuis in de buurt van zijn huis in Fort Lauerdale in Florida in aanwezigheid van zijn vrouw Barbaree en enkele vrienden. http://www.nu.nl/film/2389733/acteur-leslie-nielsen-overleden.html Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Acteur Leslie Nielsen overleden Uitgegeven: 29 november 2010 06:33 Laatst gewijzigd: 29 november 2010 06:40 LOS ANGELES - De Canadese acteur Leslie Nielsen, die vooral bekend is geworden door zijn rollen in komische films als The Naked Gun-reeks, is zondag aan de gevolgen van een longontsteking overleden. Dat heeft een woordvoerder van Nielsen laten weten. Nielsen is 84 jaar geworden. Hij overleed in een ziekenhuis in de buurt van zijn huis in Fort Lauerdale in Florida in aanwezigheid van zijn vrouw Barbaree en enkele vrienden. Nielsen was ruim anderhalve week geleden met een longontsteking opgenomen in het ziekenhuis. Als jonge acteur speelde Nielsen vooral serieuze rollen, onder meer in sciencefictionfilms. Eenmalige optredens in televisieseries als MASH en Columbo brachten hem geen roem. The Naked Gun Pas op latere leeftijd maakte hij furore met de rol van Frank Drebin in The Naked Gun-serie. Ook Airplane! (1980), waarin hij een ongelukkige arts neerzette, bracht Nielsen succes. Onder zijn meest recente films zijn Scary Movie 3 (2003) en Scary Movie 4 (2006). Hij speelde hierin een Amerikaanse president. Nielsen heeft in totaal in ruim tweehonderd films en series gespeeld. Eind jaren negentig speelde Nielsen in een tv-commercial van de toenmalige Nederlandse aanbieder van mobiele telefonie Dutchtone. In de spot toonde de acteur twee 'psychiatrische patiënten' die gek zouden zijn geworden van het ingewikkelde aanbod van mobiele telefonie bij andere bedrijven. © ANP ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() Boeiender ![]() |
|
Stomme sukkel. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:Dat was hij ja. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik doelde op iemand anders. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Jammer, kerel kon gaaf de slungel uithangen ![]() |
|
quote: ![]() Leslie Nielsen was inderdaad een waardeloos acteur Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Je moet je bek hauwe. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hij heeft wel gelijk! ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() Noem mij één acteur die, zonder iets te zeggen, kan veroorzaken dat ik met de tranen van het lachen onder de tafel lig, en we praten verder. Non-verbale meester. Zonder woorden grappig zijn, dat kunnen er niet veel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Toch knap dat hij bij mij nog geen glimlach wist te veroorzaken.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: koning ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Jij bent ook homo? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |