![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank. En idd. ![]() Je moeder. ![]() |
|
Mijn tante vanmorgen. ![]() ![]() |
|
Gecondoleerd en sterkte :/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Gecondoleerd. ![]() |
|
quote:gecondoleerd ![]() ben gisteren naar de crematie van mijn tante geweest, trieste bedoeling voor zo'n vrolijke vrouw altijd ![]() ![]() |
|
Sterkte mensen ![]() |
|
Captain Beefheart. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Huh? waar haal je dat vandaan? ![]() |
|
Ik las het vanmorgen op teletekst. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() R.I.P. Jean Rollin Met enige droefheid hebben we vernomen dat Jean Rollin is overleden. De Fransman is in het genre vooral bekend geworden dankzij zijn erotische getinte films waarin voornamelijk vampieren een hoofdrol in speelden. Zijn meest recente film was Le Masque De Le Meduse, die enkele maanden geleden werd gereleased in Frankrijk. Zijn eerste lange horrorfilm was The Rape Of The Vampireuit 1968 en daarna regisseerde hij nog titels zoals The Nude Vampire, Two Orphan Vampires, The Iron Rose en The Demoniacs. Hij was ook verantwoordelijk voor Grapes Of Death (1978), een film die wordt gezien als de eerste Franse gore film. Rolin regisseerde meer dan 50 titels in zijn 52 jarige filmcarriere. Hij werd 72 jaar. bron: http://www.horror.nl [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 18-12-2010 10:54] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
RIP Don van Vliet aka Captain Beefheart ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() Muzikant en kunstenaar Don Van Vliet, beter bekend als Captain Beefheart, is overleden aan de gevolgen van multiple sclerose. Hij werd 69 jaar. signature ![]() |
|
![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Hey broer, erg laat maar gecondoleerd man! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Filmregisseur Blake Edwards overleden LOS ANGELES - De Amerikaanse filmregisseur Blake Edwards, bekend van de Pink Panther-reeks, is op 88-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager donderdag bekendgemaakt. Edwards kreeg in 2004 een Oscar voor zijn oeuvre. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: sterkte voor jou en je familie sjaakie. ![]() |
|
mijn opa, tussen 10 en 1 vannacht ![]() ![]() |
|
Gecondoleerd. ![]() ![]() |
|
quote: Gecondoleerd gozer ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Sterkte FES ![]() |
|
quote: Gecondoleerd gozer. Gaat lekker daar, de laatste tijd... Bruce Banner ![]() |
|
gecondoleerd F.E.S. en Sjaakie [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 19-12-2010 13:37] ![]() |
|
Beefheart. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |