![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er zijn wel meer dode mensen waarop doorgebasht wordt. Ja hoor... ![]() |
|
Was heel Manowar maar dood. ![]() |
|
quote:Asteblief niet. Krijg je straks allemaal coverbands en festijnen van Manowar. En herdenkingsconcerten enzo. En doet ineens iedereen alsof het een gave band was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
The Manowar Diciple's ![]() Met Tim TheRipper Owens op zang of zo iets ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Even normaal doen tegen Manowar. ![]() |
|
Even Manowar doen tegen Normaal ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Normaal mag nog niet eens de veters van de leren broeken en hemdjes van Manowar strikken. ![]() ![]() |
|
Gelukkig niet zeg, ik zie het al voor me......Bennie en Wimken in van die strak leren tanga's en zo........brrrrrrrrr. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nark op 21-04-2011 21:12] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Ik denk ook niet dat ze dat zouden willen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: If one still cares...: http://www.jonoliva.net/index2.html ![]() |
|
En wéér gaat het over Criss. Ik kan toch niet de enige zijn die daar enorm moe van is, of wel? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Nee dat ben je niet. Maar waarom denk je dat Jon Oliva's Pain überhaupt is opgericht, die walgelijke papzak verdient geld met zijn eigen ellendige gevoelens. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:Wat een emo. ![]() |
|
quote: Ik ben sowieso al heel wat jaren "Savatage-moe" sinds het aandeel slappe jankballades maar bleef stegen ![]() ![]() |
|
Savatage-moe ben ik niet en word ik ook niet snel denk ik (en die ballads trek ik juist erg goed), maar dat ellendige gedweep met Criss is gewoon strontvervelend, hoe goed ik Jon's werk ook vind. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Los van het feit dat ik het Criss Oliva gedoe ook wel beu ben (lijkt wel op dat Dana-gedoe met Max Cavalera), is dit echt onzin. Jon Oliva verdient geld met Transsiberian Orchestra, JOP is juist z'n muzikale uitlaatklep zonder hoge commerciele pretenties. Men trekt maar een fractie van het aantal Savatage-bezoekers bij concerten, idem met cd verkopen. Als ie een extra melkkoe wilde, blies ie Savatage wel opnieuw leven in. Het enige waar je gelijk in hebt, is dat de bandnaam Jon Oliva's Pain inderdaad gerelateerd is aan het verlies van z'n broer. Om er z'n gewicht bij te betrekken, is goedkoop en voegt niks toe. Daarbij, wat is er mis met je verdriet omzetten in muziek (of welke kunstvorm dan ook)? Eerder regel dan uitzondering in de kunsten. Aan ieder de keuze om het te kopen of niet. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 22-04-2011 12:38] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Heb jij je coming-out al gehad eigenlijk? Oude appels- en perenvergelijkert? Nobody fucks with Bennie Jolink goddomme. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Misschien heeft Jon uit gemis er wel een broer bij gegeten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Wat hij ermee verdient interesseert me helemaal niet, maar gezien het aantal advertenties en promo-praatjes waarmee je wordt doodgegooid wordt er toch voldoende in die 'muzikale uitlaatklep' geïnvesteerd. quote: Ik vind de manier hoe hij met zijn verdriet omgaat goedkoop en met zijn corpulente gestalte dwingt hij nog minder respect af. quote: Zeg ik dan dat dat niet mag? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: :') Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Je hebt het hier over geld uitgeven, niet verdienen. Tja, hij heeft knaken zat.. waarom niet investeren in de hobby? Ik schat dat er meer geld ingaat dan uitkomt. quote:Tja, zoals gezegd heb ik het ook wel gehad met dat Criss Oliva-gezever. Maar goedkoop.. nee. De man doet het duidelijk voor z'n plezier en de oude fans te pleasen. Muziek maken, jointje en jagermeister erbij. Wederom, dat ie zo ongezond leeft/dik is, heeft er inhoudelijk (no pun intended ![]() quote:Als ik lees dat je je ergert aan een papzak die geld verdient met z'n verdriet, interpreteer ik dat als afkeuring ja. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Kortzichtig figuur ben jij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Jij niet ? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |