|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Elke week wel toch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, maar deze week wel erg veel bekenden (als in beroemdheden en als in (verre) bekenden). |
|
Ja, dat herken ik wel. Ellende komt nooit alleen. |
|
quote: Hij neemt altijd Burzum en Rotzak mee? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
http://www.cesarsway.com/news/daddy-memoriam Al een tijd geleden, maar ik ontdekte het nu pas.. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 11-10-2010 23:50] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
signature |
|
Al op 19 februari trouwens? |
|
quote:Ja blijkbaar. Maar het bericht staat er pas een paar dagen op volgens mij, vanaf de zevende (oktober). Geweldige hond in die serie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, mooi ding was 't. |
|
quote: Huh? Ik was een aantal weken geleden op de site, en toen stond het er ook al? Wazig. Maar een geweldig beest was het idd. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Thomas Edward Bosley, beter bekend als Tom Bosley, is vandaag overleden. De Amerikaanse acteur, bekend van televisieseries als Happy Days, Murder, She Wrote en de Father Dowling Mysteries en zijn rol in de musical Fiorello!, is 83 jaar geworden. Bosley had een indrukwekkende staat van dienst, maar het meest bekend is hij van zijn rol in de sitcom Happy Days. Voor zijn vertolking van Fiorello H. La Guardia in de gelijkknamige musical won hij een Tony Award. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Eeuwig zonde |
|
Een van de betere TV acteurs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
die man kon humeurig grumpy acteren karakterkop signature |
|
quote: Hoezo? De beste man heeft zo te zien een goed leven gehad. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik wist het niet, maar al geruime tijd: Joe Viterelli Viterelli stierf op 66-jarige leeftijd in het Valley Hospital in Las Vegas aan een maagbloeding, vlak na een hartoperatie. Ja hoor... |
|
MOB SHIT IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik vond het altijd een arrogante lul, geen idee meer waarom. Maarja, hij zal ongetwijfeld met een reden zo populair zijn (los van z'n uiteraard sterke boeken). Je moeder. |
|
In Ex Drummer trok ik het wel! |
|
snel na de eerste berichten dat hij terminaal was afgelopen week en @ Viterelli, geweldig als Jelly in Analyse This en That |
|
Het was een erudiet man, maar hij hield er wel van om te koketteren met kennis, inderdaad. De enige romans die ik van hem gelezen heb zijn Twee Vrouwen (vond ik maar zo zo) en De Aanslag (goed, tot het laatste hoofdstuk met een verplicht stukje opgedrongen politiek). Daarnaast ken ik De Zaak 40/61 (non-fictie, gaat over het proces tegen Eichmann), dat is prima geschreven. Niet mijn favoriete Nederlandstalige schrijver, die eer gaat toch naar W.F. Hermans. 't Schijnt dat 'ie meerdere malen in restaurants / cafés heeft laten omroepen dat er 'telefoon was voor de heer Harry Mulisch', zodat iedereen maar wist dat de grote meneer aanwezig was. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik schaam me toch wel een beetje voor mijn gebrek aan Nederlandse literatuur. Gstaad 95-98 vond ik wel heel oke. En natuurlijk alles van Herman Brusselmans (vooral De Man Die Werk Vond). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |