![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ongesteld? Bruce Banner ![]() |
|
![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Zeik niet, dat zie je in één opslag op deze pagina (en kennelijk ben ik de enige die het aantal reacties per pagina op 75 heeft staan hier, dan valt het helemaal op). Dat jij een kutbui hebt moet je lekker zelf weten, maar vreet dat dan niet op een ander uit. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 15-01-2010 13:40] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
is Kessler nu dood door die kat? signature ![]() |
|
Eerst janken omdat iemand zegt dat de meeste posts de laatste tijd van hem komen om vervolgens de discussie af te wenden met weer zo'n bericht. Goed bezig. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hij was wel ontopic. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Punt. ![]() En OT: nooit van gehoord, die hele Teddy niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Wanneer kunnen we de bruiloft van Ralph en XXL verwachten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Is hij inmiddels dood dan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: Erg triest ja. ![]() |
|
quote: ![]() Jongen was slechts 37. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Godkolere, weer iemand overleden die jonger is dan ik...... Laat mij maar pissend in mijn luier dement worden! Voor die tijd met mijn rollator nog lekker concerten bezoeken! Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
. triest ja, te jong [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 21-01-2010 17:20] ![]() |
|
quote: Erg triest... [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 21-01-2010 19:07] ![]() |
|
Nooit van gehoord. Maar wel erg jong ja.. Je moeder. ![]() |
|
37... Telt uit zijn winst. Hij had thuis een ongeluk gehad, hoorde ik. Maar wat en hoe en...? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: twitter bericht van een zijner Veronica Collegae: Onderaan de trap gevonden... Vind ik ook niet ![]() |
|
Ai..da's lullig. Voormalig Broken Hope vocalist overleden Afgelopen woensdagavond heeft grunter Joe Ptacek zelfmoord gepleegd, door zich in het hoofd te schieten. Ptacek nam in de jaren negentig vijf albums op met het Amerikaanse death metal gezelschap Broken Hope. Volgens gitarist Jeremy Wagner was het tweetal de laatste paar maanden bezig om Broken Hope nieuw leven in te blazen. Ze hadden al een drummer en oefenruimte gevonden, en de vocalist maakte een positieve en gezonde indruk. Het is Wagner daarom een raadsel waarom de grunter zich van het leven heeft beroofd. Joe Ptacek is 37 jaar geworden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
ik kan de grafiek zo niet meer terug vinden maar het schijnt dus dat er in de US meer mensen aan zelfmoord door vuurwapen sterven ipv dat ze door derden vermoord worden. volgens mij klopt deze zin ook niet helemaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Klopt. Volgens moet met een hoofdletter ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 22-01-2010 23:43] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: quote: Zonder gitarist en bassist en dan toch door gaan? Erg raar dit, maarja een tour door Brazilië voor zo'n bandje is dan natuurlijk ook niet niks. ![]() |
|
Ja, dat viel mij ook al op. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |