|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Volgens mij wel. Ik vind jou ook wel wat weghebben van een slap aftreksel van Thomas Berge. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hehe, de grappen van Nielsen aanhangers zijn natuurlijk te hoog gegrepen voor mij. Boeiender |
|
quote: Hoho, ik doe geen drugs, over het algemeen... Boeiender |
|
quote: Tja, ik vind ouwe André van Duin, Benny Hill, Allo Allo en zelfs petomanen hilarisch, fijnzinnige humor is niet echt mijn ding. Maar een genie als Mozart b.v. was ook gek op platvloerse humor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sja, ik ga meer voor Bottom, Monty Python e.d. Vind humoristisch bedoelde dingen uit de VS 99 van de 100 keer niet leuk, zoals dhr. Nielsen. Boeiender |
|
Ik hou helemaal niet van humor, dus ik herkende die zogenaamde grap dan ook niet als zodanig. |
|
...en die OJ Simpson is maar niet kapot te krijgen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat blijkt. |
|
quote: Dan is het goed. |
|
quote: +1 Deze niet te vergeten: |
|
quote:Dan noem je ook wel even meteen het beste op natuurlijk, op Blackadder en Fry and Laurie na dan. Als je daarmee gaat vergelijken dan snap ik je wel. Maar in het genre flauwe US-humor staat Leslie bij mij eenzaam bovenaan. In dat genre walg ik weer meer van b.v. Eddie Murphy, American Pie, Tom Green en dat soort ellende. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die one-man shows van Murphy zijn top! Richard Pryor heeft dat weer goed afgekeken van hem trouwens. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: LOL Boeiender |
|
quote: ik deel dezelfde mening maar met The Naked Gun, Airplane en Wrongully accused lag ik werkelijk in een knoop van het lachen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Is toch echt anders om hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Neh, allebei machtig kut. Je moeder. |
|
quote:De meeste US humor bestaat uit fuck duck cunt piussy titties .. maar izjn ook nog echt grappenmakers daar hoor |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
|
|
quote: Even uit zijn slechtste film dan: Vreselijk, en daardoor weer gaaf vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
LEGENDARY [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-11-2010 14:12] Je moeder. |
|
quote: Echt, wie verzint zulke films! Je moeder. |
|
signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |