![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De man was een genie. Klaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Dit vind ik zijn beste scène ooit: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Nee, ik ben fagot en Bastianus is hobo. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Dat klopt! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Maar goed, ik heb / had dus helemaal niets met de heer Nielsen. Maar wat is jouw mening dan over Peter Sellers als Inspector Clouseau? Dat is voor mij nou tranen over mijn wangen, lachend onder de tafel materiaal- [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 29-11-2010 11:28] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Peter Sellers is echt een koning, ja. Maar toch treurig dat Nielsen dood is. Die had zeker ook mooie dingen, en buiten dat is het überhaupt treurig. No dogs, no masters. ![]() |
|
Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: klopt² ![]() signature ![]() |
|
Zonder twijfel een van mijn favoriete acteurs, erg jammer dat hij nu dood is ![]() ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() om even origineel te posten ![]() |
|
quote:Wel leuk, maar een beetje te subtiel. Ik ben meer van dik hout en planken zagen enzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Peter Sellers speelt toch ook in Murder by Death? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 29-11-2010 17:25] ![]() |
|
Ik vind aan die Peter Sellers dan weer geen ruk aan. ![]() |
|
Ik vind hem een flauw atreksel van Nielsen. ![]() |
|
Ze heerschen allebei door hun stalen gezichten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
MF DOOM heerst ze er zo uit, met zijn stalen gezicht. ![]() |
|
quote: Rrrrrrrrrrrright. :') Boeiender ![]() |
|
Nielsen had 0,0 inhoud maar wel degelijk de lach aan zijn kont. Eerlijk gezegd vind ik de reacties wat overdreven op het overlijden van een cultfiguur op prima leeftijd. RIP. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Waarom zou ik daarover liegen? ![]() |
|
Sellers was al komisch bezig toen Nielsen nog serieus probeerde te acteren, dus hoe kan Sellers een aftreksel zijn van iemand die pas later komische rollen begon te spelen? Ga je nu maar bezig houden met iets wat je wel kent, Coreboy. ![]() |
|
quote:Anders ga je serieus reageren op een grap. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Jij liegt erover omdat jouw mening aantoonbaar niet klopt, zie ook de post van WMP. Je kan geen slap aftreksel ergens van zijn als je eerder was. Snap je? Boeiender ![]() |
|
quote: Grap? Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |