IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Piet leg aan de verkeerde kant van het gras!" (meld de doden) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-01-2010 22:22 by XXL Profiel van XXL

Geen idee hoe het zit met de vriendschappelijke banden binnen die band maar het voortzetten van een tour na een dergelijke, naar ik aanneem, emotionele klap..... zwaar respect voor die gasten.
Wel een mooi eerbetoon aan hun dode bandleden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 24-01-2010 9:16 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Haha, Atalaia beach, een paar jaar geleden nog langsgereden. Maar goed dat we daar niet gestopt zijn.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 29-01-2010 8:34 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Schrijver J.D. Salinger (91) overleden
Uitgegeven: 28 januari 2010 19:28
Laatst gewijzigd: 29 januari 2010 00:13

NEW YORK - De Amerikaanse schrijver J.D. Salinger is woensdag overleden. Hij stierf op 91-jarige leeftijd in zijn woning in de staat New Hampshire. Dat heeft zijn zaakwaarnemer donderdag bevestigd.
© ANPSalinger is vooral bekend van de roman The Catcher in the Rye (1951), over de rebelse tiener Holden Caulfield. In Nederland verscheen het boek onder de titel De vanger in het graan.

Salinger werd op nieuwjaarsdag 1919 in New York geboren als zoon van een niet onbemiddelde Pools-joodse importeur van ham en kaas en een Ierse moeder.




Hij wilde aanvankelijk acteur worden, maar werd militair in het Amerikaanse leger, eerst als infanterist en later als inlichtingenofficier. Aan zijn legertijd hield hij een afkeer van de gevestigde samenleving en een hang naar mystiek over.


Afgesloten

Salinger had moeite met de enorme aandacht die hem na de bestseller The Catcher in the Rye ten deel viel. Hij verhuisde van de miljoenenstad New York, naar een klein dorpje in New Hampshire.

Daar sloot hij zich af van de buitenwereld. Toch bleef Salinger naar eigen zeggen schrijven. ''Ik hou van het schrijven, en ik verzeker je dat ik vaak schrijf. Maar ik schrijf voor mezelf en ik wil met rust worden gelaten'', zei hij in 1980 in een van de weinige interviews die hij gaf.

In een kluis zouden de manuscripten van zeker vijftien ongepubliceerde boeken liggen. Mogelijk worden die alsnog uitgegeven nu Salinger is overleden.


Catcher in the Rye

Salinger leeft bij velen vooral voort als schrijver van het boek The Catcher in the Rye, dat verscheen in 1951. De debuutroman van de schrijver gaat over de scholier Holden Caulfield die in conflict komt met de maatschappij van de volwassenen.

Veel lezers herkenden zich in Caulfields onvrede met de gevestigde samenleving en genoten van Salingers stijl, waarin luchtigheid en ernst elkaar afwisselen. Het boek staat nog altijd op literatuurlijsten van middelbare scholieren over de hele wereld.


Nine Stories

Salinger publiceerde echter meer werken. In 1953 verscheen de verhalenbundel Nine Stories. Het eerste ervan, A Perfect Day for Bananafish, eindigt met de zelfmoord van de hoofdfiguur Seymour Glass.

De familie Glass, een verzameling genieën en mislukkelingen, keerde terug in de boeken Franny and Zooey (1961) en Raise High the Roof Beam, Carpenters and Seymour: An Introduction (1963).


Laatste publicatie

In 1965 verscheen in het tijdschrift The New Yorker de novelle Hapworth 16, 1924. Het zou de laatste publicatie van de schrijver worden. Salinger haalde nog wel de publiciteit in 1999, toen zijn ex-vriendin Joyce Maynard veertien brieven van hem aan haar liet veilen.

Zij citeerde enkele passages uit de brieven, hetgeen bij bewonderaars van Salinger verontwaardiging opwekte, aangezien Salinger al sinds de jaren vijftig de publiciteit schuwde en zeker tegen publicatie van zijn intieme gevoelens was.

© ANP




Verrassend triviaal


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 10-02-2010 10:45 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

'Deadliest Catch'-kapitein overleden

Kapitein Phil Harris, de zeeheld uit Discovery Channel's 'Deadliest Catch', is op 53-jarige leeftijd overleden.

Harris werd een paar weken geleden opgenomen na een hersenbloeding. Hij was krabben aan het ontladen toen hij neerging. Het ging de laatste tijd wat beter met Phil. Toch overleed hij afgelopen nacht in een ziekenhuis in Alaska.
Harris' kinderen, Jake en Josh, vertellen TMZ, "Mijn pijn in ons hart zeggen we onze vader, kapitein Phil Harris, vaarwel. Onze pa was een vechter en bleef doorvechten tot het bittere einde. Hij deinsde nergens voor terug. We zullen ons zijn kracht blijven herinneren. We bedanken iedereen voor hun wensen."

Jammer...


Here kitty kitty kitty!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2010 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer, was altijd gave gast in die serie. Maar was wel duidelijk dat die niet echt oud zou gaan worden.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 11-02-2010 11:53 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

'Vader Joran van der Sloot overleden' ARUBA

Volgens Arubaanse media is Paul van der Sloot, de vader van Joran, overleden na een potje tennis.
Paul van der Sloot met zijn zoon Joran. Volgens de website 24ora.com zou de 57-jarige jurist woensdagavond rond 21.45 uur lokale tijd tijdens het tennissen op villapark 'Tierra del Sol' op Aruba opeens in elkaar gezakt zijn. Er werd snel een ambulance gebeld, maar reanimatiepogingen mochten niet meer baten, aldus de website.

Van der Sloot overleed later in het ziekenhuis. Hij werd 57. Het nieuws is nog niet bevestigd.


Here kitty kitty kitty!


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 11-02-2010 11:54 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Hondje Pim Fortuyn overleden

VLAARDINGEN - Acht jaar na de moord op haar baasje, is Carla, de Cavalier King Charles Spaniel van wijlen Pim Fortuyn, in Vlaardingen op tienjarige leeftijd overleden. Ze zal, conform de wens van de vermoorde politicus, worden bijgezet in zijn graf in het Italiaanse Provesano.

„Ze viel om en is in mijn armen overleden”, zo meldt Herman Bikkers, de voormalige butler van Fortuyn. „Ze had al een hartruisje, ze is waarschijnlijk aan een hartstilstand overleden.”


Here kitty kitty kitty!


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 11-02-2010 11:54 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 11 februari 2010 11:53 schreef zijschroeier het volgende:
'Vader Joran van der Sloot overleden' ARUBA

Volgens Arubaanse media is Paul van der Sloot, de vader van Joran, overleden na een potje tennis.
Paul van der Sloot met zijn zoon Joran. Volgens de website 24ora.com zou de 57-jarige jurist woensdagavond rond 21.45 uur lokale tijd tijdens het tennissen op villapark 'Tierra del Sol' op Aruba opeens in elkaar gezakt zijn. Er werd snel een ambulance gebeld, maar reanimatiepogingen mochten niet meer baten, aldus de website.

Van der Sloot overleed later in het ziekenhuis. Hij werd 57. Het nieuws is nog niet bevestigd.



Komt het bericht van officiële bronnen of heeft Joran weer eens iets geroepen terwijl hij stoned was


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 11-02-2010 11:55 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Van Gaal ontploft in de kleedkamer

MUNCHEN -
In de rust van het bekerduel tegen het bescheiden SpVgg Greuther Fürth is trainer Louis van Gaal 'even zeer boos' geworden. Zijn Bayern München leek tegen af te stevenen op een regelrechte blamage, maar trok een 2-1 ruststand - tot tevredenheid van Van Gaal - recht.


Sorry....


Here kitty kitty kitty!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-02-2010 18:48 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 11 februari 2010 11:54 schreef zijschroeier het volgende:
Hondje Pim Fortuyn overleden

VLAARDINGEN - Acht jaar na de moord op haar baasje, is Carla, de Cavalier King Charles Spaniel van wijlen Pim Fortuyn, in Vlaardingen op tienjarige leeftijd overleden. Ze zal, conform de wens van de vermoorde politicus, worden bijgezet in zijn graf in het Italiaanse Provesano.

„Ze viel om en is in mijn armen overleden”, zo meldt Herman Bikkers, de voormalige butler van Fortuyn. „Ze had al een hartruisje, ze is waarschijnlijk aan een hartstilstand overleden.”



Ik laat een traan.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 11-02-2010 23:25 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

quote:
On behalf of Lee McQueen's family, Alexander McQueen today announces the tragic news that Lee McQueen, the founder and designer of the Alexander McQueen brand has been found dead at his home. At this stage it is inappropriate to comment on this tragic news beyond saying that we are devastated and are sharing a sense of shock and grief with Lee's family.

Lee's family has asked for privacy in order to come to terms with this terrible news and we hope the media will respect this.


schijnt zichzelf te hebben opgehangen



[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 11-02-2010 23:25]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-02-2010 5:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 10 februari 2010 10:45 schreef zijschroeier het volgende:
'Deadliest Catch'-kapitein overleden

Kapitein Phil Harris, de zeeheld uit Discovery Channel's 'Deadliest Catch', is op 53-jarige leeftijd overleden.

Harris werd een paar weken geleden opgenomen na een hersenbloeding. Hij was krabben aan het ontladen toen hij neerging. Het ging de laatste tijd wat beter met Phil. Toch overleed hij afgelopen nacht in een ziekenhuis in Alaska.
Harris' kinderen, Jake en Josh, vertellen TMZ, "Mijn pijn in ons hart zeggen we onze vader, kapitein Phil Harris, vaarwel. Onze pa was een vechter en bleef doorvechten tot het bittere einde. Hij deinsde nergens voor terug. We zullen ons zijn kracht blijven herinneren. We bedanken iedereen voor hun wensen."

Jammer...
Als ik het me goed herinner is het die kapitein die na een flinke golf met z'n ribben tegen een kast aangestoten is. Je zag 'm bloed spugen. Vervolgens in het ziekenhuis bleek hij iets ernstigs te hebben, maar weet niet meer wat.

Jammer, leek me een toffe kerel.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-02-2010 22:36 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Sterfgeval olympische rodelbaan

Olympische Spelen zijn al voor de start getroffen door een obscuur ongeval. De Georgische rodelaar Nodar Koemaritasjvili is tijdens de training in Whistler verongelukt. Het 21-jarige talent vloog tijdens zijn tweede run met een snelheid van ongeveer 140 kilometer uit de baan. Hij kreeg ter plekke eerste hulp van de medische staf van het olympische complex maar dat mocht niet meer baten

Koemaritasjvili maakte voor de laatste bocht een stuurfout en viel van de slee. Hij werd uit het ijskanaal gekatapulteerd en knalde tegen een metalen paal van de dakconstructie. De reddingsdienst begon onmiddellijk met reanimeren. Dat was vergeefs. Hij is het eerste dodelijke slachtoffer in de geschiedenis van de Winterspelen



Argh
Usericon van Argh
Posted 12-02-2010 22:40 by Argh Profiel van Argh



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-02-2010 22:44 by bokaj Profiel van bokaj

Hard.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2010 22:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 februari 2010 22:40 schreef Argh het volgende:
beelden http://www.liveleak.com/view?i=d02_1266004280


Wel knap. Hoe kan hij dat nou drie keer achter elkaar doen? Je zou toch denken dat hij de eerste keer al niet overleefd zou hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-02-2010 22:50 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Pfoee, wat een klap!

Erg triest.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2010 22:51 by bastianus Profiel van bastianus

Hoezo triest enzo? Heb je die snelheid gezien waarmee hij blaast op dat minimale sleetje? Als er dan iets gebeurt kan het volgens mij alleen maar goed mis gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-02-2010 22:52 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Het risico dat er iets goed mis gaat is met zo'n sport inderdaad groter dan bij tafeltennis, maar dat maakt het toch niet minder triest?

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 12-02-2010 22:53]



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2010 22:55 by bastianus Profiel van bastianus

Kweenie. Ik ben toch altijd geneigd om wat minder medelijden te hebben met bungeejumpers, rodelaars, paragliders en andere figuren die onmundige risico's nemen. Beetje "flight of Icarus"-idee vaak. Is toch wat je opzoekt, en volgens mij voor deze waaghalzen een mooie manier om het hoekje om te gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-02-2010 9:14 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 12 februari 2010 22:36 schreef bokaj het volgende:Hij is het eerste dodelijke slachtoffer in de geschiedenis van de Winterspelen



Niet..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 13-02-2010 12:11 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

Begint al goed bij de Olympische Spelen.


Georgische rodelsleerijder heeft zich bij een free practice sessie al dood gereden.

Georgische rodelaar (21) dood na crash

De Georgische rodelaar Nodar Koemaritasjvili is vrijdag tijdens de training in Whistler verongelukt. Het 21-jarige talent vloog tijdens zijn tweede run met een snelheid van ongeveer 140 kilometer uit de baan. Hij kreeg ter plekke eerste hulp van de medische staf van het olympische complex maar dat mocht niet meer baten. IOC-vicevoorzitter Thomas Bach bevestigde het overlijden van de jonge Georgiër.

Hij kreeg ter plekke eerste hulp van de medische staf van het olympische complex en werd daarna per ambulance afgevoerd. Een helikopter was ter assistentie in de buurt. De hulp mocht echter niet baten. In het ziekenhuis van Whistler overleed hij aan zijn verwondingen.

Koemaritasjvili was niet de enige atleet die de slee niet in bedwang kon houden. Ook de Italiaanse favoriet Armin Zöggeler, de olympisch kampioen van 2002 en 2006, kwam in de problemen op de olympisch baan, die als gevaarlijk te boek staat. Woensdag tijdens de training van de vrouwen deden zich ook verscheidene incidenten voor. De Roemeense Violeta Stramaturaru belandde in het ziekenhuis.

Bron: AD.nl


More Evil0r Than Skelet0r


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 13-02-2010 12:12 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

quote:
Op 12 februari 2010 5:40 schreef Slechtheid het volgende:
Als ik het me goed herinner is het die kapitein die na een flinke golf met z'n ribben tegen een kast aangestoten is. Je zag 'm bloed spugen. Vervolgens in het ziekenhuis bleek hij iets ernstigs te hebben, maar weet niet meer wat.

Jammer, leek me een toffe kerel.



Longkanker ofzo, was ook een kettingroker 1ste klas.


More Evil0r Than Skelet0r


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 13-02-2010 12:13 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Gisteren al gepost

Die van de Olympische spelen bedoel ik...

ah, fuck it...

[Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 13-02-2010 12:14]


Here kitty kitty kitty!


Rottend-Vleesch
Caffeine Satanist.
Usericon van Rottend-Vleesch
Posted 13-02-2010 12:13 by Rottend-Vleesch Profiel van Rottend-Vleesch

quote:
Op 12 februari 2010 22:44 schreef bastianus het volgende:
Wel knap. Hoe kan hij dat nou drie keer achter elkaar doen? Je zou toch denken dat hij de eerste keer al niet overleefd zou hebben.




Voor de fans.


More Evil0r Than Skelet0r


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen