|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Liever Kimi bij McLaren, om die Hamilton een beetje te pesten. Faustian Spirit of the Earth |
|
Wat is dat nou voor een racistische opmerking? |
|
het is maar een halve zwarte, dus t'is maar 50% racistisch ik ben trouwens geen niet-fan omdat hij dikke lippen heeft en een platte neus, maar omdat hij een dikke nek heeft en plat op anderen rijd. signature |
|
|
|
Ik had het al niet echt op Hamilton in zijn debuutseizoen en sinds 'Lie-gate' in Australië heeft hij het helemaal verkorven. En Kimi is een heerser, dus daarom hoop ik wel dat hij een plaatsje bij z'n oude team kan bemachtigen. Faustian Spirit of the Earth |
|
De Duitse autobouwer Mercedes neemt een belang van 75,1 procent in de Britse Formule 1-renstal Brawn GP. Het team wordt omgedoopt tot Mercedes GP. Dat heeft de nieuwe eigenaar Dieter Zetsche vandaag aangekondigd. Mercedes heeft momenteel nog een belang van 40 procent in de renstal McLaren-Mercedes, maar die aandelen zullen binnen de twee jaar worden overgekocht door McLaren. De Duitse autobouwer leverde dit jaar al de motoren aan Brawn GP, dat zowel de wereldtitel bij de rijders (Jenson Button) als de constructeurs binnenhaalde. Ross Brawn houdt bij de nieuwe renstal de sportieve touwtjes in handen. Wie de twee piloten van Mercedes GP worden, is nog niet duidelijk. Volgens sommige bronnen staat wereldkampioen Jenson Button op het punt om een contract te tekenen bij McLaren, waar hij teamgenoot zou worden van Lewis Hamilton. De Duitsers Nico Rosberg en Nick Heidfeld zouden in beeld zijn bij Mercedes GP signature |
|
Jenson Button is akkoord gegaan met een contractvoorstel van McLaren. Button zou volgens The Guardian binnen enkele dagen een driejarig contract tekenen bij McLaren voor zes miljoen pond per jaar, omgerekend is dat jaarlijks zo'n zeven miljoen euro. De Britse krant meldt dat de huidige wereldkampioen Brawn GP zal verlaten nadat de onderhandelingen vastgelopen waren. Door zijn deal bij McLaren zou Button zijn salaris overigens bijna verdubbelen. Jenson Button en z'n management bezochten afgelopen vrijdag de McLaren-fabriek, en waren naar verluidt erg enthousiast. The Guardian slaagde er echter niet in om een bevestiging van het contract los te krijgen bij Buttons management of McLaren zelf. Een bron die dicht bij McLaren staat, zei wel: "Ik denk dat Jenson het leuk vond wat hij gezien heeft, en het personeel aanvaardde hem ook." Het nieuws dat Jenson Button hoogstwaarschijnlijk naar McLaren verhuist, komt er nadat er eerder vandaag bekend gemaakt werd dat Mercedes het Brawn GP-team overneemt. Geruchten doen dan ook meteen de ronde dat Mercedes een volledig Duits team wil inzetten, met Nick Heidfeld en Nico Rosberg. McLaren zou op zijn beurt dan volledig Brits worden, met Hamilton en Button. Binnen enkele dagen krijgen we ongetwijfeld meer nieuws hieromtrent via een officiële weg, al beweert het Britse dagblad betrouwbare bronnen te hebben aangewend. ai ai ai signature |
|
Zat eraan te komen dat Button naar McLaren zou willen. Mercedes is blijkbaar van plan een volledig Duitse line-up op te stellen met waarschijnlijk Rosberg-Heidfeld. Faustian Spirit of the Earth |
|
haha, Button bij McLaren. |
|
Voor het eerst sinds jaren dat ik uitkijk naar een nieuw seizoen F1, dankzij het tankverbod. |
|
Alsof dat het spannender gaat maken... |
|
Het is een stap in de goede richting. |
|
Die mening deel ik (nog) niet. |
|
De komst van nieuwe teams lijkt me eerlijk gezegd interessanter. Maar goed, altijd eerst zien .. |
|
quote: Waarom niet? |
|
Omdat het er volgens mij zonder tankstops alleen maar saaier op gaat worden. Nog meer auto's met exact dezelfde strategie. |
|
De pitsstops blijven toch nog wel? |
|
ik vind het terugtrekken van Bridgestone dik ok, laat ze maar standaard kutbanden gebruiken, nog meer actie signature |
|
quote: Jawel, maar er is weer een variabele minder waardoor imo de strategieen onderling nog dichter naar elkaar gaan komen. |
|
Geen Kimi meer volgend jaar: http://www.autosport.com/news/report.php/id/80187 En Glock naar Manor dus, geen idee wat we van dat team kunnen verwachten eigenlijk. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nou en, door het tankverbod hebben de coureurs meer invloed op de strategie ipv dat het team alles bepaald en inhalen zullen ze echt op de baan moeten doen ipv lafjes via de pitlane. |
|
Jenson Button is ours!! the only pleasure is pain |
|
klopt 2e rijder bij McLewis signature |
|
quote: Helemaal goed! the only pleasure is pain |
|
Langs de ene kant zou het grappig zijn als Hamilton het moeilijk heeft met Button, maar langs de andere kant zou het ook wel komisch zijn als Hamilton Button compleet in de vernieling rijdt Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |