|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
cool Je moeder. |
|
was daar niet al een topic over? ach |
|
heersh! ik ben doar in Arnhem, en dat andere topic ging over een line-up.. Ging Bolthorn hier niet aan mee doen |
|
komen ze ook in belgië? |
|
Er is een mail rondgestuurd waar het pakketje wordt aangeboden tegen 1700 euro.. Een beetje teveel voor mijn portemonee, maar ik denk dat Biebob ze wel zal plaatsen.. Als ze slim zijn tenminste.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Goed gezien Aerodis inderdaad, hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=312558 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ga dr wel heen denk. beetje folk is wel aardig een keer. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Geen show in Belgie helaas maar Eindhoven is voor mensen in Belgie natuurlijk redelijk dichtbij! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Thyrfing komt ook in de baroeg. Maar ik weet niet of ze ook cruachan meenemen. Ik hoop het. Ik had een cd van ze. Maar die zat in de computer. En die is meegenomen door een inbreker. |
|
allicht een avondje eindhoven Ik, Wil Schuurman |
|
Thyrfing komt NIET in de Baroeg. Die show is afgelast! Dit zijn de enige shows in Nederland (Haarlem - Eindhoven - Arnhem). !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik zal in eindhoven aanwezig zijn |
|
quote: "bbetje" folk, een hele avond is ook goed voor mij, hou veel van echte Ierse folk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
voor mij ook, gaan we nog Iers dansen? |
|
quote: tuurlijk, de hele avond lang tijdens Cruachan, de heerlijke folkdeuntjes zullen we wel opvullen met heerlijke volksdansjes , tijdens "The Childeren of Lir" een kringdans Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zal wel eventjes naar eindhoven gaan om thyrfing aan het werk te zien, welke band is de headliner ? Oja; gaat Shane Macgowan mee met cruachan; dat zou heersch zijn !!! Ik, Wil Schuurman |
|
TUURLIJK!!! Het word zowieso heersch, gelukkig doet me moeder aan volkdansen kan ik wat van haar leren |
|
Thyrfing is de headliner maar Cruachan zal ook lang genoeg kunnen spelen (beetje co-headliner). Helaas zal Shane niet van de partij zijn, want dan is er geen alcohol meer over voor de bezoekers... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik had het kunne weten! Ik, Wil Schuurman |
|
Dat wordt weer afreizen naar Eindhoven "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dat wordt voor mij reizen naar Arnhem. |
|
Dit lijkt mij ook wel iets, ze komen nietnaar Belgie??? Dat wordt dus weer es een tripje holland... |
|
Nee helaas geen show in Belgie maar Eindhoven is toch redelijk dicht bij de grens. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
tripje naar me achtertuin. heersch |
|
goed.. wordt weer gruwelijk zuipen in de goudvishal.. immers 5 minuten fietsen van mijn huizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Volgende pagina |