![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ja, Xtc is wel leuk om zo heel af en toe eens te doen. wel een paar leuke ervaringen mee gehad iig (ook wel eens mindere) Ik ging voor een jaar geleden vrij veel om met een paar gasten die echt vanalles gebruikten, er lag altijd vanalles op tafel maar ik kon er goed afblijven. behalve xtc. dat ging op een gegeven moment echt te gek. 5 op een avond ofzo. maar ik kon er wel makkelijk nee tegen zeggen op een gegeven moment. ik had het wel gezien. Nu blow ik zo af en toe (in de vakantie eigenlijk wel vrij veel) maar heb helemaal niet meer de neiging naar iets zwaarders. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
[edit]ging ook niemand aan eigenlijk[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-08-2004 21:31] ![]() |
|
quote: Ik heb ooit een vriend van me eens goed de waarheid gezegd toen 'ie 13 ( ![]() ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
|
quote:Ik heb gezien wat drugs (zelfs weed) doet met mensen waar ik om geef, en heb echt geen zin om mezelf zoiets aan te doen. Probleem is vaak wél dat je naar wat zwaarders gaat neigen, vooral als je nog jong en impulsief bent. Goed dat je eraf kan blijven, ik heb anders gezien. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Om eerlijk te wezen vind ik je vreselijk dom ![]() Beetje verslaafd zijn,en dan nog verkondigen dat het lekker is.Gewoon belachelijk ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:ja, ik heb ook anders gezien. sta blijkbaar (gelukkig) stevig in mn schoenen. (is ook niet zo vreemd met maat 47 ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:Hehe, ik gelukkig ook, en dat met 'n maatje 36 ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Maat 36 heb je vrij kleine voeten meisje. Even een slogan: Love is the drug(for me) ![]() ![]() |
|
quote:Kleine voeten indeed. Liefde is trouwens ook een erg gevaarlijke drug, in bepaalde gevallen. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:gheghe, yep. (zit er weer eens middenin ![]() ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: maar in veel gevallen ook minder schadelijk voor je gezondheid ![]() ![]() ![]() |
|
ja, gelukkig wel ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:Da's een feit, hoewel het ook anders kan natuurlijk. Ja, ik ben een pessimist, trouwens ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: En misschien ook nog wel lekkerder dan die shit ![]() ![]() |
|
dat sowieso, vlinders heerschen (hoe untrue is dat! ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: das ook waar maar ik bedoel eigenlijk iets anders ![]() ![]() |
|
quote:...Wat dan weer wél übertrue is ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: dingen die voort vloeien uit de liefde en die bij de liefde horen ![]() ![]() |
|
quote: Beestachtige sex enzo ![]() Oke, iemand nog drugsverhalen? :p [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-08-2004 22:15] ![]() |
|
Ik blow alleen (wiet en af en toe hash). In het weekend, doordeweeks niet want dan weet ik gewoon dat er niks terechtkomt van school. Want in het weekend (na 5 dagen niet blowen) merk ik wel dat ik er echt zin in heb en dan moet ik toch wat hebben (merk ik zelf). Ik zit er zelf niet echt mee, drink daarentegen ook helemaal geen alcohol. Paddo's en cocaine lijken me wel eens interessant om te proberen. Maar meer ook niet, als het goed bevalt misschien heel af en toe eens. Pillen, heroine etc. wil ik niet proberen. Dat lijkt me gewoon echt niet lekker, en vooral te gevaarlijk. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote:achja, das natuurlijk ook niet te versmaden ![]() heb ff geen zin in drugsverhalen, andere keer weer ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:nee, en coke en paddo's zijn 100% safe ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: sex is meestal ook minder schadelijk voor je gezondheid ![]() ![]() |
|
breezar ben der verslaafd aan ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |