![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Dopethrone, Ga door! ga door! ![]() You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
chill bruders ![]() |
|
of ik zit gwoon te ouwehoeren? ![]() |
|
quote:Wrong time, wrong place, wrong persons. Ja? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
und? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:En dus is je geouwehoer erg misplaatst. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Spreek Nederlands OF Engels, niet beide door elkaar want ik snap er geen bal van. En je kunt dan weer niet van mij zeggen dat ik 1 van de twee talen NIET snap. Mocht je deze zin begrijpen: ![]() ![]() |
|
quote: Hehe nee als 'bruders' een Nederlands woord moet zijn snap ik het ook niet meer ![]() |
|
peace ![]() |
|
quote: Ik zit te wachten op de eerste die nu roept: "Ik lik kikkers!" Zelf hou ik 't lekker bij m'n potje bier ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 19-08-2004 15:43] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
k, zulle verder over drugs discuseren srry srry ![]() |
|
quote: wie? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Dopethrone, on topic pleace. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
ja alvarius bufo nogwat ofzo? die tripkikker ![]() |
|
quote: Discuwattes? (okey, mijn laste offtopic post voor vandaag) You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
En nu weer mooi ontopic, oftopic posts zullen worden gewijzigd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
[oftopic] [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 19-08-2004 15:47] ![]() |
|
maar ff over de tripkikker iemand ooit gedaan? ![]() |
|
![]() |
|
Nee sorry, ik lik niet graag aan een bulk wratten. Ik neem alleen spul wat te roken is, op paddo's na. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 19-08-2004 15:52] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
Beste MaleKlit en VeerAnus... Waarom zouten jullie niet lekker op naar een ander topic als jullie toch alleen maar wat te zeiken hebben op wat anderen in hun vrije tijd doen... Laat iedereen toch gewoon lekker doen waar hij/zij zin in heeft. En kom nu niet met de dooddoener dat junks de maatschappij veel geld kosten. Er zijn waarschijnlijk meer alcohol verslaafden met een kapotte lever en rokers met longkanker die de maatschappij (door dure ziekenhuisopnames & behandelingen) nog veel meer geld kosten. Daarnaast ben je niet gelijk een junk als je af en toe eens een lijntje coke pakt of een pilletje slikt. Net zoals iemand die graag een biertje pakt nog lang geen alcoholist is. Zolang je alles maar met mate doet. AMEN! ![]() |
|
Patienten met longkanker door het roken mogen anders fiks betalen tegenwoordig. Overigens kosten junks de maatschappij ziekelijk veel geld, en dat is algemeen bekend en een feit. Overigens zijn harddrugs een stuk verslavender dan alcohol, de kans dat je aan harddrugs verslaafd raakt na gebruik is namelijk groter. Nog een feit. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-08-2004 16:31] ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |