IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 20:27 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 20:04 schreef varanus het volgende:
Zelfs dan is het nog geen schooien...

piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-08-2004 10:30 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 16 augustus 2004 18:35 schreef cerridwen het volgende:
ik wist wel dat het slecht was... maar zoals velen die gebruik(t)en dacht ik dat ik het in de hand had... dacht dat ik ieder moment kon stoppen... tot op een gegeven moment vrienden van me zeiden dat ik echt minder moest gebruiken, en dat ik er slecht uitzag, en ik op de weegschaal stond... in 4 weken tijd dik 15 kilo afgevallen (!!!) toen schrok ik, en wou mezelf testen, hield me voor een week niet te gebruiken... 1e dag nergens last van.. 2e dag savonds begon de ellende... en toen wist ik dat het fout zat... op dat moment besefte ik pas dat het verslavender is dan ik had gedacht...

edit : typfout

Tering.. lang aan die troep gezeten dan?
Als je er nu maar met je poten van af blijft anders ga ik schoppen (als je jezelf al niet naar de kloten helpt dan).
'k Heb er echt lui aan kapot zien gaan. ook die het niet zo lang gebruikten, wel verslaafd raakten, veel gebruikten, enorm veel gezeik, niet pitten, met verkeerd volk om gaan (die teringlijers die er geld aan verdienen), zich laten gebruiken zonder dat ze het door hebben, uiteindelijk kan je nl. niets meer wat schelen op die momenten omdat je je toch wel prima voelt. Uiteindelijk kwam ik bv. een ex-collega tegen bij de bushalte van het Riagg en dan zie en merk je meteen aan d'r dat ze die zooi gebruikt had terwijl ze er al een aardige poos vanaf was. Echt blijvende schade. Doodzonde..
Het fijnst is wanneer je je lekker fit voelt en gewoon lol hebt aan 'echte' dingen dan dat kunstmatige geluk. En jij bent nog maar 18.. denk je dat je ooit nog weer wat zult nemen?

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-08-2004 11:58 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ikke nog altijd enkel een blowtje heel af en toe (veel geminderd de laatste jaren), alcohol (bijna enkel in het weekend) en sigaretten.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-08-2004 12:23 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Meeste wiet of hash (toch voorkeur voor wiet) bij vrienden thuis oid.

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 17-08-2004 19:10 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 10:30 schreef FRNK het volgende:
Tering.. lang aan die troep gezeten dan?
Als je er nu maar met je poten van af blijft anders ga ik schoppen (als je jezelf al niet naar de kloten helpt dan).
'k Heb er echt lui aan kapot zien gaan. ook die het niet zo lang gebruikten, wel verslaafd raakten, veel gebruikten, enorm veel gezeik, niet pitten, met verkeerd volk om gaan (die teringlijers die er geld aan verdienen), zich laten gebruiken zonder dat ze het door hebben, uiteindelijk kan je nl. niets meer wat schelen op die momenten omdat je je toch wel prima voelt. Uiteindelijk kwam ik bv. een ex-collega tegen bij de bushalte van het Riagg en dan zie en merk je meteen aan d'r dat ze die zooi gebruikt had terwijl ze er al een aardige poos vanaf was. Echt blijvende schade. Doodzonde..
Het fijnst is wanneer je je lekker fit voelt en gewoon lol hebt aan 'echte' dingen dan dat kunstmatige geluk. En jij bent nog maar 18.. denk je dat je ooit nog weer wat zult nemen?

absoluut wel... weet ik 100 % zeker... aangezien het al de 2e keer was...
nu nog wel heel af en toe int wiekend wat coke... maar das dan een avond en na die avond wel de drang ernaar, maar ben dan sterk genoeg om het niet te doen, en vrienden van mij letten er nu ook meer op, toen ik stopte heb ik het eerlijk opgebiecht aan veel mensen... want velen hadden het niet echt door hoe erg het was. en dat ik eraan zat. tuurlijk merkte ze wel dak anders was, maar ze hadden dat er niet achter gezocht. want ja, andere mensen merken het bijna niet als mensen speed op hebben he...

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 17-08-2004 19:16 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Speed vind ik persoonlijk dikke rotzooi, heb het 2 keer gebruikt en zou het echt nooit weer doen. coke integendeel.. was de dag(en) erna niet zo fit maar t was wel een leuke ervaring.

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 17-08-2004 19:18 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Hard drugs zou ik nooitem doen.

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 17-08-2004 19:19 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

coke vind ik heerlijk... alleen als je het af en toe gebruikt... af en toe een keer in het wiekend, en dan beetje goeie coke... maar coke is de witte sloper.. dus je moet er zeker mee uitkijken!

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 17-08-2004 19:23 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 19:18 schreef VodeVilicious het volgende:
Hard drugs zou ik nooitem doen.

Paddo's vallen best mee hoor

You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-08-2004 20:53 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 17 augustus 2004 19:19 schreef cerridwen het volgende:
coke vind ik heerlijk... alleen als je het af en toe gebruikt... af en toe een keer in het wiekend, en dan beetje goeie coke... maar coke is de witte sloper.. dus je moet er zeker mee uitkijken!

En wat heb je nu gehad?

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 17-08-2004 20:54 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 19:19 schreef cerridwen het volgende:
...Er zeker mee uitkijken?

Alsof er ooit aan beginnen een goed plan is!

"Obras son amores y no buenas razones"

VodeVilicious
kudthippie
Posted 17-08-2004 20:54 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 19:23 schreef Spiritist het volgende:
Paddo's vallen best mee hoor

Ook nog nooit gedaan, en niet van plan ook.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-08-2004 20:55 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 20:54 schreef Malekith het volgende:
...Er zeker mee uitkijken?

Alsof er ooit aan beginnen een goed plan is!
ervaring?

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-08-2004 20:55 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 17 augustus 2004 20:54 schreef VodeVilicious het volgende:
Ook nog nooit gedaan, en niet van plan ook.
verstandig heb t één keer geprobeerd..erg leuke ervaring maar één keer is genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 17-08-2004 20:56]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

VodeVilicious
kudthippie
Posted 17-08-2004 20:56 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 20:55 schreef she_devil het volgende:
verstandig

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-08-2004 20:58 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 17 augustus 2004 20:55 schreef she_devil het volgende:
verstandig heb t één keer geprobeerd..erg leuke ervaring maar één keer is genoeg

precies.. helaas zijn sommigen veel zwakker. ach ja.. junks blegh

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 17-08-2004 21:00 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 20:55 schreef Brujeria het volgende:
ervaring?
Hoeft dat dan?

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-08-2004 21:07 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

neen, gewoon interesse

Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 17-08-2004 21:09 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

Topic.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 17-08-2004 21:11 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 21:09 schreef Super trouper het volgende:
Topic.
post.

@Brujeria: Een beetje gezond verstand, en wat ervaring met mensen om me heen die wel wat nemen, en ik kan tot de conclusie komen dat ik er beter afblijf

Naampje aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 17-08-2004 21:16]

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-08-2004 21:15 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 21:11 schreef Malekith het volgende:
post.

@Borgia: Een beetje gezond verstand, en wat ervaring met mensen om me heen die wel wat nemen, en ik kan tot de conclusie komen dat ik er beter afblijf

ehm Borgia? was dat niet iemand anders?

ik heb 1 keer C geprobeerd, t was wel ok maar ik zou het niet zogauw weerdoen want de volgende dag had ik echt zoiets van: Damn, ik wil nog wel eens...

gelukkig was er niks meer en had ik geen zin of overal heen te bellen. heb er iig geen spijt van gehad.

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 17-08-2004 21:17 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 21:15 schreef Brujeria het volgende:
ehm Borgia? was dat niet iemand anders?

ik heb 1 keer C geprobeerd, t was wel ok maar ik zou het niet zogauw weerdoen want de volgende dag had ik echt zoiets van: Damn, ik wil nog wel eens...

gelukkig was er niks meer en had ik geen zin of overal heen te bellen. heb er iig geen spijt van gehad.
Ahem, zie edit

Heb ook al wel de gelegenheid gehad, en al vaker voor wat softer spul, maar nooit toegehapt.

Brujeria
Usericon van Brujeria
Posted 17-08-2004 21:18 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 21:17 schreef Malekith het volgende:
Ahem, zie edit

Heb ook al wel de gelegenheid gehad, en al vaker voor wat softer spul, maar nooit toegehapt.
Softer spul, zoals?

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 17-08-2004 21:20 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2004 21:18 schreef Brujeria het volgende:
Softer spul, zoals?
Weed, het hardere ben ik nog maar 1 maal mee in aanraking gekomen, en dat in de vorm van XTC.

Skull
Usericon van Skull
Posted 17-08-2004 21:23 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

ik denk dat ik morgen maar eens wat wiet ga halen... 't is alweer lang geleden

- Mutatis mutandis -

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com