![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tering.. lang aan die troep gezeten dan? Als je er nu maar met je poten van af blijft anders ga ik schoppen (als je jezelf al niet naar de kloten helpt dan). 'k Heb er echt lui aan kapot zien gaan. ook die het niet zo lang gebruikten, wel verslaafd raakten, veel gebruikten, enorm veel gezeik, niet pitten, met verkeerd volk om gaan (die teringlijers die er geld aan verdienen), zich laten gebruiken zonder dat ze het door hebben, uiteindelijk kan je nl. niets meer wat schelen op die momenten omdat je je toch wel prima voelt. Uiteindelijk kwam ik bv. een ex-collega tegen bij de bushalte van het Riagg en dan zie en merk je meteen aan d'r dat ze die zooi gebruikt had terwijl ze er al een aardige poos vanaf was. Echt blijvende schade. Doodzonde.. Het fijnst is wanneer je je lekker fit voelt en gewoon lol hebt aan 'echte' dingen dan dat kunstmatige geluk. En jij bent nog maar 18.. denk je dat je ooit nog weer wat zult nemen? ![]() |
|
Ikke nog altijd enkel een blowtje heel af en toe (veel geminderd de laatste jaren), alcohol (bijna enkel in het weekend) en sigaretten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Meeste wiet of hash (toch voorkeur voor wiet) bij vrienden thuis oid. ![]() |
|
quote: absoluut wel... weet ik 100 % zeker... aangezien het al de 2e keer was... nu nog wel heel af en toe int wiekend wat coke... maar das dan een avond en na die avond wel de drang ernaar, maar ben dan sterk genoeg om het niet te doen, en vrienden van mij letten er nu ook meer op, toen ik stopte heb ik het eerlijk opgebiecht aan veel mensen... want velen hadden het niet echt door hoe erg het was. en dat ik eraan zat. tuurlijk merkte ze wel dak anders was, maar ze hadden dat er niet achter gezocht. want ja, andere mensen merken het bijna niet als mensen speed op hebben he... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven ![]() |
|
Speed vind ik persoonlijk dikke rotzooi, heb het 2 keer gebruikt en zou het echt nooit weer doen. coke integendeel.. was de dag(en) erna niet zo fit maar t was wel een leuke ervaring. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Hard drugs zou ik nooitem doen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
coke vind ik heerlijk... alleen als je het af en toe gebruikt... af en toe een keer in het wiekend, en dan beetje goeie coke... maar coke is de witte sloper.. dus je moet er zeker mee uitkijken! we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven ![]() |
|
quote: Paddo's vallen best mee hoor ![]() You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
quote: En wat heb je nu gehad? ![]() |
|
quote:...Er zeker mee uitkijken? Alsof er ooit aan beginnen een goed plan is! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Ook nog nooit gedaan, en niet van plan ook. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:ervaring? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:verstandig ![]() [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 17-08-2004 20:56] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: precies.. helaas zijn sommigen veel zwakker. ach ja.. junks blegh ![]() |
|
quote:Hoeft dat dan? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
neen, gewoon interesse ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() @Brujeria: Een beetje gezond verstand, en wat ervaring met mensen om me heen die wel wat nemen, en ik kan tot de conclusie komen dat ik er beter afblijf ![]() Naampje aangepast ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 17-08-2004 21:16] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: ehm Borgia? was dat niet iemand anders? ![]() ik heb 1 keer C geprobeerd, t was wel ok maar ik zou het niet zogauw weerdoen want de volgende dag had ik echt zoiets van: Damn, ik wil nog wel eens... gelukkig was er niks meer en had ik geen zin of overal heen te bellen. heb er iig geen spijt van gehad. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:Ahem, zie edit ![]() Heb ook al wel de gelegenheid gehad, en al vaker voor wat softer spul, maar nooit toegehapt. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:Softer spul, zoals? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote:Weed, het hardere ben ik nog maar 1 maal mee in aanraking gekomen, en dat in de vorm van XTC. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
ik denk dat ik morgen maar eens wat wiet ga halen... 't is alweer lang geleden ![]() - Mutatis mutandis - ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |