![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 14-08-2004 14:11] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
A'dam is doordrenkt met souvenirshops waar je niets anders kan kopen dan ajax shirts en drugs-toebehoren..... ![]() ![]() |
|
Hehehe, leuk om te lezen, die ouwe posts. Zijn sommige users nu ondertussen dood? Dmv drugs? Oud Vuil. ![]() |
|
Wel een aantal die hersendood zijn. ![]() No meat is sweater ![]() |
|
Naar wie? ![]() |
|
quote: Strike on! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
ik kom maar niet van die cola light af ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik ben verslaaft aan helloween ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() .. ![]() |
|
quote: Lol.. doe beter je best dan.. die troep smaakt niet alleen nergens naar, maar is ook nog eens veel chemischer dan gewone cola.. bij suiker weet je teminste wat je binnenkrijgt.. 'light' betekent niets meer dan een vervanging van suiker door een serie vage zoetstoffen... ![]() |
|
quote:Neen die zijn extrem gay en ik ben blij dat ik inmiddels onder een andere nick post ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Hey...kwellie ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Grmbl ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Wiet, geen hasj, das voor marok's. Alcohol en cafeine. En sporadisch wat psychonautenvoer. ![]() |
|
Vaak hasj, minder vaak wiet (een paar jaar geleden was het precies omgekeerd) en alcohol. Het is tijden geleden dat ik andersoortige drugs tot me heb genomen ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: En aan dt-fouten ook, me dunkt. (net als de rest van Nederland overigens...) ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
ben tegenwoordig eigenlijk volledig op de hash overgestapt, wiet = vaak te heftig hier in zuidlimburg geworden... kweet niet hoe het zit in de rest van nederland ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Mocht ik het nog nooit eerder gezegd hebben: Drugs zijn gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Hoe heftiger de wiet, hoe minder je in een joint hoeft te doen voor een degelijk effect, hoe goedkoper deze toch vrij dure hobby! ![]() |
|
quote:Ik dacht jouw laatst idd met een joint te zien lopen. ![]() |
|
quote: Je zag mijn wat met een joint lopen? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Je hand schat, je hand. ![]() |
|
quote:Schat? Ik ben je flesje Remeron niet, hoor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Hihi. Kijk, als je het goed wilt doen, doe het dan ook goed. Alleen particulieren krijgen Remeron in vloeibare vorm [een spuit, ook wel depot]. En ik ben [nog] geen particuliere patient. Maargoed schat, dit was natuurlijk de wiet talking. Maakt niet uit joh. ![]() ![]() |
|
quote: Want? (heb je vast ook al eerder gezegd) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |