IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-08-2004 0:16 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 augustus 2004 18:44 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Het verschil tussen hash en wiet is eigenlijk te verwaarlozen, het gaat om de werkzame stof: Tetrahydrocannabidol, voornamelijk aangeduid als THC. Een klein verschil is dat je van hash wat meer high wordt omdat het in een puurdere vorm wordt gerookt, wiet zorgt voor een stoned gevoel (lam in de bank, of eronder... )

Dat laatste is nogal persoonsgebonden, hoor. Van hash ga ik liggen en van wiet niet.

quote:
Een andere vorm van THC roken is hasholie, maar dan heb je het niet meer over zogenaamde softdrugs. Dit is de puurste vorm die je roken kan.

Ken je de verdamper?

Oud Vuil.

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-08-2004 0:18 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

doe mij maar een lekker biertje, een glas whisky, een bakkie pleur op zijn tijd en een zwaar shaggie

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 16-08-2004 0:18]

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-08-2004 0:18 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

tijd om er een te draaien nu ik dit topic zie. tabeee

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-08-2004 0:31 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 16 augustus 2004 0:18 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:

ja eem een onmeunige dikk'n harry draain

Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 16-08-2004 0:44 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 0:16 schreef webblaster wim het volgende:
Dat laatste is nogal persoonsgebonden, hoor. Van hash ga ik liggen en van wiet niet.

Klopt, ik werd van wiet nogal heel erg sloom, minder sloom als ik het met een waterpijp rookte, van hash kreeg ik altijd een soort van knettergevoel.

piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........

Tyrant Lizard King
them bones
Posted 16-08-2004 0:47 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 0:16 schreef webblaster wim het volgende:

Ken je de verdamper?

Zeker ken ik die, ik heb de fout gemaakt hasholie in zo`n ding te roken, dan ga je dwars door het plafond. Verder rookte ik eigenlijk voornamelijk bongs in alle soorten en maten.

Tyrant Lizard King
them bones
Posted 16-08-2004 0:49 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 0:18 schreef HgarrothwulfF het volgende:
doe mij maar een lekker biertje, een glas whisky, een bakkie pleur op zijn tijd en een zwaar shaggie

Scotch of Amerikaans? Zelf drink ik meestal Mansion House.

Tyrant Lizard King
them bones
Posted 16-08-2004 0:50 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 0:18 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:

Nice flight...hehehe

B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 16-08-2004 12:43 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Ik elke dag een joint (wiet), soms niet, soms meer... en geen andere soorten drugs. Zelden drank, maar met dit mooie weer....

Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 16-08-2004 13:36 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

weed all day

heb ook tijdje trug evaring gehad met research chemical (is niet zo duur)

iets te veel 5-meo-amt genomen waarna ik 3 dagen lang perma-fried geweest ben

verder paddo's,ketamine

Stringz
Usericon van Stringz
Posted 16-08-2004 15:09 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Bier, Sambuga & Goldstrike met af en toe een jointje... harddrugs zijn GAY!!!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 15:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Joepie,drugs.Net nog zo'n kankerjunk bij me te schooien of ik wat kleingeld voor em had.OPTIEFEN!!!Ik een beetje de drugs voor die lijers gaan betalen. Wat mij betreft mogen al die zeikjunks sterven.En opflikkeren met smoesjes van slechte jeugd,en weet ik allemaal nog meer.Ze beginnen er zelf mee.En voor die lui hier die het erg stoer vinden om te vermelden welke hard drugs ze allemaal gebruiken;Vooral zo doorgaan,ik gun jullie allemaal van harte een overdosis.

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 15:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Agree!

Al die sociale voorzieningn voor die kankerlijers is puur geld verkwisten

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 15:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 15:22 schreef Jenje het volgende:

Agree!

Al die sociale voorzieningn voor die kankerlijers is puur geld verkwisten

Yep,ze moeten gewoon allemaal sterven

spelfout weggehaald...

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-08-2004 15:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wat zijn er overigens overdreven veel mensen hier die drugs gebruiken?

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-08-2004 15:38 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik gebruik met uitzondering van een biertje af en toe niks. Teveel vrienden van vroeger zitten aan de speed/coke/xtc

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 16-08-2004 15:40 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 0:49 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
Scotch of Amerikaans? Zelf drink ik meestal Mansion House.
Hij bedoelt Schots, Whisky is namelijk Schots.

Like Some Snow-white Marble Eyes

Tyrant Lizard King
them bones
Posted 16-08-2004 16:16 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 13:36 schreef Dopethrone het volgende:
weed all day

heb ook tijdje trug evaring gehad met research chemical (is niet zo duur)

iets te veel 5-meo-amt genomen waarna ik 3 dagen lang perma-fried geweest ben

verder paddo's,ketamine

Ik heb plenty mogelijkheden gehad om chemische rommel te gebruiken, ik ging veel om met mensen die dat deden. Ik heb het nooit gebruikt, voornamelijk omdat het niet "groen" is. En chemische rommel hou ik zowiezo niet van.
Verder heb ik van redelijk dichtbij meegemaakt dat een (vage) kennis, er aan overleden is. Werd middenin de nacht mijn bed uitgebeld met de vraag of ik hun naar het ziekenhuis kon brengen, want de ongelukkige (lag al in het ziekenhuis) was inmiddels al terminaal...sindsdien heb ik alle banden met die groep gebroken.

Tyrant Lizard King
them bones
Posted 16-08-2004 16:18 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 15:40 schreef Pink Floyd het volgende:
Hij bedoelt Schots, Whisky is namelijk Schots.

Das waar ook....whisky is schots, whiskey is amerikaans

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 16-08-2004 16:26 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:18 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
daarnaast is het Bourbon, niet te zuipen die troep

voor mij alleen wiedewiedewiet, caffeine, alcohol en nicotine

Like Some Snow-white Marble Eyes

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 16-08-2004 16:40 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Bier, en af en toe een joint, meestal op larps.

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 16-08-2004 16:41 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 16 augustus 2004 16:18 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
bourbon is amerikaans

wiskey is iers geloof ik

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

jadajadajada
Usericon van jadajadajada
Posted 16-08-2004 16:47 by jadajadajada Wijzig reactieProfiel van jadajadajadaQuote dit bericht

naast sjek de nodige speed en coke... af en toe wat drank... maar meestal de speed of coke...

edit: af en toe ook wat hasj, maar dan alleen om in slaap te komen as me valium op is ghe ghe

[Dit bericht is gewijzigd door jadajadajada op 16-08-2004 16:56]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 17:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 16:47 schreef jadajadajada het volgende:
naast sjek de nodige speed en coke... af en toe wat drank... maar meestal de speed of coke...

edit: af en toe ook wat hasj, maar dan alleen om in slaap te komen as me valium op is ghe ghe

Lekker gezond als je zonder drugs al niet in slaap kan komen......

Edit;en ja,ik hap...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 16-08-2004 17:02]

spelfout weggehaald...

jadajadajada
Usericon van jadajadajada
Posted 16-08-2004 17:03 by jadajadajada Wijzig reactieProfiel van jadajadajadaQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:01 schreef varanus het volgende:
Lekker gezond als je zonder drugs al niet in slaap kan komen......

Edit;en ja,ik hap...

zonder drugs juist wel... ask ni kan slapen komt et van de coke of pep...

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com