|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Jointje waar thuis natuurlijk, en alcohol ook thuis en als ik uit ben...behalve als ik voor BOB speel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Koffie waar ik 't maar krijgen kan (vooral op het werk en thuis), in kleine mate alcohol, thuis of of in de kroeg en heel, heel zelden een keer een joint, maar dat alleen in huiselijke kring. Ik ben best braaf. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Tsjonge jonge... muts... LEES nou eens wat ik zeg. Ik zeg toch dat je niet alle hadrdrugs over 1 kam kan scheren. Dat is iets wat wat Elf dus wel doet. Vandaar dat ik als voorbeeld xtc neem om te laten zien dat hij uit zijn nek lult. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ok voor jou nog 1 keer dan... Alcohol is lichamelijk EN geestelijk verslavend. XTC alleen geestelijk. Als je niet weet waar je over praat hou dan a.u.b. gewoon je mond en kijk voor de aardigheid eens op een willekeurige voorlichtingssite over drugs. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
maar wat dachten al die mensen die beweren dat alcohol minder verslavend is dan andere hard drugs van het feit dat alcohol meer door iedere mens geaccepteerd wordt??? je ziet bijna iedereen om je heen drinken... nee dan ist makkelijk om van je verslaving af te komen... dat is bij hard drugs veel minder... alcohol verslaving wordt ook veel minder vaak erkend... omdat er al zo veel mensen drinken... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Ik heb al genoeg lessen over drugs gehad om te weten waarover ik praat, mij hoef je de les echt niet meer te spellen. Toch bedankt voor de moeite. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Dan heb je bij die lessen dus niet goed opgelet meisje. 'De les niet meer te spellen'... is dat een nieuw spreekwoord ofzo? Waarschijnlijk ook bij de NL les niet goed opgelet. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Ik krijg geen lessen NL, doch mijn zin wel correct was. Als je wat vollediger zou zijn, klopt het namelijk wel. "Hoef je me de les niet meer te spellen", bijvoorbeeld? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: de les te lezen is het... dan hoef je mij de les niet meer te lezen... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
krijg je met die drugs he!? Suck my piss |
|
quote:Mooi, dan zeggen jullie in NL dat anders. Vlamingen noemen het "de les spellen". "Obras son amores y no buenas razones" |
|
mooi, misverstand... klaar... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Ff wat thaise wijsheids kruiden proberen! You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Ja belgen zijn sowiezo raar, woorden zoals Match worden in het bot nederlands gezegd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Zeggen wij ook hoor..? En zo raar zijn wij heus niet "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: uuhhh volgens mij bedoeld hij dat wij het in het engels uitspreken, en jij het gewoon zeggen zoals je het ongeveer schrijft. we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Oh. Ik ga maar 'ns vroeg slapen vandaag. Dat zou jij beter ook doen, trouwens, men zou wel nog wát moeite kunnen verspillen met jouw schrijffouten in je post te verbeteren. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: alcohol lichaamelijk verslavend? wat bedoel je daarmee xtc heeft zo goed als het zelfde effect op een persoon als alcohol na een tijd kun je zonder niet meer zonder functioneren |
|
quote: Wat ben jij een irritant figuur You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Hash, thuis op de bank. |
|
quote: Wel uitkijken voor brandgaten, hash kan wat dat betreft rete gevaarlijk zijn Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
LOL inderdaad Afgelopen nacht (ja 't was feest in Zwolle..) uiteindelijk zoveel geblowd dat toen ik net een peuk op stak me weer opnieuw stoned voelde Strax maar ff een shot caffeine. |
|
Ik rook nooit hasj. Waarom hasj en geen wiet? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |