IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2004 19:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 19:48 schreef Malekith het volgende:
Ach, dit handelt er toch evenredig over?


Ja,maar t loopt nou steeds vreselijk inelkaar over.



Edit;ik bedoel dus;het ene antwoord handelt over drugs,en de volgende weer over alcohol.Een apart topic zou misschien wat overzichtelijker zijn..

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-08-2004 19:51]


spelfout weggehaald...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-08-2004 19:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Jointje waar thuis natuurlijk, en alcohol ook thuis en als ik uit ben...behalve als ik voor BOB speel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-08-2004 20:30 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Koffie waar ik 't maar krijgen kan (vooral op het werk en thuis), in kleine mate alcohol, thuis of of in de kroeg en heel, heel zelden een keer een joint, maar dat alleen in huiselijke kring.
Ik ben best braaf.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 20-08-2004 17:12 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:34 schreef Malekith het volgende:
Maar jij gaf als voorbeeld voor harddrugs XTC.

Elfensteen doelde niet specifiek op die drug en kan dus in zijn verdere uitleg gelijk hebben.



Tsjonge jonge... muts... LEES nou eens wat ik zeg. Ik zeg toch dat je niet alle hadrdrugs over 1 kam kan scheren. Dat is iets wat wat Elf dus wel doet. Vandaar dat ik als voorbeeld xtc neem om te laten zien dat hij uit zijn nek lult. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?


!!! THE SIGN IS ON !!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 20-08-2004 17:18 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:53 schreef Malekith het volgende:
Wat ik zeg, Chellie

Ik vind het trouwens erg sterk om XTC minder verslavend te verklaren dan alcohol, enkel al omwille van het feit dat een psychologische verslaving veel gevaarlijker is dan een fysieke.

Zet een alcoholist 6 maanden in quarantine en je kan hem wellicht van z'n verslaving afhelpen; doe hetzelfde met een XTC verslaafde en je krijgt met een wrak te maken.


Ok voor jou nog 1 keer dan...

Alcohol is lichamelijk EN geestelijk verslavend. XTC alleen geestelijk.

Als je niet weet waar je over praat hou dan a.u.b. gewoon je mond en kijk voor de aardigheid eens op een willekeurige voorlichtingssite over drugs.









!!! THE SIGN IS ON !!!


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 20-08-2004 17:25 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

maar wat dachten al die mensen die beweren dat alcohol minder verslavend is dan andere hard drugs van het feit dat alcohol meer door iedere mens geaccepteerd wordt??? je ziet bijna iedereen om je heen drinken... nee dan ist makkelijk om van je verslaving af te komen...
dat is bij hard drugs veel minder...

alcohol verslaving wordt ook veel minder vaak erkend... omdat er al zo veel mensen drinken...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-08-2004 17:26 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 17:18 schreef Hoolie99 het volgende:
Ok voor jou nog 1 keer dan...

Alcohol is lichamelijk EN geestelijk verslavend. XTC alleen geestelijk.

Als je niet weet waar je over praat hou dan a.u.b. gewoon je mond en kijk voor de aardigheid eens op een willekeurige voorlichtingssite over drugs.

Ik heb al genoeg lessen over drugs gehad om te weten waarover ik praat, mij hoef je de les echt niet meer te spellen.

Toch bedankt voor de moeite.


"Obras son amores y no buenas razones"


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 20-08-2004 17:38 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2004 17:43 schreef
Chelman het volgende:


Misschien dat jij eens moet leren lezen wat wellicht moelijk gaat wanneer je hersenen op amphetamines draaien. Ik zie in de post van Elfesntoon nergens het woordje XTC. Jij wel?

> Nee maar hij scheert wel alle harddrugs over 1 kam en daarop nam ik als vb xtc. Misschien moet jij eens wat verder teruglezen voordat je gelijk op de kast zit... of wat minder coke in je neus duwen...


Verder is je statement over de verslaving niet helemaal juist of in ieder geval misleidend. Ecstacy veroorzaakt idd geen fysieke verslaving. Het leidt echter vaak wel tot een psychologische verslaving aan de 'state of mind' waarin je verkeert na het nemen van E.

> Heb ik ook nergens ontkend dat xtc niet geestelijk verslavend kan zijn.


E is verder een drug die sneller dan welke drug ook tot een vergrote tolerantie leidt...wat dus betekent dat je snel je dosis moet verhogen om dezelfde effect te bereiken. Verhogen van de dosis leidt echter helaas ook tot verhoging van de negatieve neven-effecten.

> Niet helemaal met je eens... je hersenpan heeft namelijk een bepaalde periode nodig om de voorraad 'geluksgevoelens' (om het maar even leesbaar te houden voor de leken onder ons) die de geestelijke roes veroorzaken bij te vullen.

Je kan dan wel een hogere hoeveelheid nemen maar de geestelijke roes (waar het bij xtc toch om gaat) blijft op een gegeven moment gewoon uit. Dus heeft het zowieso geen zin om elke week xtc (of steeds hogere hoeveelheden) te nemen want het effect dat je wil bereiken komt niet meer. Je hersenpan heeft dan een periode nodig om alle stofjes weer bij te vullen zodat het effect weer optimaal is.


Je post doet denken alsof E een onschuldige drug is...en dat is het niet...

> Is ook niet onschuldig... heb ik ook nergens beweerd. Aan alle drugs (harddrugs/softdrugs) zitten nu eenmaal gevaren en minder leuke dingen verbonden (lichamelijk en geestelijk).

Maar ik wil alleen aangeven dat het allemaal niet zo zwart/wit is als sommigen hier beweren en dat je een drug als heroine echt niet kan vergelijken met xtc terwijl ze wel allebei onder de noemer harddrugs vallen.




!!! THE SIGN IS ON !!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 20-08-2004 17:41 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 17:26 schreef Malekith het volgende:
Ik heb al genoeg lessen over drugs gehad om te weten waarover ik praat, mij hoef je de les echt niet meer te spellen.

Toch bedankt voor de moeite.



Dan heb je bij die lessen dus niet goed opgelet meisje.


'De les niet meer te spellen'... is dat een nieuw spreekwoord ofzo?

Waarschijnlijk ook bij de NL les niet goed opgelet.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-08-2004 17:43 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 17:41 schreef Hoolie99 het volgende:
Dan heb je bij die lessen dus niet goed opgelet meisje.


'De les niet meer te spellen'... is dat een nieuw spreekwoord ofzo?

Waarschijnlijk ook bij de NL les niet goed opgelet.
Ik krijg geen lessen NL, doch mijn zin wel correct was.

Als je wat vollediger zou zijn, klopt het namelijk wel. "Hoef je me de les niet meer te spellen", bijvoorbeeld?


"Obras son amores y no buenas razones"


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 20-08-2004 17:44 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 17:43 schreef Malekith het volgende:
Ik krijg geen lessen NL, doch mijn zin wel correct was.

Als je wat vollediger zou zijn, klopt het namelijk wel. "Hoef je me de les niet meer te spellen", bijvoorbeeld?


de les te lezen is het...
dan hoef je mij de les niet meer te lezen...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2004 17:45 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

krijg je met die drugs he!?


Suck my piss


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-08-2004 17:45 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 17:44 schreef cerridwen het volgende:
de les te lezen is het...
dan hoef je mij de les niet meer te lezen...
Mooi, dan zeggen jullie in NL dat anders. Vlamingen noemen het "de les spellen".


"Obras son amores y no buenas razones"


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 20-08-2004 17:46 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

mooi, misverstand... klaar...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 20-08-2004 21:41 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Ff wat thaise wijsheids kruiden proberen!


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-08-2004 22:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 17:45 schreef Malekith het volgende:
Mooi, dan zeggen jullie in NL dat anders. Vlamingen noemen het "de les spellen".


Ja belgen zijn sowiezo raar, woorden zoals Match worden in het bot nederlands gezegd


"This one is older than shit, heavier than time!"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-08-2004 22:27 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 22:10 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja belgen zijn sowiezo raar, woorden zoals Match worden in het bot nederlands gezegd
Zeggen wij ook hoor..?

En zo raar zijn wij heus niet


"Obras son amores y no buenas razones"


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 20-08-2004 22:51 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 22:27 schreef Malekith het volgende:
Zeggen wij ook hoor..?

En zo raar zijn wij heus niet


uuhhh volgens mij bedoeld hij dat wij het in het engels uitspreken, en jij het gewoon zeggen zoals je het ongeveer schrijft.


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-08-2004 22:54 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 22:51 schreef cerridwen het volgende:
uuhhh volgens mij bedoeld hij dat wij het in het engels uitspreken, en jij het gewoon zeggen zoals je het ongeveer schrijft.
Oh.

Ik ga maar 'ns vroeg slapen vandaag.


Dat zou jij beter ook doen, trouwens, men zou wel nog wát moeite kunnen verspillen met jouw schrijffouten in je post te verbeteren.


"Obras son amores y no buenas razones"


natassja
Usericon van natassja
Posted 21-08-2004 10:19 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 17:18 schreef Hoolie99 het volgende:
Ok voor jou nog 1 keer dan...

Alcohol is lichamelijk EN geestelijk verslavend. XTC alleen geestelijk.

Als je niet weet waar je over praat hou dan a.u.b. gewoon je mond en kijk voor de aardigheid eens op een willekeurige voorlichtingssite over drugs.



alcohol lichaamelijk verslavend? wat bedoel je daarmee
xtc heeft zo goed als het zelfde effect op een persoon als alcohol

na een tijd kun je zonder niet meer zonder functioneren









Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 21-08-2004 10:41 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2004 22:54 schreef Malekith het volgende:
Oh.

Ik ga maar 'ns vroeg slapen vandaag.


Dat zou jij beter ook doen, trouwens, men zou wel nog wát moeite kunnen verspillen met jouw schrijffouten in je post te verbeteren.


Wat ben jij een irritant figuur


You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-08-2004 11:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hash, thuis op de bank.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-08-2004 13:50 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 21 augustus 2004 11:23 schreef Schaep het volgende:
Hash, thuis op de bank.


Wel uitkijken voor brandgaten, hash kan wat dat betreft rete gevaarlijk zijn


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-08-2004 14:24 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

LOL inderdaad

Afgelopen nacht (ja 't was feest in Zwolle..) uiteindelijk zoveel geblowd dat toen ik net een peuk op stak me weer opnieuw stoned voelde
Strax maar ff een shot caffeine.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-08-2004 14:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik rook nooit hasj.

Waarom hasj en geen wiet?


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen