![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
ik gebruik heroïne en eet paddo's... nou eigenlijk is het bruutste qua drugs wat ik gebruikt heb een dropveter die over tijd was... (no drugs for me) ![]() |
|
Glenfiddich ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
kheb zo'n hekel aan een sterke drank kater, jaren geleden mee opgehouden. doe mij maar bier dan ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Ik heb geen drugs nodig om gestoord te zijn NEE, ik gebruik geen drugs !!!! Ik heb wel een TITS verslaving ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-04-2002 9:36] Wiegen Meister ! ![]() |
|
LOL Wie is daar nu niet aan verslaafd he ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
Ik rook alleen af en toe een blowtje op z'n tijd om lekker te ontspannen ![]() Kankerlul ![]() |
|
hhhhhhhmmmmmmmmmmm, ik was bij m'n vorige post vergete te vermelden waar ik m'n drug gebruik, nou eigenlijk overval in de shop , thuis, op school, in 't fietsen hok van m'n werk, maar het liefste in het bos of op de begraafplaats dit geeft toch een wat leukere sfeer. ![]() ![]() |
|
af en toe een jointje, verder houd ik het bij bier. oh ja en roken is een verslaving van me. ![]() |
|
Soms drink ik stevig als ik uitga(zeker niet altijd) Ja,ik rook(sigaretten) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Wiet Wiet en Wiet (voor beetje te relaxen) Bier Whiskey enz (voor weekeind) Paddo's (voor heeeeeel af en toe) Ephedra (voor heeel soms wakker te blijven) Daarnaast drink ik veel koffie rook ik en nou dat was et wel. ![]() ![]() Black Metal ist krieg :-) ![]() |
|
quote: He lul man, wat doe jij hier nou in ene weer????? ![]() ![]() ![]() |
|
Cocaine en bier zoveel mogelijk en overal, kankerlijers! Oh ja, ook wel wat wiet zo nu en dan. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Alleen Wiet een af en toe hasj, onder schooltijd of op een saaie zaterdag avond i.p.v. ![]() Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
quote: jah...dat was vandaag weer zeer heerschend ![]() ![]() |
|
quote: LMAO! ![]() ![]() |
|
tabak, koffie om de dag te starten doorlopend tabak 's avonds alcohol heel af en toe een joint that's it.. en voorheen elke dag blowen, in het weekend ook ephedra, lachgas.. en af en toe paddo's. dat jullie het weten [waar deze info toe dient, geen fucking idee] ![]() |
|
quote:Hehe, jij bestelt het per vrachtlading. ![]() ![]() |
|
Ik zuip me af en toe es n serieus stuk in mn kraag en dat is het dan... oja, en koffie en tabak zijn levensnoodzakelijk uiteraard... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-11-2002 1:51] ![]() |
|
quote: Same here.. ![]() (en kom es af!) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: and same here ![]() ![]() behalve dat laatste, ok, afkomen mag, maar moet niet. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 01-11-2002 2:20] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
tabak en koffie de hele dag door, wiet soms en overal (ruïne in Nieuwpoort, thuis, op de luchthaven van Oostende (zalig bij de take off van een Antonav 124), wanneer ik naar huis fiets langs de oude spoorwegbedding (fietspad van Diksmuide naar Nieuwpoort, 's nachts volledig donker en dan ben ik daar allen ![]() Bier enkel in het weekend, soms eens thuis, maar altijd in het weekend. Andere drugs, neen, laat maar zitten, harddrugs weg ermee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Alcohol... In BrEeZeR vorm waarschijnlijk ![]() Zelf doe ik alleen aan bier (ik hou niet zo van sterke drank) en als et nog voor 12'en is aan cafeine... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Tja, rook geen sigaretten, en drink ook geen koffie (= smerig spul) Ik blow meestal s'avonds als ik een nieuwe cd heb gekocht op m'n kamer, en meestal in het weekend...heel af en toe onder schooltijd, maar dan moet ik al twee tussen uren hebben, stoned in de klas zitten is echt klote Ben niet zo'n heel grote drinker, alleen af en toe in het weekend. In me eentje wil ik best stoned zijn, maar niet dronken... Ben wel van plan paddo's te gaan proberen, maar moet eerst even goede plaats en tijd vinden ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |