IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-04-2002 21:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 april 2002 18:35 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik gebruik geen drugs behalve coffee. drugs zuigen gigantisch (en zijn stervensduur).

rook al jaren wiet, is toch niet zooo duur, gewoon per grote hoeveelheid kopen, scheelt enorm.

Oud Vuil.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-04-2002 21:58 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

ik gebruik heroïne en eet paddo's...

nou eigenlijk is het bruutste qua drugs wat ik gebruikt heb een dropveter die over tijd was...

(no drugs for me)

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 13-04-2002 22:34 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Glenfiddich

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-04-2002 22:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

kheb zo'n hekel aan een sterke drank kater, jaren geleden mee opgehouden. doe mij maar bier dan

Oud Vuil.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-04-2002 9:32 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2002 14:29 schreef Triple-Dan het volgende:
IK heb geen drugs nodig !!!! Ben zo al meer dan gek genoeg

Ik heb geen drugs nodig om gestoord te zijn

NEE, ik gebruik geen drugs !!!!

Ik heb wel een TITS verslaving

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-04-2002 9:36]

Wiegen Meister !

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-04-2002 10:06 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

LOL

Wie is daar nu niet aan verslaafd he

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-04-2002 10:07 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 10:06 schreef Triple-Dan het volgende:
LOL

Wie is daar nu niet aan verslaafd he

Wiegen Meister !

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-04-2002 10:08 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik rook alleen af en toe een blowtje op z'n tijd om lekker te ontspannen

Kankerlul

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 14-04-2002 17:52 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

hhhhhhhmmmmmmmmmmm, ik was bij m'n vorige post vergete te vermelden waar ik m'n drug gebruik, nou eigenlijk overval in de shop , thuis, op school, in 't fietsen hok van m'n werk, maar het liefste in het bos of op de begraafplaats dit geeft toch een wat leukere sfeer.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 14-04-2002 18:29 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

af en toe een jointje, verder houd ik het bij bier. oh ja en roken is een verslaving van me.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-04-2002 19:16 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Soms drink ik stevig als ik uitga(zeker niet altijd)
Ja,ik rook(sigaretten)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 14-04-2002 20:09 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Wiet Wiet en Wiet (voor beetje te relaxen)
Bier Whiskey enz (voor weekeind)
Paddo's (voor heeeeeel af en toe)
Ephedra (voor heeel soms wakker te blijven)

Daarnaast drink ik veel koffie rook ik en nou dat was et wel.

Ben best gezond hoor

Black Metal ist krieg :-)

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 15-04-2002 2:10 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2002 20:09 schreef overturnedskewer het volgende:
Wiet Wiet en Wiet (voor beetje te relaxen)
Bier Whiskey enz (voor weekeind)
Paddo's (voor heeeeeel af en toe)
Ephedra (voor heeel soms wakker te blijven)

Daarnaast drink ik veel koffie rook ik en nou dat was et wel.

Ben best gezond hoor

He lul man, wat doe jij hier nou in ene weer?????

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Cocaine en bier zoveel mogelijk en overal, kankerlijers! Oh ja, ook wel wat wiet zo nu en dan.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 23:26 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Alleen Wiet een af en toe hasj, onder schooltijd of op een saaie zaterdag avond i.p.v.

Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 31-10-2002 23:27 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:26 schreef Dark_child het volgende:
Alleen Wiet een af en toe hasj, onder schooltijd of op een saaie zaterdag avond i.p.v.

jah...dat was vandaag weer zeer heerschend

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 01-11-2002 0:09 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 13 april 2002 13:03 schreef XnegativeX het volgende:
WOOOOOHOOOO, weer een topic waarin ik mag zeiken. STRAIGHT EDGE FOR FUCKING LIFE!!!!

LMAO!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 1:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

tabak, koffie om de dag te starten
doorlopend tabak

's avonds alcohol

heel af en toe een joint

that's it..

en voorheen elke dag blowen, in het weekend ook ephedra, lachgas.. en af en toe paddo's.

dat jullie het weten

[waar deze info toe dient, geen fucking idee]

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-11-2002 1:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2002 21:04 schreef webblaster wim het volgende:
rook al jaren wiet, is toch niet zooo duur, gewoon per grote hoeveelheid kopen, scheelt enorm.
Hehe, jij bestelt het per vrachtlading.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-11-2002 1:50 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik zuip me af en toe es n serieus stuk in mn kraag en dat is het dan... oja, en koffie en tabak zijn levensnoodzakelijk uiteraard...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-11-2002 1:51]

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-11-2002 2:08 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 november 2002 1:50 schreef Asherah het volgende:
Ik zuip me af en toe es n serieus stuk in mn kraag en dat is het dan... oja, en koffie en tabak zijn levensnoodzakelijk uiteraard...

Same here..

(en kom es af!)

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-11-2002 2:19 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 november 2002 2:08 schreef mislyd het volgende:
Same here..

(en kom es af!)

and same here

behalve dat laatste, ok, afkomen mag, maar moet niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 01-11-2002 2:20]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-11-2002 2:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

tabak en koffie de hele dag door, wiet soms en overal (ruïne in Nieuwpoort, thuis, op de luchthaven van Oostende (zalig bij de take off van een Antonav 124), wanneer ik naar huis fiets langs de oude spoorwegbedding (fietspad van Diksmuide naar Nieuwpoort, 's nachts volledig donker en dan ben ik daar allen ),...)

Bier enkel in het weekend, soms eens thuis, maar altijd in het weekend.

Andere drugs, neen, laat maar zitten, harddrugs weg ermee

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-11-2002 9:20 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 13 april 2002 12:47 schreef MBMarduk het volgende:
wEeT jE dAt Zo SCcHrIjVeN OntZeTtTeNd IrRiTaNt Is VoOr De fUcKiNg LeZeR? eN jE kOmT aLs EeN dEbIeL oVeR...rAaD EeNs WaT vOoR DrUg iK gEnOmEn HeB oM zO tE tYpEn??

Alcohol...
In BrEeZeR vorm waarschijnlijk

Zelf doe ik alleen aan bier (ik hou niet zo van sterke drank) en als et nog voor 12'en is aan cafeine...

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-11-2002 9:27 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Tja, rook geen sigaretten, en drink ook geen koffie (= smerig spul)

Ik blow meestal s'avonds als ik een nieuwe cd heb gekocht op m'n kamer, en meestal in het weekend...heel af en toe onder schooltijd, maar dan moet ik al twee tussen uren hebben, stoned in de klas zitten is echt klote

Ben niet zo'n heel grote drinker, alleen af en toe in het weekend. In me eentje wil ik best stoned zijn, maar niet dronken...

Ben wel van plan paddo's te gaan proberen, maar moet eerst even goede plaats en tijd vinden

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com