|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Booze, bier, hash en truffels, 'tuurlijk. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ze verkruimelen natuurlijk wel lekker makkelijk. Truffels, lekker voor in uw joint! Of gaat het met injectienaalden? Oud Vuil. |
|
Alsof jij niet weet dat je truffels anaal inbrengt. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Truffels? "I find your lack of faith disturbing." |
|
* tak zingt* Ik zit op m'n truffel weg te dromen... http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Ik ga dr weer vandoor, ff een ossehaas versnijden.... http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Bert en Ernie? |
|
quote: Mja, hier op t forum beter bekend als S. en S. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoe is tegenwoordig gesteld met de kwaliteit van de gemiddelde XTC? Ook goeie hoeveelheid MDMA erin of vooral pep? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Iemand die ervaringen met coke wil delen? Ben nogal nieuwsgierig. Had het ooit met m'n 17e gedaan maar dat ging gruwelijk mis. |
|
quote: schaep ende Skullfuck! Bruce Banner |
|
Bah, wiet. Sufmakende rotzooi... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Je moet ook niet gaan hangen tijdens het roken maar iets doen; zwemmen ofzo... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Goede XTC is er al niet meer sinds '93, hoor ik wel eens. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-01-2005 1:01] Oud Vuil. |
|
Lastig roken in de zwembad lijkt mij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is ook mijn indruk vandaar mijn vraag. quote: het The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Heb met oud en nieuw en het weekend erna vrij veel coke gebruikt (ongeveer 1 a 1.5 gram per avond) en dat beviel opzich wel goed. ook wel icm drank. ik zou er geen xtc bijslikken als ik jou was. Dan raak je helemaal de weg kwijt. verder waren het wel leuke ervaringen, leuke gesprekken cq discussies gehad met vrienden. tijdsbesef kwijt (10 uur s'morgens en de dag erna tot 8 uur s'morgens wakker geweest) Het is ook behoorlijk fhankelijk vd kwaliteit. (duh) en je kunt beter met C beginnen VOORDAT je gaat zuipen, dan is het effect wat beter. en verder, steeds een klein beetje (lepelen met een sleutel), zo kan je beter inschatten wanneer je genoeg hebt. hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Jawohl! Ik breng morgen wel wat lekkers mee, maar ik geloof dat ik er nu bijna doorheen ben. Dat zijn dan toch weer 22 dagen zonder wiet en 15 dagen zonder alcohol, zo zie je maar weer. |
|
Ik rook stront. No meat is sweater |
|
quote: Bedankt voor de nuttige info. |
|
Hmn... tja, alcohol, tabak in cigaretten () en hash... Mja, de laatste tijd niet echt meer geblowd en dat bevalt me best goed... Meestal is blowen op school of in de kroeg OF bij vrienden thuis En meer dan dat hoef ik kwa drugs niet... Gaat mij net iets te ver FREEZE |
|
quote: Ik hoor juist het tegenovergestelde Wim... vooral van allerlei onderzoeksburo's die zich daar mee bezighouden. Volgens hun onderzoeken zijn de pillen momenteel juist erg goed van kwaliteit. Weinig andere rommel erin en genoeg MDMA. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
WBW weer helemaal blij ! |
|
quote: ligt eraan... Volgens mij worden er tegenwoordig in de schiefkes in deze contreien meer trippy substanties toegevoegd, het effect beoogt hier over het algemeen veel meer dan slechts energie en een fijn gevoel. In belgië is geen fatsoenlijk iets te krijgen hoewel mijn ervaring in die omstreken beperkt is... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |