IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Als jullie Drugs nemen, welke het meeste en waar? Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 17:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:03 schreef jadajadajada het volgende:
zonder drugs juist wel... ask ni kan slapen komt et van de coke of pep...

Hmm,stond in je vorige post toch echt dat je hasj neemt als je valium op is,en dat je dat gebruikt om in slaap te komen...

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 17:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij .. hij mag d00d ...

jadajadajada
Usericon van jadajadajada
Posted 16-08-2004 17:09 by jadajadajada Wijzig reactieProfiel van jadajadajadaQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:06 schreef varanus het volgende:
Hmm,stond in je vorige post toch echt dat je hasj neemt als je valium op is,en dat je dat gebruikt om in slaap te komen...

ja. ik gebruik coke of speed. als ik niet kan slapen en moet wel slapen gebruik ik om in slaap te komen valium. is dat op, dan rook ik een jointje... maar als ik een dag niet gebruik (dus ook geen speed of coke) dan kan ik prima slapen, ook zonder hasj of valium)

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-08-2004 17:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 augustus 2004 17:03 schreef jadajadajada het volgende:
zonder drugs juist wel... ask ni kan slapen komt et van de coke of pep...
Lekker gezond, de ene drugs gebruiken om 't effect van de andere drugs op te heffen. Kun je niet beter gelijk van een brug springen, dat scheelt de maatschappij een hoop kosten.

I'm not being rude. You're just insignificant.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 17:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ach t zal mij ook worst wezen.Je snuift maar een eind heen.Maar als ik je op een dag dakloos in een winkelcentrum tegen het lijf loopt hoef je bij mij niet aan te komen om te schooien om kleingeld voor "een kop koffie"

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 17:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:11 schreef helmet het volgende:
Lekker gezond, de ene drugs gebruiken om 't effect van de andere drugs op te heffen. Kun je niet beter gelijk van een brug springen, dat scheelt de maatschappij een hoop kosten.

Idd,ik wou het iets voorzichtiger brengen,maar ik bedoel hetzelfde

spelfout weggehaald...

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 16-08-2004 17:13 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:11 schreef varanus het volgende:
Ach t zal mij ook worst wezen.Je snuift maar een eind heen.Maar als ik je op een dag dakloos in een winkelcentrum tegen het lijf loopt hoef je bij mij niet aan te komen om te schooien om kleingeld voor "een kop koffie"

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 16-08-2004 17:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

nou jongens... is het niet overduidelijk dat dit pubertje uit zijn nek lult?

jadajadajada
Usericon van jadajadajada
Posted 16-08-2004 17:14 by jadajadajada Wijzig reactieProfiel van jadajadajadaQuote dit bericht

ik kan nog prima fucntioneren hoor... iedere dag netjes opt werk, mijn leven draait niet om drugs... komt ook vaak voor dat ik (een paaR) weken nix gebruik...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-08-2004 17:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:14 schreef Azagthoth het volgende:
nou jongens... is het niet overduidelijk dat dit pubertje uit zijn nek lult?

Vandaar dat ik bij m'n tweede reactie ook bij had gezet dat ik hapte....

spelfout weggehaald...

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 16-08-2004 17:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ach ja, of het nu wel of niet waar is, het is iig nog steeds beter als hij van een brug afspringt.

thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 17:22 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:09 schreef jadajadajada het volgende:
ja. ik gebruik coke of speed. als ik niet kan slapen en moet wel slapen gebruik ik om in slaap te komen valium. is dat op, dan rook ik een jointje... maar als ik een dag niet gebruik (dus ook geen speed of coke) dan kan ik prima slapen, ook zonder hasj of valium)

volgens mij kun je dan beter maar stoppen met de shit scheelt misschien ook een hopo geld

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 16-08-2004 17:31 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

speed is helemaal troep... lomp lang en veel gebruikt, toen ik wilde stoppen lomp moe, pijn in me botten, tanden, veel huilen...
dat is echt tering spul, blij dak er af ben...

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

thrash
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 17:41 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:31 schreef cerridwen het volgende:
speed is helemaal troep... lomp lang en veel gebruikt, toen ik wilde stoppen lomp moe, pijn in me botten, tanden, veel huilen...

Super man mooi zo houden

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 16-08-2004 17:43 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:41 schreef thrash het volgende:
Super man mooi zo houden

was ook mijn bedoeling :D. nog niet zo lang geleden gestopt maar op dit moment nergens last meer van

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom ga je die troep dan ook gebruiken?

Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 16-08-2004 17:56 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Een gemiddelde dakloze heroiene gebruiker is per dag ongeveer 130 euro kwijt.

You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:56 schreef Spiritist het volgende:
En jij dan?

hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 16-08-2004 18:01 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

Bakje koffie en een peukje

Van links naar rechts

thrash
Usericon van thrash
Posted 16-08-2004 18:03 by thrash Wijzig reactieProfiel van thrashQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:56 schreef Spiritist het volgende:

Dure business dus, dakloze heroine gebruiker zijn

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-08-2004 18:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 17:31 schreef cerridwen het volgende:

Dom wicht.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 16-08-2004 18:10 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Yeah right, een dakloze heroine loser regelt dus meer dan 3600 euro p/maand...

Was het niet iets met de schade die een dakloze heroine loser veroorzaakt? De kosten die daar bij komen kijken, etc. ?

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-08-2004 18:10]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 18:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Allemaal het land uitschoppen ... tussen de duitsers en belgen vallen ze toch niet op ..

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-08-2004 18:14 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 augustus 2004 18:07 schreef Chelman het volgende:
Dom wicht.

Die uitspraak zou gerechtvaardiger zijn als ze na al die nare ervaringen nog steeds niet van dat spul af zou zijn.

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-08-2004 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2004 18:14 schreef Jebes het volgende:
Die uitspraak zou gerechtvaardiger zijn als ze na al die nare ervaringen nog steeds niet van dat spul af zou zijn.
Hoezo? Was ze niet gewaarschuwd dat dat spul slecht is?

Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com