![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:beetje loze opmerking vind je zelf ook niet? Laat iedereen dat voor zichzelf beslissen. is t zelfde als een alcohol-vrij persoon begint te bleren dat iedereen die alcohol drinkt dood moet. wat overigens ook harddrugs is ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: In paddo's zit ook opium, en dat is toch ook legaal? You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
zit er opium in paddo's????? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
in klaprozen ook ![]() |
|
quote: Nee, in papaverbollen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: is dat niet hetzelfde? van die grote blijven toch papaverbollen over ofzo? ![]() |
|
voor zover ik weet niet hoor So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Wel aan elkaar gerelateerd planten dacht ik ... ![]() |
|
ik zou 't moeten weten, maar als ik eerlijk ben weet ik het niet zeker. (wel dat opium uit papaver komt hoor) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 18-08-2004 19:57] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Ik ook niet ![]() ![]() |
|
quote: Waar haal je die onzin vandaan?? trouwens papaver is een grote rode bloem (ongeveer meter hoog). En de familie ervan is een oranje bloem die maar tot ongeveer 30 cm hoogte komt.. die heet trouwens ook klaproos en geen papaver [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 18-08-2004 19:59] Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Hahaha, maar 't is mijn broodwinning he So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
overigens dacht ik altijd dat paddo's helemaal niet volledig gelegaliseerd zijn? (en trouwens, als iets opium bevat, hoeft het echt niet perse legaal te zijn hoor. Aan het voorschrijven en het maken en afleveren van opiaten (daar bedoel ik stoffen mee die op een van de opiumlijsten staan) zijn strenge regels verbonden) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 18-08-2004 20:00] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: sorry, mijn fout. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
quote: Och, ' haalt schouders op ' So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Ik zat even in de war met psilocybine. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
dat spulletje ken ik niet. Ik neem aan dat het in paddo's zit, maar wat doet 't precies? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Yup. De papaver en de klaproos zijn familie. De papaver heeft een andere zaaddoos en ziet er anders uit. Ze hebben dezelfde soort bloemblaadjes maar ze hebben er meer dan de klaprozen. Klaprozen zijn altijd rood en papavers komen in meerdere kleuren voor. De klaproos is een bermplant en groeien in Nederland in t wild. De papavers die in Nederland voorkomen zijn gekweekt. Einde van de biologie les en dan het huiswerk voor volgende week... ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Zat ik toch nog best goed. ![]() |
|
quote:Daarvan ga je hallucineren. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
quote: Ik bedoel dan ook de schooiende junks... Duidelijk zo?? ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Alles en overal. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Volgens mij zijn paddo's vorig jaar op de lijst van verboden middelen belandt. Ze waren toen in ieder geval niet meer te krijgen hier in de lokale slimwinkel, alleen nog maar die truffels. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Wanneer je de grensstreek van Afganistan bekijkt zie je ok hele velden klaprozen, waar zouden die mannen dat voor nodig hebben? ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |