![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
cafeïne, nicotine, alcohol. That's about it.. ![]() |
|
Caffeïne, in elke vorm, en overal waar het kan. Verder verslaafd aan kauwgom, maar dat telt niet zeker? ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Heb me vroeger helemaal het leplazerus geblowed, maar daarmee gestopt. Nu voornamelijk, koffie, nicotine en staatsdrugs, zijnde alcohol. Af en toe ook wel eens een paddotripje. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
|
cafeïne en snoep :D yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
behalve koffie en alcohol gebruik ik helemaal niets. Heb er ook geen behoefte aan. Vrienden van mij gebruiken wel het nodige, nogal jammer om te zien wat het met ze doet. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-08-2004 16:13] ![]() |
|
quote: Zelfde hier, vrienden van mij doen zo nu en dan wat aan wiet roken of hasj "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Alles wel gehad, nu alleen alcohol, nicotine, thc (niet als ik dingen moet doen hehe) en af en toe per ongeluk iemands bout over de longen nemen ![]() ![]() |
|
quote: Wiet = te opgefokt hier in zwolle.. ![]() |
|
En om nu een domme vraag te stellen: wat mag het verschil tussen wiet en hash dan wel zijn? Niet beiden hetzelfde als marihuana dan? "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Wiet is dat groene spul en hasj dat bruine haha (oeh bijdehand) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-08-2004 18:33] ![]() |
|
quote:Jah, maar de substantie is dus niet dezelfde? Kleurtjes zijn namelijk erg snel te veranderen. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Basis wel hetzelfde, kweet niet precies hoe het zit hoor, maar wiet : je rookt de toppen van de plant waarin de werkzame stof zit en bij hasj is het minder plant en meer werkzame stof. Dan heb je van die brokken extractie van de plant (toppen). Wiet krijg ik een zere strot van, hasj is wat zachter zeg maar. Maar je wordt er allebei stoned van. Verschilt ook weer per soort.. bv. Puntjes (hasj) blijf ik wat wakkerder bij (wat gezelliger met andere mensen)en Polm (ook hasj) vink lekker om in mn eentje in de muziek op te gaan. Maar niet te vaak doen hehe.. ga je teveel denken enzo [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-08-2004 18:42] ![]() |
|
quote: Het verschil tussen hash en wiet is eigenlijk te verwaarlozen, het gaat om de werkzame stof: Tetrahydrocannabidol, voornamelijk aangeduid als THC. Een klein verschil is dat je van hash wat meer high wordt omdat het in een puurdere vorm wordt gerookt, wiet zorgt voor een stoned gevoel (lam in de bank, of eronder... ![]() piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
|
Hehe, thanks Mooi afblijven dus maar ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Ik zal er ook ff een espressomachine in bouwen...hehehe ![]() ![]() piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
|
quote: Hehe yeah ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Gevaarlijker dan de meeste mensen zeggen, heeft mij te veel gekost... piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
|
quote:Mag, en als je dan ook nog even een sauna enzo doet... ![]() @FRNK: Biertje kan er altijd in ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Da's nie cool nee. Ik heb er veel inspiratie mee gewonnen maar als het nadelig gaat worden doe ik het gewoon niet. Voor de een moeilijker dan voor de ander. Biertje? ![]() ![]() |
|
quote: Hehe cheers ![]() ![]() |
|
Ik dacht even dat er stond , als je drugs neemt , wat neem je dan waar ? ![]() |
|
quote:Komt nochtans aardig daarbij in de buurt, als je even "wat" in "wat het meeste" verandert. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: ![]() Heb er ook veel inspiratie mee gewonnen, ik kreeg helaas onverschilligheid erbij als extraatje. Dat is denk ik het meest gevaarlijke aan "mrs Mary Jane". piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
|
quote: Dat wordt bankrekening checken... ![]() piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |