![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: niet iedereen heeft wat met alcohol, ik heb er behoorlijk slechte ervaringen mee gehad zonder echt veel gedronken te hebben. Roken vind ik geen tot weinig boeiend effect geven(behalve de rustgevende ademhalingtechniek). ik blow omdat ik daar een lachkick van krijg en omdat ik veel intenser in de muziek op kan gaan. soms ben ik ook wat creatiever qua gedachten, dat heeft alcohol weer niet. net als met eten: gevarieerd is goed ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Het gaat niet alleen om jou hoor. Ik denk dat de gemiddelde mens het hier over de mensheid in het algemeen heeft. Of lopen we je te pushen drugs te gaan gebruiken? ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
quote: miscommunicatie zorg voor aadrig wat moorden per jaar ![]() niemand dwingt jou toch tot pillen nemen? GHB f0r teh winn!!111 ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nee, dat doe je ook niet. Dat zeg ik ook niet. Maar ik vraag me dat soms gewoon af. Vrienden van mij blowen ook, maar ik kan absoluut niet tegen die lucht, zo slecht zelfs dat ik er wel eens van ben flauwgevallen dus. Sowieso geen aanrader voor mij. Maar ik heb ook mensen aan dat spul er helemaal aan onder door zien gaan, ook alcohol trouwens. Maar het spul is niet voor niets illegaal. Al snap ik soms ook niet waarom drank dat niet is. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
quote: Dat lijkt me sterk. Ik probeer gewoon wel eens wat hier en daar, maar 't blijft nooit lang hangen. Ik word niet meer echt stoned zeg maar, terwijl ik in 't verleden nog wel eens op de bank zat met het gevoel alsof ik tegen 't plafond aan ging vliegen ![]() Best interessant trouwens, dat 'Spuiten en Slikken' op BNN ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
inhaleer je goed genoeg? zit er niet teveel tabak bij, blow je niet teveel achter elkaar in combinatie met alcohol? als ik stevig doordrink plus meerdere blows op 1 avond dan heb ik maar weinig effect, behalve koppijn de volgende morgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Omdat bier je vriend is. Bier is lief. Bier is als je moeder, maar dan lekker! DAAROM is bier niet illegaal. En flauwvallen van de lucht van een joint? Ik denk dat je dat ding voortaan niet in je neus moet steken, dat werkt niet zo inderdaad. heavy metal is the law ![]() |
|
quote: Ik inhaleer me suf man ![]() Blowen en drinken tegelijk doe ik zelden. En zoals ik al zei: zelfs puur gedraaide joints werken niet. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
best vaag, maar iedereen heeft dan ook hele andere belevingen met drugs. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: quote:Ik kon het niet laten ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
In je neus steke? haha.. Neuh, liep een coffeeshop in omdat een vriend van me wat moest halen.. Was binnen 20 min. weer buiten. Waarschijnlijk 10 min. als ik niet van de pinnen was gegaan. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
quote: Onzin. Je kan helemaal niet pinnen in de Coffeeshop. ![]() ![]() |
|
quote: Chippen dan ?? ![]() In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
quote: Nooit last van gehad, andere mensen die nooit gebruikt hebben die ik ken ook niet, apart! @Burzum: Zeker wel ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
quote: Ah dat is dan nieuw zeker? Ik kom er al een paar jaar niet meer ![]() ![]() |
|
quote:Bestaat al een paar jaar. Maargoed, hier zijn ook legio coffeeshops, dus daar zal het aan liggen denk ik ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
Ik ging meestal in Utrecht, zijn er toch een flink aantal ![]() ![]() Zal aan mij liggen ![]() ![]() |
|
AMSTERDAM owned ![]() heavy metal is the law ![]() |
|
quote:Ik ken dat. Vroeger werd ik high, nu slechts nog stoned. Volgens mijn broer blijft dat altijd zo. Of je moet na ettelijke jaren weer beginnen met gebruiken. ![]() |
|
quote: Wiet ruikt erg lekker, niet zo lekker als hash, maar dat terzijde dan. Om ook maar even ontopic te gaan; Hash, wiet, alcohol en sigaretten. Oh, en shag, maar dat valt daaronder. Half zware Van Nelle, Drum of Javaanse jongens 3/4. Beetje afwisseling zo nu en dan. Maar met alles aan 't minderen. Het wordt zo'n sleur anders, en dan gaat 'de leuk' ervan af, en dat vind ik zonde. Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:Is dat niet met ALLES wat je [te] vaak doet? ![]() |
|
quote: Ik rook altijd van nelle half zwaar.. En rookte af en toe samson als ik wat van mijn pa kreeg aangezien hij dat alleen maar rookt. En gewone sigaretten marlboro. en ook bij afwisseling chesterfield of camel.. maar dat vind ik een keer leuk en dan vind ik het niet meer smaken. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
|
quote: Klopt, daarom hou ik graag wat varatie in m'n leven. ![]() quote: Chesterfield!!! ![]() ![]() Oh en draaien met rizla rood natuurlijk. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Chesterfield!!! ![]() ![]() Oh en draaien met rizla rood natuurlijk. ![]() Ja altijd met rizla.. mascotte is rotvloei.. En die west sigaretten zijn idd goor. Je hebt ook van die goedkope prut bij de aldi, Houston, ook niet te roken.. 4 hijsen en die dingen zijn op haha.. Jakobs nog nooit gehad.. Dutchwing is trouwens ook nie te pruime.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |