![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Héél af en toe ben ik best nog wel verstandig ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Nou.. alcohol is harddrugs, dus zo verstandig ben je niet MH22 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-01-2007 14:06] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Doe het niet gek, dat is echt fucking leipe shit! ![]() |
|
Ik zou het pas doen als je iemand vind die er echt 100% verstand van heeft en je kan inlichten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Alcohol, nooit zo veel (kan niets hebben ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Nou ben je mijn vriend niet meer hoor ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: hehe ik zal ook niet zo'n grote dosis nemen, ik ga neem denk 1 bekertje extract van de 4 of 5 die je eruit kan maken. bovendien is dit niet echt een cactus die erg sterk is, veel water gehad en weinig licht. k neem dus een lagere dosis als bij san pedro terwijl de cactus eigenlijk alleen maar minder stoffen zal bevatten. van de week al een kleintje op en was alleen licht bitter en had wat last van mn maag enzo. maar totaal geen effect. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-01-2007 14:57] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Je hebt te weinig op .. moet veel meer zijn ... ![]() |
|
hehe als dat zo is wacht ik tot de volgende keer, je weet nooit wanneer het aanslaat natuurlijk. en je hebt ook weer wat rust voor je maag nodig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik denk dat Jenje wat anders wil ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Vrede op aarde .. hoe minder mensen, hoe meer vrede ![]() |
|
yeah ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |