![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eerst trouwen, hè! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Tsja, Het is totaal niet mentaal noch fysiek verslavend, het is tekoop in elke smartshop en onder de toonbank hebben ze vast wel wat gedroogde. Ik doe het slechts eens per 3 maanden. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
quote: waar ben je verslaaft aan?? ![]() ![]() |
|
quote:Die BrEeZaH ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote:oud nieuws ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Gelukkig zijn er liter flessen breezah, kan natas lekker doorpimpelen. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Heb Amarantha nog zo'n ding gegeven voor dr verjaardag; ze snapte de hint niet. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Paddo's koop ik hier zo bij de lokale shop (legaal). Ken zat mensen die ze daar vandaan hadden en nog steeds leven. En coke, ja daar heb je gelijk in. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote: jammer genoeg voor de mensen het het gebruiken kun je niet overal goed paddo's kopen ![]() |
|
quote: Pardon? Oud Vuil. ![]() |
|
ik bedoel dat je niet overal goede paddo's kunt kopen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Er is zelfs een light versie. Die mensen van breezah hebben toch maar het beste voor met de mensheid. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Harddrugs gebruikers zijn gewoon losers en stumpers,en moeten gewoon allemaal dood.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dat gebeurt dan ook wel ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: idd wel hopen dat de superheerlijke zoete smaak niet verloren gaat ![]() |
|
Ik loop in Eindhoven een chinees winkeltje binnen voor hasjolie. "Nee sorry, dat kan ik je niet verkopen." Domme onzin. Dan maar naar de smartshop.....die is gewoon verdwenen!! ![]() ![]() |
|
quote: Het is in rook opgegaan ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Huh...er zit heus nog een smartshop in Eindhoven, en hoezo geeft dat chinese winkeltje dat niet mee? ![]() ![]() |
|
quote: Het is in rook opgegaan ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
euh ben jij geen PF meer ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Sirius was te ver lopen. ![]() Tjah, die piemel in die toko zal me er wel te jong voor hebben gevonden. Of ze hebben 't gewoon niet. ![]() ![]() |
|
quote:Nee ![]() quote:LOL, mafketels daar in Eindhoven (shit ... wat zeg ik nou?) aardige mensen daar in Eindhoven! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |