![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Eerst trouwen, hè! Oud Vuil. |
|||||||||
|
quote: Tsja, Het is totaal niet mentaal noch fysiek verslavend, het is tekoop in elke smartshop en onder de toonbank hebben ze vast wel wat gedroogde. Ik doe het slechts eens per 3 maanden. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|||||||||
|
quote: waar ben je verslaaft aan?? |
|||||||||
|
quote:Die BrEeZaH "Obras son amores y no buenas razones" |
|||||||||
|
quote:oud nieuws respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|||||||||
|
Gelukkig zijn er liter flessen breezah, kan natas lekker doorpimpelen. Oud Vuil. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote:Heb Amarantha nog zo'n ding gegeven voor dr verjaardag; ze snapte de hint niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|||||||||
|
quote: Paddo's koop ik hier zo bij de lokale shop (legaal). Ken zat mensen die ze daar vandaan hadden en nog steeds leven. En coke, ja daar heb je gelijk in. |
|||||||||
|
quote: jammer genoeg voor de mensen het het gebruiken kun je niet overal goed paddo's kopen |
|||||||||
|
quote: Pardon? Oud Vuil. |
|||||||||
|
ik bedoel dat je niet overal goede paddo's kunt kopen |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
Er is zelfs een light versie. Die mensen van breezah hebben toch maar het beste voor met de mensheid. Oud Vuil. |
|||||||||
|
Harddrugs gebruikers zijn gewoon losers en stumpers,en moeten gewoon allemaal dood.... spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: Dat gebeurt dan ook wel Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|||||||||
|
quote: idd wel hopen dat de superheerlijke zoete smaak niet verloren gaat |
|||||||||
|
Ik loop in Eindhoven een chinees winkeltje binnen voor hasjolie. "Nee sorry, dat kan ik je niet verkopen." Domme onzin. Dan maar naar de smartshop.....die is gewoon verdwenen!! |
|||||||||
|
quote: Het is in rook opgegaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness |
|||||||||
|
Huh...er zit heus nog een smartshop in Eindhoven, en hoezo geeft dat chinese winkeltje dat niet mee? |
|||||||||
|
quote: Het is in rook opgegaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness |
|||||||||
|
euh ben jij geen PF meer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|||||||||
|
quote:Sirius was te ver lopen. Tjah, die piemel in die toko zal me er wel te jong voor hebben gevonden. Of ze hebben 't gewoon niet. |
|||||||||
|
quote:Nee quote:LOL, mafketels daar in Eindhoven (shit ... wat zeg ik nou?) aardige mensen daar in Eindhoven! |
|||||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
| Index / Algemeen |