![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
LEGALIZE DRUGS N MURDER FO TRUE SATANAS \\m/ ![]() |
|
jep .. he's using ... ![]() |
|
quote: typen trut! ![]() |
|
quote: Drugsgebruikers happen ook erg snel..... spelfout weggehaald... ![]() |
|
ik ben zo zo nuchter alst maar kan hehe ![]() |
|
quote: Ik pis zowat in mijn broek.Wat een zaadloos praat.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Fire ook een keer (alcohol dan hehe) werd hij eventjes gebanned door Helmie, misschien niet zo'n slecht idee in zulke gevallen... quote:Typen is een vorm van schrijven. Net als interpunctie een vorm is om je duidelijk uit te drukken. ![]() |
|
quote:En weten niet dat fout schrijven automatisch hetzelfde is als fout typen. Yes, he is using indeed. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 19-08-2004 15:31] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
dit forum zit ook vol anti-drugs homos ![]() |
|
junks happen snel ... of slikken .. of snuiven .. ![]() |
|
en domme b i t ch e z ![]() |
|
HAIl SATAN ^666^ pimp master ![]() |
|
quote:Ken genoeg mensen die drugs gebruiken die ik wel mag, dus dat is bullshit. Ik mag jou gewoon niet, om hoe je tegen anderen doet. ![]() |
|
quote:Vergeet spuiten niet... ![]() |
|
quote:Mij magtie ook niet, en ik gebruik slechts sporadisch alcohol! ![]() |
|
quote:Domme bitchez die beter kunnen spellen, en van interpunctie gebruik maken dan gedrogeerde blekkies. En nou on-topic, junk! Edit: Een komma voor Jentje ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 19-08-2004 15:35] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
In di eerste zin had best een komma gemogen ... ![]() |
|
ROBBING THE GRAVE!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Heb gewoon de pest aan losertjes zoals jou die dapper op lopen scheppen over hun gebruik.Eikeltje.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Jawel Jenje, ik mag je wel, ik zal er maar eens eerlijk voor uitkomen ![]() @JunkieXL: Als je hier het forum rond gaat spammen op deze manier, kan ik je verzekeren dat je niet lang meer op dit forum zit ![]() ![]() |
|
waar word gezegt door mij dat ik gebruik? ![]() |
|
dikke bullshit weer allemaal ![]() |
|
quote:Je schrijfwijze verraadt heel wat. Maar dat zou enkel indiceren dat je nĂș aan het spul zit, verdere uitspraken zijn door jou persoonlijk gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 19-08-2004 15:36] "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |