![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Dropshot, is drugs die heerscht. Ik doe het overal. Maakt niet uit. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Nog steeds nooit gebruikt of geprobeerd en zal het ook niet doen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Hebt je het nu over alles in het algemeen? Of wat??? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Over drugs, duh. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Ik denk dat hij het over drugs heeft.... ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik drink, bier of wijn (alle soorten, rode, witte en rose. Liefst rose) en blow wel. Laatste tijd minder. (al staat lowlands voor de deur.....) Echte hard drugs zoals coke ed gebruik ik niet, hoef ik ook niet. ![]() |
|
Alleen alcohol ![]() Vroeger van alles gebruikt, maar daar ben ik mee gestopt. ![]() |
|
bier drinken in het weekend, regelmatig ff een blowtje... verder wel es paddo's gehad. misschien dat ik nog es xtc ga bikken maar daar ben ik nog niet zeker van... iig nooit speed coke en die bende hatsekitidelidokie ![]() |
|
Alleen alcohol, en zelfs dat met mate, (vooral sinds ik een auto heb) .. en natuurlijk een flinke dagelijkse dosis caffeïne in de vorm van koffie ![]() ![]() |
|
Ooit eens paddo's, dat was wel lachen ![]() Tegenwoordig: koffie, bier en wijn enne, deze voor de warme zomerdagen: --> o,6 liter longdrinkglas met twee vingers citroentjes limonade (K.C. ofzo) en 4 vingers vodka en de rest met ijskoud bubbeltjeswater naar keuze...'eat my dust breezer!!' ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Strakke koffie + dikke scheut Baileys + toef slagroom = Hemels! ![]() |
|
Drugs? altijd en overal.. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: ![]() Furious black death metal http://www.sammath.nl ![]() |
|
quote:Eindelijk iemand met smaak. ![]() ![]() |
|
smaak is inderdaad lekker, je blijft er wakker van, weinig kater, wat moet men nog meer ![]() Furious black death metal http://www.sammath.nl ![]() |
|
Bier, koffie, sigaretten, canabis, speed, xtc & paddestoelen. Vooral aan die psylocibyne heb ik al mooie ervaringen gehad ![]() Rotte eikel, rotte balzak, etc, etc... stelletje scrotums. ![]() |
|
Ik gebruik geen drugs. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:je lieve lings band toch? ze maken namenlijk wel ... "lovemetal" whuahaha yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
Alcohol, koffie en nicotine. Vroeger wel wiet, maar daar moet ik al jaren niks meer van hebben (eens heel, heel ziek van geweest) [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 14-08-2004 21:14] ![]() |
|
Ik in principe alleen wiet, alcohol, nicotine en caffeine. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Hier blijft is het tot nu toe wiet, hajs, bier en white russian*. Ik ben wel van plan eerdags opium te roken. *white russian: 2/4 vodka 1/4 koffie liqeur (zoals kahula) 1/4 melk, en ijsklontjes. ![]() mmmMmmMmm. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... ![]() |
|
quote: Zijn die zoetstoffen schadelijk dan? Die suikers zijn iig nogal vetmakend en dat is niet de bedoeling... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nog nooit drugs geprobeerd, geen behoefte aan gehad, en die behoefte zal er ook niet komen. Het zelfde geldt voor sigaretten/sigaren. Niet alleen is het ongezond als de hel, ik heb ook geen zin in een verkankerd lijf. Het enige stoute wat ik tot me neem is bier. En dan hebben we het over Bier met een hoofdletter, ik compenseer mijn verlies aan drugs/roken met alcohol. Kwestie van balans he ![]() All the posers: leave the hall! ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |