IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I wanna see your pussy, everybody says it's nice! (katten en poezen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2011 18:54 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 februari 2011 18:50 schreef VodeVilicious het volgende:
Je kan ook nog bevooroordeeld en stereotiep doen hoor. Oh wacht.


Je kunt ook tegen alles schoppen wat in jouw ogen bevooroordeeld en stereotiep is. Oh wacht.

Misschien moeten ze het beest ook maar eens een verfbeurtje geven zodat het beter bij het interieur past.

Zoals je merkt heb ik het niet zo op mensen die vinden dat het beest zich maar moet aanpassen aan de mens omdat de mens ergens last van heeft. Tuurlijk kan men proberen zaken te verbeteren middels voer of dierenartsbezoek, maar even onder narcose om te scheren van haren die toch weer terug komen.. vind ik een belachelijk groot risico meebrengen voor het doel wat men voor ogen heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-02-2011 19:04]


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-02-2011 18:54 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 27 februari 2011 18:50 schreef MMayo het volgende:
Hmja, ik vond Royal Canin al heel veel schelen qua verharen. En de grote verhaarperiode komt er natuurlijk alweer vlot aan.
Wij zijn nu vanuit financieel oogpunt wat goedkopere dingen aan het proberen, alleen merk je dat het verhalen op slag erger wordt. Nu Smilla, en dat lijkt redelijk te zijn. Al denk ik dat zodra deze zak op is, we toch weer terug gaan naar Royal Canin, dat werkte bij ons absoluut het beste.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2011 18:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 februari 2011 18:54 schreef Silence het volgende:
Wij zijn nu vanuit financieel oogpunt wat goedkopere dingen aan het proberen, alleen merk je dat het verhalen op slag erger wordt. Nu Smilla, en dat lijkt redelijk te zijn. Al denk ik dat zodra deze zak op is, we toch weer terug gaan naar Royal Canin, dat werkte bij ons absoluut het beste.


Het is inderdaad wel prijzig ja, maar geeft wel vrij vlot al een goed resultaat. Hier toen op overgestapt omdat het verharen ook behoorlijk erg was en de ontlasting stonk heel erg. Was met verandering van voer gelukkig over.

Hoe is het trouwens met het plassen van je dames?


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-02-2011 19:02 by Silence Profiel van Silence

Het gebeurt nog heel zelden. Het is nu vaak 2/3 maanden niet, en dan plots 2 dagen achter elkaar. Vaak is het als de bak iets aan de vieze kant is, dus dat lijkt voorlopig de oorzaak te zijn. Maar zeker weten doen we het nog steeds niet.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2011 19:03 by MMayo Profiel van MMayo

Hmm lastig, lijkt dan inderdaad dat het daaraan ligt. Maar een paar keer valt nog te overzien inderdaad, zolang het niet dagelijks gaat worden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2011 19:11 by bastianus Profiel van bastianus

Het lijkt erop dat Fusion moeite heeft zijn bijbelse principes toe te passen, immers de man is het hoofd van het gezin en het vee, hij beslist wat er op dat vlak gebeurt volgens Paulus. Verder vind ik dat zijn vrouw alleen recht van spreken heeft als haar kano kaal is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-02-2011 19:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Narcose voor een knipbeurt vind ik ook overdreven. Narcose is echt niet zonder risico en zeker niet bij kleinere dieren.

Het is daarnaast helemaal geen constructieve manier van je kat verzorgen. Als ze niet getrimd wilt worden moet je dat langzaamaan opbouwen en dan kun je het daarna altijd doen, maar 1 keer in het het halfjaar jaar onder narcose is een beetje overdreven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2011 20:08 by bastianus Profiel van bastianus

Huisdieren hoeven toch niet in huis? Je kan die kat toch buiten of in een deel van het huis houden? Harenprobleem in een deel van het huis opgelost. Dieren zijn geen mensen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-02-2011 20:14 by MMayo Profiel van MMayo

Jaja loopt dat beest buiten, is er vast weer gezeur dat buren er last van hebben en het beest binnen gehouden moet worden.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-02-2011 20:46 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 februari 2011 19:59 schreef ElitE het volgende:
Narcose voor een knipbeurt vind ik ook overdreven. Narcose is echt niet zonder risico en zeker niet bij kleinere dieren.




De diernarts heeft ook gewoon pilletjes om een kat een stuk rustiger te krijgen. Dan is het een stuk simpeler om bijvoorbeeld klitten weg te knippen. Jaren geleden hebben we dat ook een keer gedaan met onze half pers/half wat anders kat. Die had ook veel klitten toen ,maar was ook ontzettend agressief.

Iig een stuk minder rigoureus dan meteen narcose.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-02-2011 21:12 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Eigenlijk is het gewoon dierenmishandeling.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2011 21:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 februari 2011 20:14 schreef MMayo het volgende:
Jaja loopt dat beest buiten, is er vast weer gezeur dat buren er last van hebben en het beest binnen gehouden moet worden.
Och. Met een beetje water heb je ze zo weer weg. Zolang ze 's nachts mijn konijn met rust laten heb ik geen last van ze.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-02-2011 21:42 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 27 februari 2011 20:14 schreef MMayo het volgende:
Jaja loopt dat beest buiten, is er vast weer gezeur dat buren er last van hebben en het beest binnen gehouden moet worden.


Och, de meeste beesten zijn prima binnen te houden, hoor.


Bareuh...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2011 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 februari 2011 21:42 schreef De Ulk het volgende:
Och, de meeste beesten zijn prima binnen te houden, hoor.
Rund, Varken, Kip, Wild, Vis. Prima binnen te houden. Wel eerst ontklitten.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 27-02-2011 21:47 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 27 februari 2011 21:43 schreef Jenje het volgende:
Rund, Varken, Kip, Wild, Vis. Prima binnen te houden. Wel eerst ontklitten.


Dat bedoel ik.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2011 21:50 by bastianus Profiel van bastianus

Sommige islamitische vrouwen ook. Wel eerst ontklitten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-02-2011 22:06 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

bas klopt de oppositie.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 10:17 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 februari 2011 18:29 schreef MMayo het volgende:
Je vrouw wist dus dat jij katten had voor ze met je trouwde dus moet ze nu niet gaan zitten zeuren en wat beter het huishouden doen en die kat wat vaker kammen/verzorgen. Anders de kat maar weg doen aan iemand die er wel mee kan omgaan?
Het is makkelijk om aan de andere kant van het internet zo fel je mening te geven. Het haaruitval-probleem is veel erger dan toen we elkaar ontmoeten (en hebben we inmiddels een veel groter huis, dus stofzuigen en met de losse-haren-roller door t huis duurt echt een uur of 2). Daarnaast heeft ze zelfs aangeboden een tweede huis te kopen en dat ze/we dan af en toe een dag daar kan zijn als de haren haar te veel worden. Dus mijn vrouw wat verwijten vind ik nogal kortzichtig.

Daarnaast werken/studeren we allebei full-time, dus het huishouden doen is beperkt tot de avond of in t weekend. Het komt er op neer dat ik ze nu dagelijks kam en zo'n beetje om de dag t huis stofzuig, waarvan 2x per week echt mega grondig en ook met zo'n roller over de kussens, kleren etc gaat. Dat duurt zo'n 3 uur dus dan heb ik t ook wel weer gehad. Daarnaast geven we ze nu ook t ontzettend dure Royal Canin Hair & Skin.

Dus we proberen echt alle opties.

De meer extreme opties die nog open staan zijn idd een ander huis voor ze vinden, maar dat kan ik echt niet over mijn hart verkijgen. Als de dokter zou zeggen dat narcose echt een risico is, is dat dus ook geen optie.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 10:26 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 februari 2011 19:02 schreef Silence het volgende:
Het gebeurt nog heel zelden. Het is nu vaak 2/3 maanden niet, en dan plots 2 dagen achter elkaar. Vaak is het als de bak iets aan de vieze kant is, dus dat lijkt voorlopig de oorzaak te zijn. Maar zeker weten doen we het nog steeds niet.
Dat was bij ons iig wel de oorzaak.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 10:30 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 februari 2011 19:59 schreef ElitE het volgende:
Narcose voor een knipbeurt vind ik ook overdreven. Narcose is echt niet zonder risico en zeker niet bij kleinere dieren.
Dat krijg ik ook te horen van kundige mensen (lees dierenartsen) dus dat is geen optie meer nee.

quote:
Op 27 februari 2011 19:59 schreef ElitE het volgende:Het is daarnaast helemaal geen constructieve manier van je kat verzorgen. Als ze niet getrimd wilt worden moet je dat langzaamaan opbouwen en dan kun je het daarna altijd doen
Ik hoop t van harte. Maar goed, nogmaals... ze is dus flink uitgedund, ik borstel ze iedere dag, geeft ze Royal Canin en stofzuig me echt t apelazerus... vooralsnog lijkt t onder controle.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 10:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 februari 2011 20:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
De diernarts heeft ook gewoon pilletjes om een kat een stuk rustiger te krijgen. Dan is het een stuk simpeler om bijvoorbeeld klitten weg te knippen. Jaren geleden hebben we dat ook een keer gedaan met onze half pers/half wat anders kat. Die had ook veel klitten toen ,maar was ook ontzettend agressief.
Klinkt als een goede tip! Als t maar niet valium/diazepam is, want dat kan zomaar de averechtse effecten oproepen


When your people matter, menstrual health matters


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-02-2011 10:34 by Silence Profiel van Silence

Goede zaak dat je er zo veel aan doet. Ik hoop voor jullie dat het voer zijn werk doet. Anders zouden jullie ook een 'kattenkamer' kunnen overwegen. Zorg dat daar genoeg speeltjes en leuke dingen zijn, laat ze daar 's nachts bijvoorbeeld. (Bij ons is het in ieder geval zo dat ze 's nachts veel spelen, en dan het grootste gedeelte van de haren verliezen). Op deze manier verliezen ze dáár die haren, en niet meer op de bank.

Succes in ieder geval.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 10:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Oh ja, kattenkamer hebben ze ook al. Voor 's nachts althans. Lastige daarvan is dat ze soms 's nachts aan de deur krabben en er uit willen, omdat ze gewend zijn om ook in de nacht door t hele huis te banjeren. Maar ik blokkeer nu iedere avond de deur aan de binnenkant met de stofzuiger en t lijkt nu goed te gaan.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 10:50 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

En oa jij iig bedankt voor t vele meedenken!


When your people matter, menstrual health matters


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-02-2011 15:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 februari 2011 10:17 schreef Fusion het volgende:
Het is makkelijk om aan de andere kant van het internet zo fel je mening te geven. Het haaruitval-probleem is veel erger dan toen we elkaar ontmoeten (en hebben we inmiddels een veel groter huis, dus stofzuigen en met de losse-haren-roller door t huis duurt echt een uur of 2). Daarnaast heeft ze zelfs aangeboden een tweede huis te kopen en dat ze/we dan af en toe een dag daar kan zijn als de haren haar te veel worden. Dus mijn vrouw wat verwijten vind ik nogal kortzichtig.

Daarnaast werken/studeren we allebei full-time, dus het huishouden doen is beperkt tot de avond of in t weekend. Het komt er op neer dat ik ze nu dagelijks kam en zo'n beetje om de dag t huis stofzuig, waarvan 2x per week echt mega grondig en ook met zo'n roller over de kussens, kleren etc gaat. Dat duurt zo'n 3 uur dus dan heb ik t ook wel weer gehad. Daarnaast geven we ze nu ook t ontzettend dure Royal Canin Hair & Skin.

Dus we proberen echt alle opties.

De meer extreme opties die nog open staan zijn idd een ander huis voor ze vinden, maar dat kan ik echt niet over mijn hart verkijgen. Als de dokter zou zeggen dat narcose echt een risico is, is dat dus ook geen optie.


Met katten die veel haren is om de dag stofzuigen wel wat weinig en dan kun je roepen van ja werk en studie, maar dat hebben andere gezinnen ook. Je kunt het fel vinden qua reactie maar nogmaals.. ik vind het te debiel voor woorden om een narcose te overwegen voor een kat die zelf geen last heeft van de haren maar puur omdat je vrouw het niet trekt. Nu las ik dat de dierenarts je de risico's heeft uitgelegd en je nu van je narcose idee af bent. En inderdaad, kijk naar voeding, borstelen en het huis schoonmaken en dan kom je vaak al een heel eind.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen