|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit is Dirk! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Oi! Geef Shenta eens terug! Die lijkt daar dus echt enorm op, he . Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hallo Dirk! Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ga er maar een kleintje bijhalen. Mijn kat doet het wel aardig maar kan wel wat gezelschap gebruiken en ik hoop dat het kleintje hem ook wat losser en speelser weet te krijgen. Weet iemand nog nestjes met leuke raskatten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat voor een raskat zoek je? |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Heuy, zoiets was het bij Snor ook. We hebben toen voer voor blaaskatjes gekregen, en dat werkt enorm goed! De eerste paar dagen heeft ze nog wel op plekken geplast waar het niet de bedoeling was, maar nu al weken niet meer! Ik weet alleen de merknaam niet meer, het is iig een klein Nederlands bedrijfje (en niet zo duur ook) Ook hadden we Feliway, maar dat leek niet zoveel verschil te maken, dus na 1 verpakking zijn we ermee gestopt en het gaat nu gewoon prima. Hopelijk werkt zoiets voor jullie ook Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Aan de andere kant denk ik dat het met een goede inbind techniek ook wel lukt. scheelt toch wel een hoop geld. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-05-2011 13:19] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@Silence: al wat bekend? When your people matter, menstrual health matters |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
We gaan straks kijken bij een nestje kittens ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: +1 hehe Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Dit wordt hem: Ik zit te denken hem te noemen naar een bepaald chinees/koreaans recept maar het moet natuurlijk wel een beetje lekker klinken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hallo Wonton. Subtiel kamerolifantje |
|
Goyang-i soju Maar dat bekt niet zo lekker Alejandro staat ook hoog in het lijstje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kut Alejandro is een nummer van Lada GaGa ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dan Ronton. Like kip kellie. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 07-05-2011 21:22] |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
nog een! LOL http://youtu.be/uIbkLjjlMV8 [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 13-05-2011 6:30] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: |
|
Onze kat als de ster in Dr. Who Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Mooi koppie heeft ie! @Silence: hoe is het nu met het overal plassen van een van je katten? No regrets and no remorse... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |