|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: je moet met een buitenkat wel altijd oppassen met bandjes om zn nek. Een ouwe van ons heeft waarschijnlijk enkele dagen ergens vast gezeten en heel zn nek open gehaald. En ook oppassen als hij teveel jeuk krijgt want je krijgt nogal snel huidproblemen onder zo'n bandje. Maar aangezien hij hem al jaren om heeft zal dat wel meevallen. Ik ken zelfs een hond die zo'n ding liever omhad dan naakt rond te lopen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Maar ik blijf me afvragen waarom jij een poes een sjaal omdoet. Heeft het een functie? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wat is het probleem nou eigenlijk, als Mr.N dat wil en Siempie heeft er duidelijk geen probleem mee dan moeten zij dattoglekker zelf weten. Je kunt ook overal iets achter zoeken wat er niet is of zo. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Een kat is een huisdier, geen mode accessoire. Het levert een potentieel gevaar op voor zijn gezondheid en zelfs voor zijn leven. Maar blijkbaar interesseert Mr. N dat niets. Dat verbaast me trouwens dan verder ook weer niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, je hebt gelijk. quote: :') Moet jij niet naar 020 vandaag in plaats van spijkers op laag water te zoeken als een truie internetwarrior? Boeiender |
|
quote: Vanzelfsprekend. quote: 020? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Amsterdam? |
|
quote: Ah. En wat is er in Amsterdam te doen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oppassen is wel goed ja, maar het bandje zit vrij los en heeft een breekpunt ingebouwd. Hij draagt het omdat het herkenbaar is, ook de adresgegevens en dergelijke zijn aanwezig op dat bandje. quote: Geen huidproblemen gelukkig, en hij heeft er totaal geen last van, anders had ik hem al lang afgedaan. quote: Haha, ik weet niet of het "liever" is, maar hij laat het zich volgzaam omdoen, en dat is vrij apart bij deze kat. Boeiender |
|
quote: Geen idee, ik kom er het liefst zo min mogelijk |
|
quote: +1 Dat geldt voor de volledige Randstad trouwens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Utrecht en Rotterdam vind ik prima maar voor de rest ben ik het met je eens |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
een poesje met 4 oren! t lijkt net of ie horentjes heeft http://www.dailymail.co.uk/news/article-1046684/Meet-Yoda-cat-FOUR-ears.html "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Vraag me trouwens af of je echt zo beelden van dromen kan vangen. Ik denk eerder dat die niet in de thalamus afspelen maar eerder in de verwerkende gebieden die informatie verwerken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Familiebezoekje op boerderij: En het mooie is: ze hebben daar momenteel dus dertien van dit soort dingen rondlopen. |
|
Wij willen hier voor kater Dirk ook wat van zulk gezelschap, maar eerst een groter huis 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Aaaaw bleven ze maar zo klein. Er is wel een soort die klein blijft, maar die zijn ook duur. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 19-08-2011 19:57] =) |
|
Eddie Hitler denkt er over om een kleurspoelinkje te nemen, geloof ik. Wie zet daar nou een krabpaaltje neer? Nou. Dat bordje ook op de achtergrond ook... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
*valt van stoel* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
lmao "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |