|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Laten we er verder maar over ophouden in dit topic ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
Vleesch is lekker! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Is al goed hoor, ieder zijn meug zeg ik maar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: En dat weet jij als geen ander heh. Edit; Spelling en bier, daar gaan we weer. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 21-10-2011 23:39] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, dat zal wel maar wat vind je er nou echt van OW. Ben wel benieuwd eigenlijk. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Waarvan precies? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Aflac! LOL als die reclame hier op tv komt ligt meneer wabla altijd dubbel "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Kennis van me hier heeft ook zo'n kat. Ze heet Isabel. Hij heeft zelfs een hoodie voor dr gekocht zodat ze het niet koud krijgt in de winter "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Like a boss. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Organon dus Kun je wat specifieker zijn want sommigen hebben al moeite met kooitjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
(alhoewel ik niet weet of de beelden wel uit Organon/Menck komen) When your people matter, menstrual health matters |
|
APEN ZIJN GEEN KATTEN GVD |
|
Inderdaad goeie vraag, en het is natuurlijk maar de vraag of die dieren altijd zo gehuisvest zijn grote kans dat ze alleen tijdelijk of tijdens trials in zo'n ding moeten. Overigens vind ik het wel oppassen met dit soort onderzoek omdat stressvolle ervaringen flinke impact hebben op resultaten, dat is inderdaad nog iets waar wetenschappers en dan voornamelijk de bedrijven wat moeite mee hebben om het in te zien. Veel middelen voor geestesziektes kun je wat dat betreft gewoon weggooien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: PRECIES! EN CHRISTENEN ZIJN GEEN MENSEN! [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 23-10-2011 6:36] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ons nieuw lid in ons gezinnetje (midden november) voorlopig nog geen naam komt hier vandaan http://www.catteryjoysa.be/nl/welkom.asp dit is de papa, Langstteich's Garibaldi anderhalf jaar en even groot (in meter) de moeder, Langstteich's Jaipura Star beiden Maine Coons. De Langstteichs worden aanzien als de derde mooiste familie Maine Coons ter wereld http://www.langstteichs.de/ en dit is ze een blauwe Maine Coon, nu 10 weken, een kattinetje nog 4 weken bij de mama en dan mag ze bij ons komen. De kamer wordt in gereedheid gebracht hier was ze vier weken dit weekend op bezoek geweest voorlopig heet ze Elly May Langstteich, maar we mogen een andere roepnaam kiezen. dit was in den beginne zo zal hij normaal uitgroeien denken we toch en dit wordt de volgende denkk superlief en sociaal en ze komen goed overeen. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-10-2011 12:59] signature |
|
en dit zijn haar broertjes en zusjes signature |
|
quote: |
|
quote: Mooie Coon Hypnos! Ze ziet er zo op de foto heel goed uit. Is ze helemaal effen blauw of is ze nog smoke (met zilver dus)? Jammer dat je zo ver weg woont, ander kwam ik even op 'kraamvisite' als ze er is. Ik ben gek op Coons No regrets and no remorse... |
|
quote:Ze zijn ook wel allemaal goed in zielig kijken zeg |
|
Je moet ze even stevig mishandelen maar dan verkoopt het ook erg goed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of zelf alle makreel op brood doen... ze keken net ook heel zielig dat ze niks kregen... No regrets and no remorse... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |