|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aaaawww rust zacht Dirk. En jij sterkte. |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
neeeeeeh, ik nu ook sterkte signature |
|
Bedankt Bart en Amarantha, Dirk wordt morgenmiddag gecremeerd en uitgestrooid 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maak je er nou een geintje van met je knipoogsmileys? Boeiender |
|
quote: Natuurlijk niet, ik wilde daarmee zeggen dat Dirk dan eindelijk echt in ruste zal zijn na alle ellende en dat we het kunnen afsluiten. Daarna zal hij voor altijd in onze gedachtes blijven Hoe durf je dat überhaupt te denken? Dirk betekende alles voor me, was dat nog niet duidelijk genoeg ofzo? Edit: Die eerste was als dank bedoeld voor de reactie erboven van Imgrind. Is het nu duidelijk genoeg voor je? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-09-2011 8:00] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Weleens van het fenomeen 'opruien' gehoord? Komt vooral in de regio Zwolle nogal eens voor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Aha nou leuk hoor, gekwetste rouwende mensen op stang jagen. Het zijn makkelijke slachtoffers, dan ben je echt een held als je dat durft! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Say hello to Mr.N. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik begreep het knipoogsmileygebruik ook niet helemaal hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:+1 Maar ieder z'n 'manier'(een ander zou misschien een of hebben gebruikt), 't is duidelijk dat sgeiterdt het er moeilijk mee heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 15-09-2011 9:02] |
|
Ik zal de volgende keer letterlijk bij elke smiley vertellen hoe die bedoeld is ok? @G.I.R.L.: Flauwe grappen maken en op stang jagen vind ik prima, maar de dood is wat mij betreft een te serieus onderwerp om dat bij te doen ongeacht het nou een mens of een dier betreft. Stel dat het over zijn dochtertje zou gaan en ik doe dat bij hem, dan vindt hij dat vast ook niet tof 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hier nog 1. Sterkte Sgeiterdt |
|
quote: Bedankt! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Kratje bier voor het adres van MR. N? |
|
quote:Zijn dochtertje leeft toch gewoon? Raar om daar dan een soortgelijke grap over te maken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hij maakt geen grap. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Wel interessante discussie dit. Waarom zou je geen grappen over de dood en aanverwante zaken mogen maken? Sowieso loop je op internet de kans om botterikken tegen te komen, da's ook een risico natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik maak idd geen grapje, ik probeerde het in een perspectief te plaatsen. Wat zijn kind voor hem is was Dirk voor mij quote: Ik heb het over persoonlijke situaties zoals deze, niet over de dood in het algemeen. Tuurlijk lopen er botterikken rond op internet en daar ben ik ook niet bang voor, maar als iemand te dicht bij me komt met zo'n opmerking zeg ik daar wat van en dan hap ik maar lekker, dat boeit me verder niet. Nu lijkt me dit niet het topic om het daarover te hebben trouwens, maardat geheel terzijde 5 Euro's? Op je muil!! |
|
mijn vriendin heeft ook gehuid signature |
|
quote: Och jeetje, Dirk moest eens weten wat hij allemaal teweeg heeft gebracht. Het is allemaal erg treurig, maar ik heb het wel geaccepteerd en hij was volgens mij wel toe aan volledige rust. Zijn lichaam was gewoon op (teleurgesteld en/of verdrietig) 5 Euro's? Op je muil!! |
|
aaarw :s moet zo zielig geweest zijn met zijn achterpootjes. wel goed dat hij zo lang in orde geweest is tot zijn laatste dag! signature |
|
quote: Ja het zag er echt heel treurig uit, hij sleepte met zijn hele achterlijf en poten over de grond en mauwde heel hard en zielig. Gelukkig heeft het, voor zover ik het in ieder geval kan overzien, allemaal maar kort geduurd hooguit 2 uur 5 Euro's? Op je muil!! |
|
aarw :s we hebben gisterenavond onze kater heel heel heel erg veel geknuffeld, hij wist niet wat hem overkwam! signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |