|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote::') |
|
Rebel, Klits & Indy ..en Klits is mooi! [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 19-01-2011 19:15] |
|
signature |
|
Doe mij Rebel dan maar!! Zwart witjes zijn geweldig! in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Die donkere is echt lelijk. Net een mongooltje. Ik heb hier een dejvu gevoel bij, klopt dat? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-01-2011 3:20] |
|
Niet zo'n mongool als de katten van sommige mensen, maar echt helemaal normaal lijkt hij ook niet te zijn, nee. |
|
Ik vind het wel meevallen. |
|
Ik vind 'm wel lief kijken. |
|
Het lijkt net of dat donkere katje heel naief en enorm blij de wereld in kijkt, wel heel schattig ja No regrets and no remorse... |
|
quote: Hoeveel katten heb jij nu in huis? Je had toch ook wat volwassen beesten? |
|
quote: Ja, je hebt 'r al eens af gekraakt |
|
quote: 4 en een half. Moeder poes, deze 3 en Gerrit de vader is een zwerfkat die niet binnen kan, omdat moeder poes dan hondsdolle neigingen krijgt. Es kijken of dat gaat lukken als beide dames gesteriliseerd zijn. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 20-01-2011 13:32] |
|
quote: quote: quote: Aww, niemand die Indy wil? quote: quote: quote: @ Schaep en Bokaj |
|
quote: Ook een zwart/witje? Doe die er dan maar bij! Met een strikje in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Meneer Janssen Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja, wat is normaal, nee. Allemaal zo relatief. quote: Dat geel is echt geel? Niet normaal! Heu... Serieus, erg mooi! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: EVIL! En mooi ook! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:als Indy de meest rechtse is, vind ik dat de meest aantrekkelijke puss voor mij |
|
quote: T is een beetje een mini Snorrie! Maar dan minder dik Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
|
|
Offtopic, komt U nog online binnenkort zusje? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
alles is kleiner dan jullie capibara, Motje |
|
Dat is niet zo moeilijk nee Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Mooi kat! No regrets and no remorse... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |