![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een heel mooi poesje! ![]() No regrets and no remorse... ![]() |
|
dank jullie!! Noor vlucht naar buiten ![]() hij heeft dolf ondergespoten hopelijk komt het goed, ondertussen stinken ze allebei naar kaas (afweergeschut?) maar Miura is superlief ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-11-2011 19:58] signature ![]() |
|
quote: Nouja hier werd de kleine toegelaten maar ze slapen pas een maand (na een half jaar pas) samen, maar die momenten zijn nog zeer schaars. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
@Hypno: wat een klein poepie ![]() Onze katten zijn nu al 16 jaar samen (volgens mij zijn het zussen), maar ze slapen echt eens in de 3 jaar bij elkaar. Voor de rest negeren ze elkaar eigenlijk best wel, op een wekelijkse pets naar de ander haar hoofd na. Vreemd eigenlijk. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
de grote is nog steeds bangvan de kleine, ze hebben nu elk een verdieping signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
We hebben er hier nog steeds 4. Waarvan er 1 over de tien is en zich nooit zal verbroederen met een van de andere. So be it. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
zolang ze allemaal maar naar huis komen zeker? signature ![]() |
|
Er komt er nog maar 1 buiten, de oudste. Die wordt ook al weer erg oud, springt mis ed. Damn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
O; Noor gaat wel buiten, erg veel nu, vannacht es bij ons laten slapen en de kleine in zijn kamer signature ![]() |
|
Als ik ooit genoeg ruimte en tijd heb, neem ik ook een kat. ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Ho ho, jij zoekt geen kat uit, een kat zoekt jou uit ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote:Zijn ze wel goed ingelicht over hoop, licht en liefde? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Mmmm misschien nog eens een ouderwetse donderpreek! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Heb je wel een kansel? Anders werkt het niet. ![]() |
|
MIsschien zit er een homokat bij? ![]() |
|
quote:Ruikt zijn/haar aarsch lekker ja? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() neej, beestje kwam zo bij mij liggen toen ik slieptede signature ![]() |
|
Prachtige furrrrr heeft dat beestje zeg. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: had jij geen kat? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |