![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik vind het ook geweldig hoe die kat rent rond 0:30 ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Hmm ik zit in de laatste fase van het toilet trainen van mn katten, wel een beetje spannend. Opzich begrijpen ze de verplaatsende bak maar nu heb ik een hele andere bak en in de plee... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: d'awwh. Is dat Maru toevallig? ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
![]() ![]() Dushi! ![]() Ze zit altijd zo chill. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Lijkt eerder ongemakkelijk ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote:Dat zal dan zo lijken, want ze zit bijna altijd zo en ze doet het toch echt zelf. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Haha tering ik vind net overal veren in de kamer, plasjes bloed aan de muur en slechts een een klein beetje been en lichaam van een duif en 2 katten. ![]() het vreemde is dat precies nu al mn ramen dicht zaten en er vanaf het kattenluikje van het balkon en op het balkon geen enkel veertje te vinden is, waar de fuck komt dat beest vandaan, mn hele balkon staat vol BBQ spullen en ze kunnen neit naar buiten. Ook vreemd dat het meeste incl botten en hoofd weg is. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-09-2011 23:30] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Kweet ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Het ziet er altijd een beetje 'menselijk' uit, vind ik , als ze zo zit. Vaak leunt ze ook nog op één elleboog (of wat daar bij katten voor door moet gaan). Zo zit ze ook graag aan de eethoek. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Ligt het niet gewoon op of onder je bed? ![]() |
|
Nee nog niets gevonden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Herkenbaar, Snorrie doet het ook regelmatig ![]() ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Haha, dat kan best ja. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Klits ![]() Dooie kat/Rebel ![]() ![]() En als ie niet dood is, dan ligt ie in een te kleine doos. ![]() Indy ![]() Misty, Indy & klits ![]() ![]() |
|
![]() En met z'n drieën bij elkaar ook! Dat doen ze hier niet. ![]() ![]() quote:Dushi was ook wat dikker. Heb hier al een paar keer aan de dierenarts gevraagd of ze niet nog te dik was. Maar die zei, gelukkig, van niet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 11-09-2011 0:53] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Dat is eigenlijk een wonder, want misty de moeder van de 3 is een beetje (erg) vals geworden sinds ze groot zijn, dus dit was een uniek moment. ![]() |
|
![]() Oud en nieuw. ![]() Stimpy en Eddie. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
![]() Met oud en nieuw, of is de ene oud en de andere nieuw ![]() ![]() |
|
De oudste en de jongste. ![]() 16 jaar en 2 jaar oud. edit: Op de foto zijn ze wat jonger. [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 11-09-2011 1:05] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Dat is het mooie aan kat zijn, die krijgen geen rimpels of niks. Volgens mij hebben jullie er ook een hoop of alleen deze 3? ![]() |
|
We hebben er 4 nu. ![]() edit: Omdat het kan. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 11-09-2011 1:11] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |