|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie kat, gave foto! No regrets and no remorse... |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Face sitting Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dit zijn mijn 3 katjes En deze hebben we helaas moeten laten inslapen pas geleden : If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
Gaaf. Die derde is mooi. De laatste (die ingeslapen is) lijkt op Eek, één van de katten die we vroeger thuis hadden. |
|
quote:Dierenbeul! |
|
Weggehaald van de nikes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ahhh, dan is het goed. |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Rebel Klits 2 koeien in de mand Indy & Rebel Ze worden zooo snel groot. |
|
Mao tang! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ooooooorw ) Noortje kijkt mee signature |
|
Dakhaas ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Oowww wat een moppie! No regrets and no remorse... |
|
hmm goed idee, ik denk dat de vloer daar een stuk schoner mee wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misschien moet ie dan eerst nog wat groeien No regrets and no remorse... |
|
Waarom staat er een keukenrol op je buro naast de computer, Elite? :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vraag het me ook af, nu ik dat beestje heb heb ik dat toch helemaal niet meer nodig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Donders, wat een harde baas! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
dat papiertje waar die opstaat is trouwens van hem onder de scanner ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bij onze poesiebeest is nierinsufficiëntie vastgesteld. Geen verwennen meer en alleen nog aangepast voer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Je hebt je kat ingescand? :') |
|
quote: CAT-scan. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Mja grote kans dat die nierinsuffucientie met dat verwennen te maken heeft. Katten mogen doorgaans niet zoveel zout, en heb je ook nog beetje slechte kwaliteit voer(ook whiskas en felix) dan komen de nierproblemen vanzelf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |