IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I wanna see your pussy, everybody says it's nice! (katten en poezen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-02-2011 15:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 februari 2011 10:17 schreef Fusion het volgende:
Het is makkelijk om aan de andere kant van het internet zo fel je mening te geven. Het haaruitval-probleem is veel erger dan toen we elkaar ontmoeten (en hebben we inmiddels een veel groter huis, dus stofzuigen en met de losse-haren-roller door t huis duurt echt een uur of 2). Daarnaast heeft ze zelfs aangeboden een tweede huis te kopen en dat ze/we dan af en toe een dag daar kan zijn als de haren haar te veel worden. Dus mijn vrouw wat verwijten vind ik nogal kortzichtig.

Daarnaast werken/studeren we allebei full-time, dus het huishouden doen is beperkt tot de avond of in t weekend. Het komt er op neer dat ik ze nu dagelijks kam en zo'n beetje om de dag t huis stofzuig, waarvan 2x per week echt mega grondig en ook met zo'n roller over de kussens, kleren etc gaat. Dat duurt zo'n 3 uur dus dan heb ik t ook wel weer gehad. Daarnaast geven we ze nu ook t ontzettend dure Royal Canin Hair & Skin.

Dus we proberen echt alle opties.

De meer extreme opties die nog open staan zijn idd een ander huis voor ze vinden, maar dat kan ik echt niet over mijn hart verkijgen. Als de dokter zou zeggen dat narcose echt een risico is, is dat dus ook geen optie.
Dat hebben veel mannen als ze ouder worden, dat hun haar uitvalt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 16:12 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

@MMayo: ik snap je felheid wel hoor, en die waardeer ik ook wel, alleen doe je daarnaast allerlei aannamen die letterlijk kortzichtig zijn omdat je het hele verhaal niet kent.

@bastianus: ik ben al dusdanig kalende dat ik t lekker scheer of milimeter, dus das geen probleem hier hoor


When your people matter, menstrual health matters


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-02-2011 16:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 februari 2011 16:12 schreef Fusion het volgende:
@MMayo: ik snap je felheid wel hoor, en die waardeer ik ook wel, alleen doe je daarnaast allerlei aannamen die letterlijk kortzichtig zijn omdat je het hele verhaal niet kent.



Het hele verhaal boeit simpelweg niet, wat wel boeit is dat je voor je vrouw haar woongenot bereid bent je kat aan allerlei risico's bloot te stellen. Daarbij begrijp ik niet dat het nooit in je is opgekomen je langharige kat dagelijks te gaan borstelen of te kijken naar voeding of dagelijks het huis te gaan stofzuigen om het verharen een beetje dragelijk te maken. Mijn aannames kun je kortzichtig vinden, dat moet je zelf weten.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 17:06 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 februari 2011 16:27 schreef MMayo het volgende:
Het hele verhaal boeit simpelweg niet, wat wel boeit is dat je voor je vrouw haar woongenot bereid bent je kat aan allerlei risico's bloot te stellen. Daarbij begrijp ik niet dat het nooit in je is opgekomen je langharige kat dagelijks te gaan borstelen of te kijken naar voeding of dagelijks het huis te gaan stofzuigen om het verharen een beetje dragelijk te maken. Mijn aannames kun je kortzichtig vinden, dat moet je zelf weten.
Waar slaat dat nou weer op? Waarom zou ik naar voeding kijken of dagelijks stofzuigen als er geen probleem is? Vanaf t moment dat t een probleem werd ben ik dit gaan doen, dus ik snap niet zo goed wat je probeert te zeggen.

En btw je aannamen *zijn* kortzichtig. Als je schrijft "Je vrouw wist dus dat jij katten had voor ze met je trouwde dus moet ze nu niet gaan zitten zeuren en wat beter het huishouden doen en die kat wat vaker kammen/verzorgen" ben je letterlijk kortzichtig. Ik vind dit echt een ongelooflijk kortzichtige opmerking. Alsof de haaruitval toen ook al zo erg was. En alsof iemand geen recht heeft om te 'zeuren' als iets niet bevalt. Wat een onzin allemaal zeg. Dat jij dat wilt afwimpelen met open deuren als 'dat kun je vinden, dat moet je zelf weten' tsja... of dat het hele verhaal er niet toedoet (daar heb je voor jouw mening over de risico's van narcose dan weer gelijk in), wederom tsja...

Verder heb ik niet zo'n zin in een ellenlange discussie


When your people matter, menstrual health matters


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-02-2011 17:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 februari 2011 17:06 schreef Fusion het volgende:
Waar slaat dat nou weer op? Waarom zou ik naar voeding kijken of dagelijks stofzuigen als er geen probleem is? Vanaf t moment dat t een probleem werd ben ik dit gaan doen, dus ik snap niet zo goed wat je probeert te zeggen.


Dat langharige katten nu eenmaal haar verliezen en dat indien je ze goed wilt verzorgen, die beesten moet kammen. Als je je een beetje verdiept in de verzorging van katten, had je dit vooraf kunnen weten en al eerder er wat mee kunnen doen ipv pas op moment dat je vrouw er zat van is of heeft dat beest zo ineens haren gekregen?

Het is met huisdieren vaak altijd achteraf gezeik, want ineens staat het beest de eigenaren niet meer aan om het een of ander. Vaak om dingen die met gemak voorkomen kunnen worden als men zich maar eens een beetje verdiept in het diertje.

Maar succes met je beestenboel en de haren.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-02-2011 20:10]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 17:35 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Hoe vaak heb je nu al kunnen lezen in mijn posts dat de verharing veel erger is geworden recentelijk?

Verder voel ik me echt totaal niet aangesproken door je stereotype gepraat over beestjes die eigenaren opeens niet meer aanstaan enzo. Wat een jammerlijk gedoe zeg



When your people matter, menstrual health matters


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-02-2011 17:39 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik heb ook eens een fatsoenlijke borstel gehaald want minder stofzuigen zou wel relaxed zijn. De katten moeten er nog aan wennen.. Onze oudste, mannetje, word er alleen maar geil van (en als hij geil word laat ie scheetjes, getver) En de jongste vind het zo leuk dat ze de borstel aan gaat vallen.

Kwestie van gewenning denk ik, dit is een heel andere borstel dan normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 28-02-2011 17:57]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2011 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 februari 2011 17:39 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik heb ook eens een fatsoenlijke borsten gehaald



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-02-2011 17:41 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 28 februari 2011 17:39 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik heb ook eens een fatsoenlijke borsten gehaald


Foto's!


Bareuh...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-02-2011 17:57 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ehm. Hart van vol?

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 28-02-2011 17:57]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-02-2011 17:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 februari 2011 17:39 schreef VodeVilicious het volgende:
Onze oudste, mannetje, word er alleen maar geil van (en als hij geil word laat ie scheetjes, getver) En de jongste vind het zo leuk dat ze de borstel aan gaat vallen.
Hahaha


When your people matter, menstrual health matters


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 28-02-2011 19:40 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 28 februari 2011 17:57 schreef VodeVilicious het volgende:
Ehm. Hart van vol?




Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2011 19:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ Mmayo: hehe gaat wel een beetje ver hoor een partner keuze laten afhangen van een beestje met te veel haar, Ik zou al snel de beproefde Koreaanse methode aangrijpen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-02-2011 20:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 februari 2011 17:35 schreef Fusion het volgende:
Hoe vaak heb je nu al kunnen lezen in mijn posts dat de verharing veel erger is geworden recentelijk?

Verder voel ik me echt totaal niet aangesproken door je stereotype gepraat over beestjes die eigenaren opeens niet meer aanstaan enzo. Wat een jammerlijk gedoe zeg




Okee, wat jij wil.
Verharen kan ook komen door stress wegens veranderingen in huis of simpelweg ouderdom of vitaminegebrek.

Wat gaat de volgende klacht worden? Dat katten mauwen? Zijn ook operaties voor!



quote:
Op 28 februari 2011 19:43 schreef ElitE het volgende:
@ Mmayo: hehe gaat wel een beetje ver hoor een partner keuze laten afhangen van een beestje met te veel haar, Ik zou al snel de beproefde Koreaanse methode aangrijpen.


Mja denk niet dat ze van haren tussen de tanden houden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-02-2011 20:39]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-02-2011 20:25 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



Die van mij doet dit ook vaak


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2011 20:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehehe die van mij ook, altijd als hij iets ziet om mee te spelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-02-2011 20:28 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Volgens mij is dat vrij normaal gedrag voor een kat.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2011 20:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik zet hem meestal een uurtje of 3 in zn dwangbuisje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-02-2011 20:30 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

heb andere katten gehad maar die heb ik dit nooit zien doen.

Wel scheten laten, maar dat doet deze niet.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2011 20:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-02-2011 20:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 februari 2011 20:15 schreef MMayo het volgende:
Mja denk niet dat ze van haren tussen de tanden houden.
Eh.. Laat ook maar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-02-2011 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nu geen kale poes grap maken Bas ..


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-02-2011 20:32 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 februari 2011 20:30 schreef Hypnos het volgende:



LAL je doet het ook nog


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-02-2011 20:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 februari 2011 20:31 schreef Jenje het volgende:
Nu geen kale poes grap maken Bas ..
Dat bedoel ik. Je wist toch al wat ik wilde.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-02-2011 20:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 28 februari 2011 20:30 schreef bastianus het volgende:
Eh.. Laat ook maar.




quote:
Op 28 februari 2011 20:29 schreef ElitE het volgende:
Ik zet hem meestal een uurtje of 3 in zn dwangbuisje.


En terecht!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen