|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maare Hypje je weet wel dat de argus discussie nu op jou toepasbaar is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik heb die gemist vrees ik signature |
|
dat je mongooltjes koopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mongooltjes zijn vet lief signature |
|
quote: Nee. |
|
quote:Sommigen wel, sommigen niet. Wat dat betreft zijn het bijna mensen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Maar is dat nou een blaadje of bloed ofzo? *kleurenblind* ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geen idee eigenlijk signature |
|
Blaadje dus, zie het steeltje. Zou ook wel erg veel bloed zijn voor een minimuisje, zoveel komt er niet uit met een haal van de poeß ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Morgen ga ik mijn baby'tje ophalen: everyone meet Igor! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
moooooooi! de 19e hebben we onze blauwe Coone hij is al negen weken nu ondertussen al een poezenpaleisje gekocht [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-11-2011 15:55] signature |
|
quote: FATALITY! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geniale foto ja! No regrets and no remorse... |
|
quote:Aaawwww |
|
Heel leuk al die raskatten.. echte dierenliefhebbers halen hun kat uit het asiel want voor iedere raskat die je koopt laten ze tien andere katten inslapen. Denk daar eens over na voordat je naar zo'n fokker gaat. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Zodat ze naar de kapper kunnen bedoel je? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens mij bedoelt 'ie dat Hypnos ook 10 gewone katten had kunnen nemen en dan laten ze een raskat inslapen. Is wel duurder qua voer enzo. Alhoewel... |
|
quote: ik heb vroeger veel straat en andere katten gehad. Hier lopen nog katten die eten krijgen . de vriendin wou een langharige blauwerd en die vind je niet in het asiel, anders namen we die wel. de kat die we nu hebben is trouwens een geadopteerde verwaarloosde kat, een hele mooie, maar zijn baasje is verhuisd zonder ze mee te nemen. en ja, de volgende poes wordt wellicht zo eentje ik ben dan wel een kattenliefhebber, ik kies nog altijd zelf wat best bij me past. ik zie bepaalde mensen ook graag, maar daarom moet ik ze ook niet in huis halen. signature |
|
quote: volgens mij laat een fokker geen katten inslapen signature |
|
quote: Groot gelijk en die katten met die grote oren zijn trouwens erg mooi. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
en bovendien superlief! echt subliem lief signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |