|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je voorbij scrolt is het net alsof die witte doek zijn staart is. Maar ze is lief. Met de naam Luna belooft het een deugniet te worden(we hebben er hier ook een lopen). |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ouch, dat klinkt niet goed. Blij dat dat nu over is! When your people matter, menstrual health matters |
|
@Amarantha: thanks, ik ben benieuwd naar de Furminator! @Amarantha + Silence: ik snap m ff niet? Is Royal Canine nou wel of niet beter dan de merken die jullie noemen? Ik wou dat ik eerst een klein zakje van sommige merken kon kopen of bestellen. Want we hadden laatst al 2 nieuwe merken gekocht en ze lusten t echt TOTAAL niet haha. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Je hebt gelijk. Alleen is het wel een stuk goedkoper als Royal Canin. No regrets and no remorse... |
|
quote:We zijn verwarrend. Royal Canin is erg goed, maar ook erg duur. Sanabella, Smilla en Porta 21 (volgorde van duur naar goedkoop) zijn ook goede merken, die een stuk betaalbaarder zijn. |
|
Mijn kat wil de Purina One brokjes niet hebben, die van de Aldi wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Geweldig, bedankt When your people matter, menstrual health matters |
|
Je moet katten niet teveel keuze geven. Heel veel mensen geven hun katten allerlei verschillende merken en smaken en vervolgens wil de kat niet bidden voor bruine bonen. Eten wat de pot schaft is het hier. Ga je mierenneuken, eet dan maar niet. Als ze honger krijgen zullen ze wel wat gaan eten. (ziekte uitgesloten natuurlijk) Als je een nieuw merk neemt is het wel verstandig om te vermengen met het oude merk want de verhoudingen zijn vaak per merk verschillend. Voor je het weet heb je ze dan aan de schijt... Subtiel kamerolifantje |
|
Noortje Whutz met die flits? Meneer Janssen Allez hop! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Kitler? Black seeds of bunny! |
|
woh, Meneer Janssen en Luna zijn cool! en zo lekker woezelig [/zachteG] |
|
quote:Dat was ook mijn eerste gedachte |
|
quote: Leuk he? Helaas wordt het wel een weekje later omdat 1 van onze 3 reeds aanwezige katten bietje ziek is en de dierenarts vandaag aanraadde om Luna een weekje later te laten komen. Maar dat mag de pret niet drukken *mieuw* |
|
HAha kat buiten adem omdat ik met een laser zit te spelen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hij staat inderdaad ergens op die site ja. en dit ook (even blijven kijken ): ik geloof dat Lain die ooit gemaakt heeft. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Morgenavond gaat Pluisje (Noorse boskat volgens mij, iig veel en lang haar) naar de trimsalon om behoorlijk kort geschoren te worden Ik hoop dat t lukt, want ze is nogal fel. Het is ook niet een trimsalon van een dierenarts, dus ze kan ook geen roesje gegeven worden als ze t totaal niet toelaat. Ik wil dat eigenlijk ook niet want ik heb al een keer een kat verloren aan een narcose. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hier nog Puisje: Straks (hopelijk, maar met gemengde gevoelens) Slankie. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het kortscheren van je kat heeft totaal geen invloed op het verlies van haren, ik hoop dat je dat wel beseft? Ze blijft er even veel verliezen, alleen zijn ze korter (en dus moeilijker op te ruimen). Ik snap dan ook de reden niet echt dat jullie haar trimmen. Haar vacht iets uitdunnen zou wellicht wel kunnen helpen. |
|
Hoe doe je dat uitdunnen? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik denk dat een trimmer dat wel weet. Ik weet niet of dat ook bij haar haartype kan, maar ik zou het probleem en de reden van het trimmen uitleggen bij de trimmer, misschien weten zij wel een betere oplossing. |
|
van links naar rechts : Mort, Styx & Hades schattig he hoort dit ook bij een "kitler"kat??? met de rechterpoot gestrekt omhoog |
|
quote:Ik zal t uiteraard met haar bespreken thanks! En ze is iig gecertificeerd enzo, dus t is hopelijk geen beunhaas. When your people matter, menstrual health matters |
|
Doen! Het lijkt mij eeuwig zonde om zo'n mooie vacht als die van pluisje af te scheren. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |