|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De dames bij m'n vriendin thuis, al op leeftijd, maar ze blijven lief! |
|
quote: Probeer eens wat andere kattenbakvullingen uit. Onze kat heeft bijvoorbeeld een hekel aan geparfumeerd spul of die klontjesvormende vulling. Als je meerdere katten hebt kan het ook nog een gevalletje 'ik wil niet in jouw territorium pissen' zijn uit angst voor ruzie met de andere kat. Edit: Ik heb met mijn ex een kat gehad die een overdekte kattenbak eng vond en weigerde er in te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-04-2011 14:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ander grit is inderdaad nog het proberen waard. Maar het stomme is, poepen doet ze altijd op de bak. En plassen zien we haar ook vaak zat doen, maar 's nachts pist ze op de bank. Eerst was het eens in de twee maanden, nu bijna elke week. |
|
http://www.plassendekat.nl/ Verandering in huis / gezinssituatie (Samen gaan wonen?) kan ook een oorzaak zijn. Dan kom je inderdaad op het gebied van stress uit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Mhm, we proberen ook van alles te bedenken, maar komen er maar niet achter. Ik was hier al 4/5 dagen per week voor ik hier kwam wonen. En de poezen hebben we samen uitgezocht, dus ik was niet een vreemde in huis. Verder geen veranderingen in huiselijke sfeer. Ik denk zelf dat het ook te maken kan hebben met de wil om naar buiten te gaan. Maar we wonen drie hoog, dus dat is lastig. Misschien dat we haar binnenkort eens met een lange lijn kunnen laten spelen in het park of zo.. Het is lastig, ik zou niet willen dat het beestje ongelukkig is, maar we kunnen (helaas) ook niet verhuizen voor haar. |
|
Probeer ook eens je kattenbak schoon te maken met chloor. Vreemdgenoeg lijken veel katten dat lekker te vinden. En dan niet, omdat je de fles toch al in je handen hebt, gelijk maar even de rest van het huis schoonmaken met chloor want dan snapt hij het niet meer en gaat hij zich weer vergissen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaan we eens proberen. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vreemd dat ze het alleen 's nachts doet. Ik weet niet hoe groot je woont, maar is het een optie om 's nachts de katten uit elkaar te halen? Wellicht heeft het iets met machtstrijd te maken? Maar daar hebben jullie vast al naar gekeken. Als het stress zou kunnen zijn dan zou je dit eens kunnen proberen: http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenbak_kattenverzorging/gedrag_welzijn/169589 Wel duur, maar ken iemand waarbij de plasproblemen daarna over waren. No regrets and no remorse... |
|
Thanks voor het meedenken. Ik ga het eens doorlezen. We hebben ze 's nachts al eens uit elkaar gehouden, om erachter te komen wie de plasser was. Oftewel, ze plassen ook zonder elkaar. |
|
quote: signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mara lag weer eens charmant met haar tong uit haar bek. En jagende Luna (met haar zus als prooi) [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-04-2011 12:54] |
|
Nou ben ik niet de grootste kattenfan, maar dit vind ik wel Voorbijgangers hebben in een glasbak in Oude Pekela een jong katje gevonden waarvan de bek was afgeplakt en de achterpoten waren vastgebonden.De kat, die gewond was door het glas,wist met zijn gekerm de aandacht te trekken.Een lokale website geeft een beloning voor tips die leiden naar de dader. NOS tekst. |
|
In die hoek van NL wonen echt de meest aso-types. Volk is daar is echt compleet wereldvreemd .. |
|
Lijkt me een strak plan om met de dader hetzelfde te doen. |
|
quote: Oude Pekela is ook zo'n fijn inteeltdorp inderdaad |
|
Echt te ziek voor woorden idd... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Haha, ik heb hier ook zo'n niet helemaal frisse kat (tenminste dat denk ik dan....) @ monghol in oude Pekela, zijn kop als een sigaret uitdrukken in de glasbak. Bazzio Attacks!!! |
|
Silence, nog wat extra tips: - Cattitude spray - met chloor schoonmaken idd - evt 's nachts aluminiumfolie op de 'scene of the crime' leggen - katten scheiden idd - meerdere kattebakken - ongeparfumeerd kattegrind idd When your people matter, menstrual health matters |
|
Leuk topic, maar doe mij maar honden, pitbulls bijvoorbeeld. |
|
quote: We hebben nu weer een plas opgevangen van madame. Er kwam uit dat ze iets te hoge ph-waarde had en iets te veel eiwitten. Van de week dus eventjes langs op het spreekuur. We gaan binnenkort verschillende soorten kattengrit per bak gebruiken. Dan kan ze kiezen wat ze prettig vind. Zodra we haar voorkeur weten kunnen we dat grit in alle bakken doen. |
|
Ok, succes! When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit is voor baasje zowel als voor de kat eigenlijk veel fijner. Maarja vergt wel wat training en geduld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |