|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
signature |
|
Kalisi: ze is nu 6 weken en komt over 2 weken bij mij |
|
Wat een lief snoetje. 8 weken is wel nog heel jong om ze bij mamapoes weg te halen. |
|
vind je? ik dacht dat dat wel okay was, 8 weken, tenminste dat wordt vaak aangegeven. |
|
Ik heb het even gegoogled en heb idd artikel gevonden waar 12/13 weken wordt aangeraden, dat wist ik niet. |
|
Dat klopt, ze zit nu in een goede omgeving en moederpoes is heel goed voor de kittens. Daarom inderdaad toch iets langer wachten. Dankjewel voor de tip! |
|
quote: Mwa vroeger was de standaard 6 weken. Ik heb mijnes bij 5,5 weken gekregen wat ik ook erg vroeg vond maar zo wilde die gast het. Het is voor de sociale periode belangrijk maar ik heb hier ook een kat. Ik vraag me ook af op welke manier ze testen wanneer het beter is? emotionele veerkrachtigheid? of beter gekopieerd kattengedrag? Wat ik wel weet is dat dit beestje behoorlijk zelfstandig is en maar ook gemakkelijk een half uur in 1 hand kan blijven zitten terwijl je het huis rondloopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Omdat die niet mentaal beperkt zijn door inteelt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wie hield er nu ook weer van uiltjes? silence? http://youtu.be/Iqmba7npY8g ze vinden elkaar lief! ik hoop alleen wel dat dat nooit fout gaat. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
moe |
|
quote: ! quote: Dat hoop ik ook. |
|
=) |
|
Zo, Siempie is nu een officiële buiten/binnenkat. Mooi hoor, hoe hij zijn territorium probeert te creëren. Helaas niet altijd met succes, gisteren had hij zijn linkeroor aardig open liggen en vandaag hing hij verdacht veel rond in de tuin in plaats van erbuiten. Boeiender |
|
Siemp mag wel in het harde bazen topic........ [Dit bericht is gewijzigd door nark op 05-08-2011 22:27] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ah kijk, daar heb je dat arme beestje weer dat verplicht een boerenzakdoekje om z'n halsje moet dragen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat tongetje uit zn bekkie Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ja, je hebt wel gelijk hoor, het beest is echt helemaal van slag om dat ding om zijn nek, hij eet niet meer, drinkt niet meer, volgens mij is hij binnen nu en 2 dagen dood, alleen om zo'n stom doekje. :') Boeiender |
|
Als je dat weet dan haal je het er toch af... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Boeiender |
|
Niet wat voor jou Staalman, zo'n doekje om je nek.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sja, wel raar dat de forumhomo zo'n doekje niet ziet zitten.... Boeiender |
|
Is Siempie ook homo dan.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |