|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan nog zou je het verschil tussen klimmen en klinken moeten weten, sjeez. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja bij het klimmen was dat blijkbaar geen probleem...maar toen moest ik d'r er weer uit zien te krijgen toen ging de boom wel bijna om in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Poezen en kerstbomen... Hier hebben ze een andere tactiek: ze drukken hem gewoon omver. Daarom heb ik de boom maar aan drie punten vastgeknoopt. No regrets and no remorse... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mijn kat, even op de korrel gezet met nieuwe lens. Klik door voor full-size. |
|
Té gaaf! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb geloof ik nog nooit een foto van onze HTG kat geplaatst Onze Huis Tuin en Grolsch kat dus Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
|
|
Wat een leuk beestje :3 Dit is Sarah, hopend dat ze meemocht naar Wacken als ze deed alsof ze bij de proviand hoorde I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Ook in de wasmachine geweest? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zwart/witje! Gisteren naar een vriend in Emmeloord geweest, tofste deel van de avond was toen de buurtkat even langskwam Heerschbeestje! En tijd terug nog een foto teruggevonden van mijn katten uit het ouderlijk huis. Helaas inmiddels allemaal overleden. Simba, Tijgertje en Sheba [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 12-01-2011 17:45] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: |
|
|
|
aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 13-01-2011 22:48] |
|
|
|
quote: Zegt dat nou meer over die kat of meer over die vriend? |
|
quote: +2545247 quote: Beide Maar die kat was gewoon een heerschbeest! in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
signature |
|
Ik ben ZOOO jaloers op jullie kathebbende mensen! Ik wil ook katten, maar mijn ouders vinden het lelijke stinkbeesten. Daarmee zou je me echt zo blij maken he, een lief poesje. |
|
quote: Je ouders hebben gewoon te gelijk... Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: +1 Waar ik vroeger woonde hadden katten de habit in onze tuin te schijten. op een gegeven moment zijn ze dat wel afgeleerd |
|
Dat ligt niet aan de katten, maar aan de onnadenkende eigenaren die zo stom zijn de katten naar buiten te laten waar anderen er last van hebben. zo. En nog even een fotootje Jonkie Pinto [Dit bericht is gewijzigd door BlackSun op 18-01-2011 2:46] in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |