|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Op tv. Sbs 6: jay and silent bob strike back [/zachteG] |
|
Er komt een nieuwe Three Musketiers in de zalen binnenkort. Ziet er vermakelijk uit maar ik betwijfel of ie het niveau haalt van The Three Musketiers van 1993 met Charlie Sheen, Kiefer Sudderland,... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Draadjes kiefer... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sjeezzz. Ik moet om mezelf lachen... Dit kan ook best wel eens een vette film gaan worden. Of niet. Maar de trailer ziet er wel vet uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De Alien-invasion-films vliegen om je oren de laatste tijd... Is er ergens een alien-plugin te krijgen ofzo? (Een tijdje terug was er ook een... De trailer is inderdaad cool gedaan: ze verschieten juist niet gelijk al hun kruit, maar bouwen een soort spanning op. Vandaag in NRC Next 1 bal bij de filmrecensies.... Toch maar eens kijken als ie op TV is ofzo ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Is geen hoogvlieger, maar was best vermakelijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Redelijk. Wel beter dan http://www.imdb.com/title/tt1758570/ , die ik eerst bekeken had... Boeiender |
|
quote: Net de trailer daarvan gezien Moest wel goed zoeken, want werd steeds gelinkt aan Battle: Los Angeles. En terrecht! http://www.theasylum.cc/product.php?id=182 [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-04-2011 19:15] |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
gemakkelijke film maar ach signature |
|
signature |
|
quote: Is ook een tamelijk briljante film Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat had ik ondertussen ook begrepen, ja. http://www.super8-movie.com/# Ziet er nu al ouderwets spielbergeriaans uit! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Door de trailer krijg ik een beetje het gevoel dat het verhaal wat fladdert, maar erg sfeervolle beelden verder Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ben zo langzamerhand wel benieuwd naar de aankomende Captain America film. Dat kan een vette actiefilm worden maar evengoed een draak van een overdreven patriottische film. Ik reken op het eerste trouwens. |
|
quote: Hehe, Mickey van de Tennant-Dr.Who speelt erin mee, dan moet het acteerwerk wel prut zijn She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De Green Lantern trailer ziet er ook niet verkeerd uit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Geloof de andere reacties niet, het is een kutfilm. |
|
ja hij is ongelooflijk kut. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Deze lijkt me wel cool. Space-nazi's!! [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-06-2011 19:36] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja, duurt lang! |
|
quote: Voor de Iron Skies liefhebber heb ik een pet met daarop "Raumsturmführer". Deze: ...daar kan ik sinds september 2008 weinig meer mee... iets met Duitsers en geen gevoel voor humor. Dus mocht iemand hem willen hebben, dan geef maar een gil. Bruce Banner |
|
quote: quote: Kut! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Inderdaad, en ik denk dat ze een zeer geschikte acteur hebben uitgekozen voor Hal Jordan. Overigens adviseer ik je (en met klem zelfs)om de meest recente X-men film te gaan zien. Fassbender is denk een van de beste heden daagse acteurs. (op het messageboard van IMDB werd al getypt dat hij Anakin Skywalker had moeten spelen. Ik kan dat alleen maar beamen). |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |