IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-03-2012 22:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zie titel...


spelfout weggehaald...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-03-2012 22:47 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Goede titel.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-03-2012 22:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2012 22:47 schreef bokkie666 het volgende:
Goede titel.




Nog beter is: Betaald voetbal is kut.


 


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 21-03-2012 23:04 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 21 maart 2012 22:48 schreef Forever After het volgende:
Nog beter is: Betaald voetbal is kut.


Kuttopic [voetbaltopic]?


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 21-03-2012 23:13 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Voetbal is een volkssport, trekt tokkievolk aan en het sportieve element is al helemaal ver te zoeken. Nee, gewoon niet!


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 21-03-2012 23:15 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

O.


Wil je muilperen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-03-2012 14:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2012 23:13 schreef holysjit het volgende:
Voetbal is een volkssport, trekt tokkievolk aan en het sportieve element is al helemaal ver te zoeken. Nee, gewoon niet!


Metal is paupermuziek, trekt tokkievolk aan en het muzikale element is al helemaal ver te zoeken. Nee, gewoon niet!



Anders open je gewoon een topic over wat je zelf leuk vind? Dit eeuwige gezeik is al tijden beschimmeld, nou weten we het wel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 22-03-2012 14:17 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Een forum wordt ingedeeld in topics/onderwerpen juist om te voorkomen dat bovenstaande postings nodig zijn.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-03-2012 19:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2012 14:14 schreef Mark het volgende:
Metal is paupermuziek, trekt tokkievolk aan en het muzikale element is al helemaal ver te zoeken. Nee, gewoon niet!
Haha, die vergelijking kwam ook in me op. Ik dacht, ik hap een keer niet

Ach, over onze geliefde sport maar weer. Morgen thuis tegen Dordrecht de eerste plek in de 4e periode verdedigen. Bijna uitverkocht huis


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-03-2012 20:02 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Eredivisie a.u.b.

De kneusjescompetitie mag hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3209765/10?hl=servet

edit: je eigen privétopic. Die clubs zijn pas interessant als de nacompetitie begint of de kampioen bekend is.


[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-03-2012 20:04]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-03-2012 20:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ach, ik vind dat de Joepielerleague ook best in dit topic past eigenlijk...


spelfout weggehaald...


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 22-03-2012 20:10 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Jupilerleague is leuk, cambuur weest wel!


Wil je muilperen?


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-03-2012 20:14 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dit is een algemeen voetbaltopic volgens de titel, dus niet zeuren.

En tja, de bierliga bestond voor mij een jaar geleden ook nauwelijks. En hoewel ik hoop op een snelle terugkeer naar de eredivisie moet ik zeggen dat het ook z'n voordelen heeft. Niet altijd van die belachelijk combi's, dus gewoon lekker massaal ook naar uitwedstrijden. En daarbij zijn wij nu eens een keer de grootste club qua begroting, stadion en bezoekers . Goede gelegenheid voor een club als Willem II om de boel weer van de grond af op te bouwen na jaren van wanbeleid en sportief falen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-03-2012 20:28 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 22 maart 2012 19:54 schreef Daops het volgende:
Haha, die vergelijking kwam ook in me op. Ik dacht, ik hap een keer niet

Ach, over onze geliefde sport maar weer. Morgen thuis tegen Dordrecht de eerste plek in de 4e periode verdedigen. Bijna uitverkocht huis


DORDTENAREN, DORDTENAREN, HÈ, HÈ!!!


5 Euro's? Op je muil!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-03-2012 15:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren genoten van AZ-Heracles, echt een wedstrijd die alles in zich had. Hoop dat Heracles in de finale ook zo kan vlammen, ik gun ze die beker van harte!


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2012 16:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2012 20:02 schreef bokkie666 het volgende:
Eredivisie a.u.b.

De kneusjescompetitie mag hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3209765/10?hl=servet

edit: je eigen privétopic. Die clubs zijn pas interessant als de nacompetitie begint of de kampioen bekend is.

Grmbl. Kan ik zeker elk jaar van topic wisselen als ik iets van de Graafschap wil weten. Voor zover ik weet is eerste divisie ook voetbal trouwens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 23-03-2012 18:32 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2012 15:58 schreef varanus het volgende:
Gisteren genoten van AZ-Heracles, echt een wedstrijd die alles in zich had. Hoop dat Heracles in de finale ook zo kan vlammen, ik gun ze die beker van harte!

O ja? Want PSV is een kutclub?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-03-2012 18:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Alle voetbalclubs zijn kutclubs.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-03-2012 18:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Word!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


SQT
Usericon van SQT
Posted 23-03-2012 19:07 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 maart 2012 20:14 schreef Daops het volgende:
Dit is een algemeen voetbaltopic volgens de titel, dus niet zeuren.

En tja, de bierliga bestond voor mij een jaar geleden ook nauwelijks. En hoewel ik hoop op een snelle terugkeer naar de eredivisie moet ik zeggen dat het ook z'n voordelen heeft. Niet altijd van die belachelijk combi's, dus gewoon lekker massaal ook naar uitwedstrijden. En daarbij zijn wij nu eens een keer de grootste club qua begroting, stadion en bezoekers . Goede gelegenheid voor een club als Willem II om de boel weer van de grond af op te bouwen na jaren van wanbeleid en sportief falen.
Inderdaad, en het lijkt me ook helemaal niet verkeerd nog een jaar of twee in de Jupilerleague te blijven en het voetballend vermogen weer op te bouwen vanaf een niveau dat de club aankan. De Eredivisie konden we al een paar jaar niet meer aan, en daar in proberen te blijven werd een krampachtig gevecht op zichzelf. Dikke prima!


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 23-03-2012 19:17 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 23 maart 2012 18:32 schreef Teneighty het volgende:
O ja? Want PSV is een kutclub?


Nog veel leuker: wanneer PSV verliest van Heracles, kan je concluderen dat zelfs Heracles sterker is dan Heerenveen


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-03-2012 19:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2012 19:17 schreef Vampire John het volgende:
Nog veel leuker: wanneer PSV verliest van Heracles, kan je concluderen dat zelfs Heracles sterker is dan Heerenveen


Ach, dit seizoen wint en verliest iedereen van elkaar, valt geen touw aan vast te knopen....


spelfout weggehaald...


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 24-03-2012 9:55 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Zo kun je het ook uitleggen. Volgens mij is de traditionele top-drie zwaar verzwakt door slecht beleid de laatste jaren en daar 'profiteren' de provincieclubs van. Kijk maar naar de puntenaantallen, de nr.4 heeft net zoveel punten als twintig jaar geleden alleen daarboven is het een stuk lager.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-03-2012 12:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Wat verwachten de kenners voor morgen, de topper?

Zet AJAX de goede reeks voort of gaan we in Amsterdam kennis maken met het "Cocu-effect"?

Ik hou het op een moeilijke 2-1 winst


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-03-2012 15:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2012 9:55 schreef Teneighty het volgende:
Zo kun je het ook uitleggen. Volgens mij is de traditionele top-drie zwaar verzwakt door slecht beleid de laatste jaren en daar 'profiteren' de provincieclubs van. Kijk maar naar de puntenaantallen, de nr.4 heeft net zoveel punten als twintig jaar geleden alleen daarboven is het een stuk lager.


Ja, maar het maakt het wel mooi spannend zo...


spelfout weggehaald...


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-03-2012 17:11 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2012 19:07 schreef SQT het volgende:
Inderdaad, en het lijkt me ook helemaal niet verkeerd nog een jaar of twee in de Jupilerleague te blijven en het voetballend vermogen weer op te bouwen vanaf een niveau dat de club aankan. De Eredivisie konden we al een paar jaar niet meer aan, en daar in proberen te blijven werd een krampachtig gevecht op zichzelf. Dikke prima!
Nou, bij een te lang verblijf in de Jupiler League schuilt wel het gevaar dat je in alles terugzakt natuurlijk. Zie bijv. MVV en Fortuna: halflege stadions en minimale begrotingen.

Hoe dan ook, ondanks de 1-1 gisteren toch een prima wedstrijd gezien met veel strijd. Hopelijk nog playoffs halen!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen