![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij hebben we het alledrie over hetzelfde verslagje van In De Hekken. Wat men schrijft klopt aardig, minder restricties geeft meer uitbezoekers. Paar heel mooie dagen meegemaakt, zoals bijvoorbeeld met 900 man op eigen vervoer naar Sittard. Hopelijk zetten we dit door in de eredivisie, ondanks de grotere beperkingen. En hopelijk snel een eigen burgemeester met een voetbal-hart, zodat men zich hier net zo welkom voelt ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik weet dat leedvermaak een nogal lage vorm van vermaak is, maarreh..... Van den Brom ![]() ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zat er wel aan te komen, nu mag hij laten zien dat hij echt een topcoach is. Ron Jans naar Standaard kwam wel uit de lucht vallen. ![]() |
|
Match fixing anyone? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Haha. Behalve in Nederland. Haha. ![]() ![]() |
|
quote: Gaat die nu huilend verkondigen dat Anderlecht altijd al zijn droomclub was? Wat een flapdrol zeg. ![]() |
|
Is die echt zo goed? Vitesse is toch grootste ploeg die hij slechts 1 jaartje heeft gecoacht? Wat mij betreft hoeft hij natuurlijk niets te bewijzen en mag hij over een jaartje mooi terugkeren ![]() ![]() |
|
quote: Nee, Van den Brom is een overschatte flapdrol en een leugenaar, geen idee waarom Anderlecht hem haalt. Kan wel in korte tijd een redelijk team smeden en is redelijk in het beter maken van jonge spelers, maar verder speelt hij vooral saai, angstig voetbal, puur resultaatgericht. Maar goed, volgend seizoen is hij daar toch weer weg voor zijn nieuwe 'grote liefde', Ajax, waar hij een jaar later ook weer weg zal gaan voor zijn nieuwe grote liefde Feyenoord. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
v.d. brom (en van vossen) is een adder onder het gras... de graafschap met pieter huistra... wat een feest! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ik heb een hekel aan voetbal maar deze vond ik toch wel erg mooi: ![]() |
|
quote: Hij is de Play-off koning en daar houden Belgen nou eenmaal van. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Carlos is goed bezig, Evander Sno is toch een mooie aanwinst voor ons cluppie ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Opvallende aankoop wel. Dacht dat die naar Roda of Utrecht zou gaan. Meer dan prima speler voor NEC. ![]() |
|
Heb nu al zin in volgend jaar, met een middenveld Sno-Koolwijk-Roorda. Nou alleen nog een goede vleugelspits erbij en wellicht nog een centrumspits (daar zal ongetwijfeld geld voor zijn, want we zijn inmiddels categorie 3 en we hebben nog aardig wat centen over van de transfers van Vleminckx en Cillessen) en dan kunnen we knallen komend seizoen. Babos Will - Van Eijden - Nuytinck - Conboy Koolwijk - Roorda - Sno Foor - Ten Voorde - George Met Van der Velden nog achter de hand en wellicht Vadocz als die bijtekent (maar die zal wel te duur zijn). Nuytinck vertrekt wellicht nog, maar daar hebben we Cmovs al voor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
http://www.soccernews.nl/news/158841/Glasgow_Rangers_na_140_jaar_failliet_verklaard Helaas, zat er al lang aan te komen. Zou leuk zijn als er nog een spitsje transfervrij naar Feyenoord zou kunnen komen. Waarschijnlijk hebben ze wel een te hoog salaris. ![]() |
|
Het hele Schotse voetbal is in verval --> http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2012.html ze teren nu nog op één goed jaar maar die verdwijnt na dit seizoen en zakt de competitie diep. ![]() |
|
Breuer? ![]() ![]() Wat moeten we daar nou weer mee? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En het is weer begonnen! Ik weet niet of PSV zo goed was of Ajax zo slecht, maar het niveau verschil was groot. ![]() |
|
klinkt als "ben ik nou zo slim, of jij zo dom?" ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Ajax speelde erg slecht. PSV had er wel zes of zeven in kunnen schieten, maar ze speelden ook niet goed, hoogstens een beetje effectief. Nou ja, effectief... twee keer een goal weggeven was ook niet slim. Al trapte die Marcelo(?) die bal er wel lekker in.. ![]() En inderdaad jammer dat De Graafschap er niet meer bij is. Wie weet volgend jaar of over twee jaar weer, zoals gewoonlijk. [Dit bericht is gewijzigd door BrutalBas op 06-08-2012 13:54] ![]() |
|
quote: 12 Belgium 4.500 4.500 8.700 4.600 10.100 waar slaan die cijfers op? signature ![]() |
|
Aantal punten behaald door Belgie in europees verband over de afgelopen seizoenen. Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Weet je niet hoe de rankings werken? Anders gewoon even dit lezen: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/calc.html She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |