IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : PSV is een kutclub [voetbaltopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 09-09-2012 7:57 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Krul zit al vanaf zijn tienerjaren in Engeland, daar hebben ze geen keeperstrainingen. Wellicht heb jij anders naar hem gekeken, meer als prestatie op zich dan naar zijn potentieel. Dat vind ik interessant ivm de continuïteit.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-09-2012 10:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-09-2012 21:45 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Een vroege (of juist late) 1 april grap hoop ik

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-09-2012 21:46]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-09-2012 23:39 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

U is niet bekend met deze website?


Bruce Banner


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-09-2012 13:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-09-2012 16:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Wederom gewonnen! 1-4 van Hongarije.

Brazil, here we come!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 12-09-2012 17:18 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

ja, zin om daar even lekker rond te neuken metaljan? voor 't voetbal hoef je 't niet te doen, toch?


I am mine own redeemer...!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-09-2012 19:15 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

lol idd


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-09-2012 16:36 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-09-2012 17:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Als je mijn wedstrijdbeschrijving wil zien, die staat op dezelfde site, meteen eronder

Wat een kutpot (van onze kant dan, he, Willem II is momenteel kwalitatief arm maar qua strijdlust en inzet kwamen ze vele malen beter voor de dag). Overigens mag op basis van afgelopen weekend de bijnaam stillem II ook wel de koelkast in, zeer vocaal uitvak.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-09-2012 17:40]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-09-2012 19:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nice, zal het zo eens lezen!

Mja, het niveau van onze kant is ook niet goed. Realisme overheerst: niet degraderen is al een geslaagd seizoen. We zijn eigenlijk net een seizoen te vroeg alweer gepromoveerd. Maar er wordt gestreden ondanks het gebrek aan kwaliteit, en dat valt uiteraard goed bij de aanhang. De term Stilburg is eigenlijk al 15 jaar (periode Adriaanse/Champions League) begraven. Het blijft een mooie hobby

Overigens niks mis met NEC. Heb heel wat tijd in Nijmegen doorgebracht door mijn vorige relatie en zodoende ook wel een beetje een zwak voor de club gekregen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-09-2012 21:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

GVVV - FC Groningen, afgelopen weekend in veenendaal. Ik geloof dat veenendaal verloren heeft, maar toch een strakke strakke actie! NSFW.

http://www.youtube.com/watch?v=lWyvZWQIv3s


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-09-2012 22:00 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Mooie ballen.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-09-2012 22:07 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nou mijn cluppie FC Dordrecht heeft het goed gedaan in de beker, gisteren tegen Willem II. Ik ben benieuwd wie we loten straks!


5 Euro's? Op je muil!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-09-2012 23:21 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

En ik was erbij. Wat een schaamteloze wanvertoning van vooral onze kant, met de betere spelers op de bank. Wellicht volgend jaar de bekerwedstrijd schriftelijk afhandelen..

Hopelijk voor jullie een gunstige loting


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-09-2012 7:39 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 27 september 2012 23:21 schreef Daops het volgende:
En ik was erbij. Wat een schaamteloze wanvertoning van vooral onze kant, met de betere spelers op de bank. Wellicht volgend jaar de bekerwedstrijd schriftelijk afhandelen..

Hopelijk voor jullie een gunstige loting


Thuis tegen de amateurs van Scheveningen, dat wordt een makkie dus. Daar had zelfs Willem II nog wel van gewonnen.


5 Euro's? Op je muil!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-09-2012 11:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

121 Kut-Lex.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2012 0:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

SPUUUUUUUUUUUURS


signature


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 30-09-2012 9:03 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2012 0:10 schreef Hypnos het volgende:
SPUUUUUUUUUUUURS

Jantjuuuuuh!


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-10-2012 8:59 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Gisteren genoten van het NL's elftal, heerlijk om te zien dat de heren weer willen knokken voor elkaar. Nog 1,5 jaar om het spel te verbeteren.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2012 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wtf is dat met de Rode Duivels, ze winnen


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-10-2012 12:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2012 12:44 schreef Hypnos het volgende:
wtf is dat met de Rode Duivels, ze winnen


Dat mag ook wel eens met zoveel kwaliteitsspelers in het team...


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-10-2012 12:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, maar toch blijft het vreemd


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-10-2012 13:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2012 12:56 schreef Hypnos het volgende:
ja, maar toch blijft het vreemd


Goh ja, er is toch een duidelijk verschil merkbaar tegenover de vorige campagne, toen Leekens nog trainer was. Als het gisteren na de eerste helft 5-1 was, zou dat niet abnormaal geweest zijn


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-10-2012 13:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2012 12:56 schreef Hypnos het volgende:
ja, maar toch blijft het vreemd


Het is vooral vreemd dat het twee jaar geleden al niet zo liep. Belgie heeft een van de meest talentvolle selecties in Europa, alleen is dat om de een of andere reden nog niet doorgedrongen binnen de eigen gelederen. Maar de knop lijkt nu een beetje om, al blijft het met alle respect natuurlijk wel tegen een middelmatige tegenstander.

Als Belgie in deze groep zich niet weet te kwalificeren voor Brazilie, dan mag je dat gerust een flinke faal noemen. Met afstand de beste selectie in groep A. Kan zo al met gemak een tiental spelers noemen die met twee vingers in de neus de Oranje-selectie gehaald hadden, met flink wat basisplaatsen ook. Sterker nog, dit Belgie is op papier gewoon beter dan het huidige Oranje. Alleen is de mentale weerbaarheid een vraagteken; hoe houden ze zich als team als het er echt op aankomt?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen