![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Een vroege (of juist late) 1 april grap hoop ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 09-09-2012 21:46] ![]() |
|
U is niet bekend met deze website? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() |
|
Wederom gewonnen! 1-4 van Hongarije. Brazil, here we come! ![]() ![]() |
|
ja, zin om daar even lekker rond te neuken metaljan? voor 't voetbal hoef je 't niet te doen, toch? ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
lol idd ![]() ![]() |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Als je mijn wedstrijdbeschrijving wil zien, die staat op dezelfde site, meteen eronder ![]() Wat een kutpot (van onze kant dan, he, Willem II is momenteel kwalitatief arm maar qua strijdlust en inzet kwamen ze vele malen beter voor de dag). Overigens mag op basis van afgelopen weekend de bijnaam stillem II ook wel de koelkast in, zeer vocaal uitvak. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-09-2012 17:40] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nice, zal het zo eens lezen! Mja, het niveau van onze kant is ook niet goed. Realisme overheerst: niet degraderen is al een geslaagd seizoen. We zijn eigenlijk net een seizoen te vroeg alweer gepromoveerd. Maar er wordt gestreden ondanks het gebrek aan kwaliteit, en dat valt uiteraard goed bij de aanhang. De term Stilburg is eigenlijk al 15 jaar (periode Adriaanse/Champions League) begraven. Het blijft een mooie hobby ![]() Overigens niks mis met NEC. Heb heel wat tijd in Nijmegen doorgebracht door mijn vorige relatie en zodoende ook wel een beetje een zwak voor de club gekregen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
GVVV - FC Groningen, afgelopen weekend in veenendaal. Ik geloof dat veenendaal verloren heeft, maar toch een strakke strakke actie! NSFW. http://www.youtube.com/watch?v=lWyvZWQIv3s En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Nou mijn cluppie FC Dordrecht heeft het goed gedaan in de beker, gisteren tegen Willem II. Ik ben benieuwd wie we loten straks! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
En ik was erbij. Wat een schaamteloze wanvertoning van vooral onze kant, met de betere spelers op de bank. Wellicht volgend jaar de bekerwedstrijd schriftelijk afhandelen.. ![]() Hopelijk voor jullie een gunstige loting ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Thuis tegen de amateurs van Scheveningen, dat wordt een makkie dus. Daar had zelfs Willem II nog wel van gewonnen. ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
121 ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
SPUUUUUUUUUUUURS ![]() signature ![]() |
|
quote: Jantjuuuuuh! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
Gisteren genoten van het NL's elftal, heerlijk om te zien dat de heren weer willen knokken voor elkaar. Nog 1,5 jaar om het spel te verbeteren. ![]() |
|
wtf is dat met de Rode Duivels, ze winnen ![]() signature ![]() |
|
quote: Dat mag ook wel eens met zoveel kwaliteitsspelers in het team... spelfout weggehaald... ![]() |
|
ja, maar toch blijft het vreemd signature ![]() |
|
quote: Goh ja, er is toch een duidelijk verschil merkbaar tegenover de vorige campagne, toen Leekens nog trainer was. Als het gisteren na de eerste helft 5-1 was, zou dat niet abnormaal geweest zijn ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Het is vooral vreemd dat het twee jaar geleden al niet zo liep. Belgie heeft een van de meest talentvolle selecties in Europa, alleen is dat om de een of andere reden nog niet doorgedrongen binnen de eigen gelederen. Maar de knop lijkt nu een beetje om, al blijft het met alle respect natuurlijk wel tegen een middelmatige tegenstander. Als Belgie in deze groep zich niet weet te kwalificeren voor Brazilie, dan mag je dat gerust een flinke faal noemen. Met afstand de beste selectie in groep A. Kan zo al met gemak een tiental spelers noemen die met twee vingers in de neus de Oranje-selectie gehaald hadden, met flink wat basisplaatsen ook. Sterker nog, dit Belgie is op papier gewoon beter dan het huidige Oranje. Alleen is de mentale weerbaarheid een vraagteken; hoe houden ze zich als team als het er echt op aankomt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |